Whehehehe © DonaldDuck.nlquote:Jantje gooit inkt in de vissenkom. Zijn moeder zegt: "Jantje, hou daar mee op! Waarom doe je dat?" Waarop Jantje antwoordt: "Nou mam, ik wil graag een inktvis!"
Jasper Konijn
Heb ik geleerd van kwaliteitsuser Mordraquote:
Doe je wel die Mario --> Link --> Mario --> Linkquote:Op zondag 13 november 2005 16:24 schreef Chanty87 het volgende:
Ja sneeuw geanimeerd maken gaat niet zo snel
Ik wist hetquote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar heeft zijn zelf-fok-ban maar weer opgeheven. Wat een ontieglijk zielige verslaafde ben ik.
Èn je avatar heb ik in de OP gedaanquote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar heeft zijn zelf-fok-ban maar weer opgeheven. Wat een ontieglijk zielige verslaafde ben ik.
Dies van jouquote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doe je wel die Mario --> Link --> Mario --> Link
????
Die is niet van mijquote:Op zondag 13 november 2005 16:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dies van jou![]()
Ik heb een eigengemaakte, ga 'm nu ff opladen.
Huhquote:Op zondag 13 november 2005 16:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Verkeerde avatar in de OP. Stelletje amateurs.
Klopt weer. Stomme cache.quote:
Moet je ook een winterpeen in dauwen. Of op z'n minst wat suikerklontjes.quote:Op zondag 13 november 2005 17:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik kreeg niets in mn schoen vandaag en ik had nog wel rekening gehouden met een groot cadeau
[afbeelding]
Doe dan.quote:Op zondag 13 november 2005 17:13 schreef mordradead het volgende:
gewoon tubgirl posten
Ik wist dat ik wat vergeten was.quote:Op zondag 13 november 2005 17:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moet je ook een winterpeen in dauwen. Of op z'n minst wat suikerklontjes.
Das de verkeerde.quote:
Xboxfans zijn extra welkom.quote:Op zondag 13 november 2005 17:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
doe nou maar niet alsof je een kwaliteituser bent vuile xboxfanboy
Dan zou deze al lang op slot zijn geweest.quote:Op zondag 13 november 2005 17:17 schreef mordradead het volgende:
dit is wel de nintendo slowchat man
o maar dat wist ik nietquote:Op zondag 13 november 2005 17:19 schreef Chanty87 het volgende:
En ohja, ik ben eerder een fanGIRL fyi. En nou lief doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |