abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32233368
bah! ik erger mij er zo aan! van die wijven die hun hele privé leven in hun msn naam als:
quote:
''naam'' aaaahh kut week! me oma is dood!
bah

en
quote:
''naam'' jezus wat heb ik een kutleven!
aanstelleritus
en dan vraag je aan die gene van: wat is er aan de hand?. tjaa daar heb ik het liever niet over

huil huil huil

jezus! waarom zet je dat dan in je msn naam

sorry hoor!

en van die mensen:
quote:
''naam'' waarom gaat iedereen die ik ken steeds dood!
bah!

zijn er meerdere mensen met ervaringen van zulke mensen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 13 november 2005 @ 15:47:23 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_32233387
nee.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_32233409
quote:
op zondag 13 november 2005 15:47 schreef minkuukel het volgende:
nee.
geluksvogel
pi_32233421
topic alleens langsgekomen, prutser.
>> Lees de FAQ met betrekking tot je .tk site<<<
Fotoboek
Kippetje op MSN? Mail me eerst! ;')
pi_32233438
quote:
op zondag 13 november 2005 15:48 schreef kippetje3 het volgende:
topic alleens langsgekomen, prutser.

*kuch*
fok! search
*kuch*
  zondag 13 november 2005 @ 15:50:14 #6
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32233460
ik wilde gister nog in m'n msn naam zetten: ik verfoei god en dans op je overleden oma's graf.
maar dat vond ik teveel aandacht trekken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32233464
quote:
dit vindt ik wel een sterke, die heeft vast veel vrienden
pi_32233485
quote:
op zondag 13 november 2005 15:50 schreef boyv het volgende:

[..]

dit vindt ik wel een sterke, die had vast veel vrienden
pi_32233489
einverstanden
  zondag 13 november 2005 @ 15:53:58 #10
107521 Furia
snoopy weer
pi_32233546
quote:
volgens mij ken ik die
pi_32233557
gaan we ook nog een beetje inhoudelijk reageren? bagger reacties maken het topic er niet beter op namelijk.
  zondag 13 november 2005 @ 15:54:32 #12
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32233562
of mensen die zich chatman noemen
of mensen die zich op msn miss bitch noemen
of mensen wiens msn naam altijd overdreven stoer moet zijn, met titels als fuck en hoeren
of mensen die dan "zogenaamd" grappige plaatjes moeten gebruiken van kankerkachels
of mensen die ongeloofelijk veel emoticons in hun naam gebruiken
of mensen die elke dag hun gemoedstoestand moeten verwerken in de naam
of mensen die om het kwartier een andere msn naam hebben
of mensen die msn namen hebben die zo lang zijn dat ze niet in het venster passen
of mensen die hun msn naam zo veranderen, dat mensen hem/haar zielig vinden en iets gaan vragen
of mensen bij wie je altijd in de msn naam kan zijn waar ze zijn -> weg / tennissen / sporten / naar oma etc.

* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32233576
ik heb dat soort trieste lui gewoon niet in mijn lijst staan:) .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32233698
quote:
op zondag 13 november 2005 15:50 schreef boyv het volgende:

[..]

dit vindt ik wel een sterke, die heeft vast veel vrienden
of alle vrienden van ts of msnpersoon in kwestie zijn 75 +
moge er gedronken worden
pi_32233739
msn?
pi_32233819
ik steun je ,

toen er een meid in mijn lijscht haar naam tot de max had met privéleven dingen en vooral de drama's met haar vriend, zei ik dat ze een teef was.

blokken die hap
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  zondag 13 november 2005 @ 16:03:52 #17
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_32233833
quote:
op zondag 13 november 2005 16:00 schreef birger_j het volgende:
msn?
en dan gewoon keihard een msnnaam in je profiel
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_32234015
quote:
op zondag 13 november 2005 15:46 schreef raymannl het volgende:
zijn er meerdere mensen met ervaringen van zulke mensen
nee, ik ben van 1967. ik heb nog echte vrienden in plaats van virtuele. vrienden die ik kan aanraken enzo. mensen die nog echt geinteresseerd naar mijn problemen luisteren. ik hoef geen noodkreten via msn te uiten, in de hoop dat er iemand 'out there' is die mij nog kan uitstaan. ik zorg er ook voor dat het leuk blijft tussen mij en mijn vrienden, weet je wel? geven en nemen, enzo, in plaats van alleen maar nemen.

als ik tegen een vriend zeg dat ik zo'n kutdag heb omdat mijn oma is overleden, dan krijg ik medeleven van mijn vrienden. in plaats van dat één of andere narcistische klootzak op een forum gaat posten dat 'ie er niet tegen kan als zijn vrienden om medeleven vragen.
quote:
wat houdt narcisme in ?
alhoewel de term narcisme vaak gebruikt wordt voor een gezond of ietwat groot gevoel voor eigenliefde is het tevens de term voor een narcistische persoonlijkheidsstoornis (nps). een en ander is enigszins verwarrend en daarnaast lopen de termen narcisme en narcisisme (daar de term zijn oorsprong vindt in de extreem ijdele narcissus uit de griekse oudheid) nog eens door elkaar heen. bij nps is er sprake van ongezonde zelfliefde, die zelfs kan overgaan in grootheidsfantasieën met een overdreven drang bewonderd te worden. de nps ontstaat vaak in de puberteit en veroorzaakt een gebrek aan vermogen zich in te leven in anderen. helaas verdwijnt nps niet bij het volwassen worden. daarnaast kennen we juist de in zichzelf gekeerde gevoelige narcist, die zich juist voortdurend op anderen richt om kritiek ten koste van alles te voorkomen. in beide gevallen bestaat het probleem van de nps in het omgaan met de zelfliefde en eigenwaarde, alleen gaan beiden er juist heel anders mee om.

kenmerken
(bron: dsm iv)

zichzelf de hemel in prijzen en belangrijk voelen, het overdrijven van eigen kunnen, zodat anderen zien hoe goed hij of zij is, zonder dat de werkelijkheid hier reden toe geeft.

altijd bezig met beelden over de ideale relatie, groot succes, macht, opvallen in schoonheid.

overtuigd van hoe uniek en speciaal hij/zij is en overtuigd dat slechts enkelen hem of haar begrijpen. bij voorkeur zijn die enkelen mensen met een bepaalde rang of status waar de narcist graag bij zou willen horen.

eist overdreven bewondering van de omgeving.

is bereid anderen te gebruiken om zijn of haar doel te bereiken.

is ervan overtuigd dat er voor hem of haar voorrechten zijn en dat anderen altijd rekening houden met zijn of haar verwachtingen.

een tekort aan inlevingsvermogen, daar erkenning van gevoelens van anderen niet mogelijk is voor de narcist.

hooghartige houding en handelswijze.

is vaak jaloers en denkt dat anderen dat zijn op hem of haar.

oorzaken
aangenomen wordt dat het ontstaan van narcisme veelal plaats vindt in de adolescentie, mede veroorzaakt door een gebrek aan inlevingsvermogen van ouders en omgeving. doordat deze ad hoc reageren op situaties ontstaat bij het kind een gebrek aan de reacties waar deze behoefte aan heeft, wat resulteert in een uiteenvallend zelfbeeld. vaak wordt ook gewezen op overeenkomsten met de borderline persoonlijkheidsstoornis, omdat in beide gevallen een probleem is ontstaan met zelfbeeld. het verschil ligt erin, dat bij nps de persoonlijkheid verkeerd wordt bekeken, terwijl bij bps er juist vaak een afstand wordt geschapen tot de eigen persoonlijkheid.

behandelingen
het breedste draagvlak lijkt hier te bestaan voor een psychotherapeutische aanpak, waarbij het belangrijk is dat de therapeut zich in weet te leven in de patiënt. dit is in het geval van de nps-patiënt erg afhankelijk van zijn beeld over de therapeut en het kan dus zijn dat er een aantal maal gewisseld moet worden van therapeut, zodat er voor de patiënt iemand wordt gevonden, die toegelaten wordt tot zijn wereld en waarbij de patiënt het gevoel heeft begrepen te worden.

bron: http://www.geestelijke-gezondheid.nl/narcisme.htm
  zondag 13 november 2005 @ 16:15:04 #19
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_32234155
tja sommige mensen zijn gewoon heel openhartig
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 13 november 2005 @ 16:15:30 #20
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32234168
[bernie] 12 dagen tot mario kart

nee, de release date voor een spelletje is boeiend
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_32234247
quote:
op zondag 13 november 2005 16:15 schreef homerj het volgende:
[bernie] 12 dagen tot mario kart

nee, de release date voor een spelletje is boeiend
pi_32234265
prinses jett.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_32235199
over het algemeen mensen die veel msn'en!

en door een msn verslavind val ik ook in die groep
pi_32235795
neuke?
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_32235938
dit valt nog in het niets bij :

-mensen die alleen hun voornaam in hun msn-naam hebben.
-mensen die nerd-taal in hun msn-naam hebben.
-mensen die vreselijk irritante 'grapjes' in hun msn-naam hebben.
-mensen die het altijd over school of werk hebben in hun msn-naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')