Ik vind het leuk en het is nog niet zo heel erg zwaarquote:Op maandag 14 november 2005 15:06 schreef Xrenity het volgende:
is dat wat? Moet ook een opleiding gaan kiezen.
Maar je hoeft er niet artistiek voor aangelegd te zijn ofzoquote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind het leuk en het is nog niet zo heel erg zwaar
Ik heb VMBO TL gedaan, je hoeft niet echt goed te kunnen tekenenquote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar je hoeft er niet artistiek voor aangelegd te zijn ofzo
Welk profiel heb je gedaan?
Geldt dat ook voor de HBO vorm ervan?quote:Op maandag 14 november 2005 15:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb VMBO TL gedaan, je hoeft niet echt goed te kunnen tekenen![]()
nou, gefeliciteerd hoor..quote:Op zondag 13 november 2005 23:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nu is het wachten op de eerste felicitaties, bloemen en e-cards.
Hmmm, ik doe Havo nu. Zit nu te denken aan Technische informatica of eventueel Communication en Multimedia design.quote:Op maandag 14 november 2005 15:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb VMBO TL gedaan, je hoeft niet echt goed te kunnen tekenen![]()
zat ik ook aan te denken, ik ben bij de opendag van de HU geweest en vond het erg tegenvallen.quote:Op maandag 14 november 2005 16:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Communication en Multimedia design.
wast wat?quote:Op maandag 14 november 2005 17:04 schreef mordradead het volgende:
Ik doe havo en heb afgelopen zaterdag bij watermanagement en human technology gekeken
Hmm, 't is niet de hele dag photoshoppen?quote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken, ik ben bij de opendag van de HU geweest en vond het erg tegenvallen.![]()
De nadruk ligt inderdaad op comminucatie en helaas niet op 3d en photoshop.quote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef Xrenity het volgende:
Hmm, 't is niet de hele dag photoshoppen?
quote:
Sorry, wie?quote:Op maandag 14 november 2005 17:18 schreef Laniboekje het volgende:
Na eindeloze weken van 'lurken' en bang zijn om me tussen de jongens te wringen, ben ik er toch..
Hallo![]()
Om natuurlijk Chanty ook een beetje bij te staan..![]()
Neequote:Op maandag 14 november 2005 17:21 schreef mordradead het volgende:
heb jij wel een gamecube?
bier.quote:Op maandag 14 november 2005 17:18 schreef Laniboekje het volgende:
Na eindeloze weken van 'lurken' en bang zijn om me tussen de jongens te wringen, ben ik er toch..
Hallo![]()
Om natuurlijk Chanty ook een beetje bij te staan..![]()
Je kunt ermee doorquote:Op maandag 14 november 2005 17:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
NeeMaar een vriendin van me wel: Mario Kart
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |