bahquote:''naam'' aaaahh kut week! me oma is dood!
aanstelleritusquote:''naam'' jezus wat heb ik een kutleven!
bah!quote:''naam'' waarom gaat iedereen die ik ken steeds dood!
quote:op zondag 13 november 2005 15:48 schreef kippetje3 het volgende:
topic alleens langsgekomen, prutser.
dit vindt ik wel een sterke, die heeft vast veel vriendenquote:''naam'' waarom gaat iedereen die ik ken steeds dood!
quote:op zondag 13 november 2005 15:50 schreef boyv het volgende:
[..]
dit vindt ik wel een sterke, die had vast veel vrienden
of alle vrienden van ts of msnpersoon in kwestie zijn 75 +quote:op zondag 13 november 2005 15:50 schreef boyv het volgende:
[..]
dit vindt ik wel een sterke, die heeft vast veel vrienden
en dan gewoon keihard een msnnaam in je profielquote:op zondag 13 november 2005 16:00 schreef birger_j het volgende:
msn?
nee, ik ben van 1967. ik heb nog echte vrienden in plaats van virtuele. vrienden die ik kan aanraken enzo. mensen die nog echt geinteresseerd naar mijn problemen luisteren. ik hoef geen noodkreten via msn te uiten, in de hoop dat er iemand 'out there' is die mij nog kan uitstaan. ik zorg er ook voor dat het leuk blijft tussen mij en mijn vrienden, weet je wel? geven en nemen, enzo, in plaats van alleen maar nemen.quote:op zondag 13 november 2005 15:46 schreef raymannl het volgende:
zijn er meerdere mensen met ervaringen van zulke mensen
quote:wat houdt narcisme in ?
alhoewel de term narcisme vaak gebruikt wordt voor een gezond of ietwat groot gevoel voor eigenliefde is het tevens de term voor een narcistische persoonlijkheidsstoornis (nps). een en ander is enigszins verwarrend en daarnaast lopen de termen narcisme en narcisisme (daar de term zijn oorsprong vindt in de extreem ijdele narcissus uit de griekse oudheid) nog eens door elkaar heen. bij nps is er sprake van ongezonde zelfliefde, die zelfs kan overgaan in grootheidsfantasieën met een overdreven drang bewonderd te worden. de nps ontstaat vaak in de puberteit en veroorzaakt een gebrek aan vermogen zich in te leven in anderen. helaas verdwijnt nps niet bij het volwassen worden. daarnaast kennen we juist de in zichzelf gekeerde gevoelige narcist, die zich juist voortdurend op anderen richt om kritiek ten koste van alles te voorkomen. in beide gevallen bestaat het probleem van de nps in het omgaan met de zelfliefde en eigenwaarde, alleen gaan beiden er juist heel anders mee om.
kenmerken
(bron: dsm iv)
zichzelf de hemel in prijzen en belangrijk voelen, het overdrijven van eigen kunnen, zodat anderen zien hoe goed hij of zij is, zonder dat de werkelijkheid hier reden toe geeft.
altijd bezig met beelden over de ideale relatie, groot succes, macht, opvallen in schoonheid.
overtuigd van hoe uniek en speciaal hij/zij is en overtuigd dat slechts enkelen hem of haar begrijpen. bij voorkeur zijn die enkelen mensen met een bepaalde rang of status waar de narcist graag bij zou willen horen.
eist overdreven bewondering van de omgeving.
is bereid anderen te gebruiken om zijn of haar doel te bereiken.
is ervan overtuigd dat er voor hem of haar voorrechten zijn en dat anderen altijd rekening houden met zijn of haar verwachtingen.
een tekort aan inlevingsvermogen, daar erkenning van gevoelens van anderen niet mogelijk is voor de narcist.
hooghartige houding en handelswijze.
is vaak jaloers en denkt dat anderen dat zijn op hem of haar.
oorzaken
aangenomen wordt dat het ontstaan van narcisme veelal plaats vindt in de adolescentie, mede veroorzaakt door een gebrek aan inlevingsvermogen van ouders en omgeving. doordat deze ad hoc reageren op situaties ontstaat bij het kind een gebrek aan de reacties waar deze behoefte aan heeft, wat resulteert in een uiteenvallend zelfbeeld. vaak wordt ook gewezen op overeenkomsten met de borderline persoonlijkheidsstoornis, omdat in beide gevallen een probleem is ontstaan met zelfbeeld. het verschil ligt erin, dat bij nps de persoonlijkheid verkeerd wordt bekeken, terwijl bij bps er juist vaak een afstand wordt geschapen tot de eigen persoonlijkheid.
behandelingen
het breedste draagvlak lijkt hier te bestaan voor een psychotherapeutische aanpak, waarbij het belangrijk is dat de therapeut zich in weet te leven in de patiënt. dit is in het geval van de nps-patiënt erg afhankelijk van zijn beeld over de therapeut en het kan dus zijn dat er een aantal maal gewisseld moet worden van therapeut, zodat er voor de patiënt iemand wordt gevonden, die toegelaten wordt tot zijn wereld en waarbij de patiënt het gevoel heeft begrepen te worden.
bron: http://www.geestelijke-gezondheid.nl/narcisme.htm
quote:op zondag 13 november 2005 16:15 schreef homerj het volgende:
[bernie] 12 dagen tot mario kart
nee, de release date voor een spelletje is boeiend
dat reken ik dus ook onder mensen die nerd-taal in hun msn hebbenquote:op zondag 13 november 2005 16:15 schreef homerj het volgende:
hahahaha! goeie bak! die ga ik echt onmiddellijk van je jattenquote:op zondag 13 november 2005 15:50 schreef cerror het volgende:
ik wilde gister nog in m'n msn naam zetten: ik verfoei god en dans op je overleden oma's graf.
maar dat vond ik teveel aandacht trekken.
psv verloren?quote:op zondag 13 november 2005 17:27 schreef alexxxxx het volgende:
~*smirnoff ice*~ gewonnen met badminton! morgen tentamen :s psv velroren met 3-1 :@ @ @
wat ben ik blij dat ik die mongool uit mn lijst heb getieft
t, heel hun pive leven heeft zich zojuist aangemeld.quote:op zondag 13 november 2005 17:30 schreef missymirjam het volgende:
mensen met heel hun prive leven in hun naam vliegen er bij mij vrij snel weer uit.
lig je er nu al uitquote:op zondag 13 november 2005 17:35 schreef tonks het volgende:
[..]
t, heel hun pive leven heeft zich zojuist aangemeld.
of wees selectief in wie je toevoegtquote:op zondag 13 november 2005 17:45 schreef dr_crouton het volgende:
gebruik dan geen msn als er groen en geel aan ergert.
ik heb zo'n hekel aan de mensen ehquote:op zondag 13 november 2005 17:50 schreef maisnon het volgende:
mensen die inside jokes die zo ongeveer 3 mensen op deze planeet met moeite begrijpen in hun msn naam hebben... vooral die van de leeftijd van mn neefje zijn erg
(voorbeeld)
bart ja toch macaroni! iglos he marloes (k) vierkante varkens en lol in de bios vet rachid roeland figurant#3
wat is daar mis meequote:op zondag 13 november 2005 17:26 schreef superdude05 het volgende:
-mensen die alleen hun voornaam in hun msn-naam hebben.
*meldt*quote:op zondag 13 november 2005 17:26 schreef superdude05 het volgende:
dit valt nog in het niets bij :
quote:op zondag 13 november 2005 17:26 schreef superdude05 het volgende:
je hebt breezahs in je lijst!quote:op zondag 13 november 2005 18:24 schreef agiath het volgende:
erg irritant ja
[afbeelding]
ik heb alleen maar me voornaam, en soms iets kleins erachter zoals moe/zin in morgen/ etc,
wat is er mis met alleen je voornaam. dat heb ik altijd. gewoon, lekker makkelijk en reel....quote:op zondag 13 november 2005 17:26 schreef superdude05 het volgende:
helemaal niksquote:op zondag 13 november 2005 18:27 schreef veldmuis het volgende:
ik heet gewoon "hallee". niets mis mee, toch?
ach, en anders verwijs je ze even door naar het spoorboekje. dan verdwijnen ze vanzelf uit je lijst.quote:op zondag 13 november 2005 18:38 schreef dappere-dodo het volgende:
ik vind het ook heel irriterend! vooral de nicknames: life sucks! of i hate my live...
gelukkig heb ik weinig van die zielige mensen in mijn lijst staan![]()
dat zegt al genoeg..quote:op zondag 13 november 2005 18:38 schreef dappere-dodo het volgende:
of i hate my live...
en dan toch op msn blijvenquote:op zondag 13 november 2005 18:38 schreef dappere-dodo het volgende:
i hate my live...
dat zijn goths. wedden.quote:op zondag 13 november 2005 18:38 schreef dappere-dodo het volgende:
ik vind het ook heel irriterend! vooral de nicknames: life sucks! of i hate my live...
gelukkig heb ik weinig van die zielige mensen in mijn lijst staan![]()
* verkapte-kijk-hoe-stoer-ik-ben-msnnaamquote:op zondag 13 november 2005 19:04 schreef tuut84 het volgende:
mijn msn naam nu
straks weer lekker naar bruins dik zuipen
ik ben nie stoer.quote:op zondag 13 november 2005 19:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
* verkapte-kijk-hoe-stoer-ik-ben-msnnaam![]()
beter dan als nerd alleen je voornaam ofzo.quote:op zondag 13 november 2005 19:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
* verkapte-kijk-hoe-stoer-ik-ben-msnnaam![]()
en wat heb jij dan.quote:op zondag 13 november 2005 19:14 schreef superdude05 het volgende:
[..]
beter dan als nerd alleen je voornaam ofzo.
dat is tenminste niet mijn privélevenquote:op zondag 13 november 2005 16:15 schreef homerj het volgende:
quote:op zondag 13 november 2005 18:25 schreef agiath het volgende:
[..]
wat moet er anders staan, je achternaam
![]()
zo nietszeggend. de mensen die dat hebben, hebben vaak ook niet veel te melden.quote:op zondag 13 november 2005 18:29 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
wat is er mis met alleen je voornaam. dat heb ik altijd. gewoon, lekker makkelijk en reel....
quote:(*) (#) juffrouw stephanie (#) (*) opa......r.i.p ik hou van je...ik heb muh rijbewijs!
ja ik ken dit probleem, ik heb ook de eerste letter van me achternaam in mijn naam staanquote:op zondag 13 november 2005 20:17 schreef opinieman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hij bedoelt, voor- én achternaam natuurlijk!
![]()
![]()
![]()
nadelen bij alleen voornaam:
er bestaan meerdere mensen op deze wereld met dezelfde voornaam. gevolg, verwarring:
nadelen bij alleen achternaam:
sommige mensen hebben mensen in hun lijst van dezelfde familie. gevolg, verwarring:![]()
dus beste mensen,
zet uw voor- én achternaam in uw lijst (wellicht ook nog uw nationaliteit, woonplaats en/of huidskleur) dit is de ultieme methode om verwarring te voorkomen![]()
in mijn geval nietquote:op zondag 13 november 2005 20:17 schreef opinieman het volgende:
[..]
nadelen bij alleen voornaam:
er bestaan meerdere mensen op deze wereld met dezelfde voornaam. gevolg, verwarring:
quote:촕#|. [x] moi ft. rosaliej >.>.>real sussjjs [x] haha gadverdamme bjorn kk vieserik ga op iemand anders geile zegt:
vind j erg da k je in me lijst heb?
jetttttttttt zegt:
nee hoor, nu moet ik alleen een nieuwe groep aan maken
촕#|. [x] moi ft. rosaliej >.>.>real sussjjs [x] haha gadverdamme bjorn kk vieserik ga op iemand anders geile zegt:
en hoe ga je die noeme
jetttttttttt zegt:
brezzerhoereeee =
촕#|. [x] moi ft. rosaliej >.>.>real sussjjs [x] haha gadverdamme bjorn kk vieserik ga op iemand anders geile zegt:
breezer hoeren
jetttttttttt zegt:
oke -en
quote:op zondag 13 november 2005 22:15 schreef jett het volgende:
ja er voegt er net eentje mij toe;
[..]
dat je zo iemand niet blokt zeg,.....ongelooflijk.......shame on youquote:op zondag 13 november 2005 21:50 schreef beach het volgende:
lindaaatjuh *scheermesjussss doen echt pijn inn munnn 4rm*
![]()
hallee.quote:op zondag 13 november 2005 18:27 schreef veldmuis het volgende:
deze vind ik al vrij té.quote:op zondag 13 november 2005 22:45 schreef maisnon het volgende:
[afbeelding]
(klikbaar enzo)
mijn msn naam etc, niet geheel verkeerd al dacht ik het zelf
en ja ik heb teveel ongelezen emais, hotmail/msn/nintendo brieven waar ik me voor aan heb gemeld![]()
mahatmar? met een r?quote:op zondag 13 november 2005 22:45 schreef maisnon het volgende:
[afbeelding]
(klikbaar enzo)
mijn msn naam etc, niet geheel verkeerd al dacht ik het zelf
en ja ik heb teveel ongelezen emais, hotmail/msn/nintendo brieven waar ik me voor aan heb gemeld![]()
1 |
ik zie het probleem niet.quote:op zondag 13 november 2005 17:26 schreef superdude05 het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen, maar... mag ik je aanraken?quote:op maandag 14 november 2005 12:59 schreef superdude05 het volgende:
[..]
dat zijn meestal saaie mensen die verder ook weinig te vertellen hebben.
nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jouw msn naam isquote:op maandag 14 november 2005 12:59 schreef superdude05 het volgende:
[..]
dat zijn meestal saaie mensen die verder ook weinig te vertellen hebben.
lol!!!111!!one!1one!!quote:op maandag 14 november 2005 13:40 schreef i_are_rudeboy het volgende:
[..]
nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jouw msn naam is
en waar slaat het nou op dat mensen die alleen hun naam als msn naam hebben niks te vertellen hebben? jij ben zeker zo'n josti die al zijn belevenissen van die dag in zijn naam zet... ja, dan heb je nog veel te vertellen wou je zeggen
ga rukken voor je webcam ofzo
ontopic: gewoon mijn naam
voor 100 euro kom je op de wachtlijst.quote:op maandag 14 november 2005 13:15 schreef obs het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen, maar... mag ik je aanraken?
ook niet geweldig hoor, maar in ieder geval niet zo saaiquote:op maandag 14 november 2005 13:40 schreef i_are_rudeboy het volgende:
[..]
nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jouw msn naam is
ik zeg niet dat iemand dan per definitie saai is, maar heel veel mensen die ik in m'n lijst heb staan met zo'n naam, dat zijn van die 'nuchtere' types die vrijwel ook geen smileys gebruiken, msn alleen gebruiken om even een korte boodschap door te geven en het zijn nou ook niet echt de flitsendste mensen die er zijn. op een paar uitzonderingen na danquote:en waar slaat het nou op dat mensen die alleen hun naam als msn naam hebben niks te vertellen hebben? jij ben zeker zo'n josti die al zijn belevenissen van die dag in zijn naam zet... ja, dan heb je nog veel te vertellen wou je zeggen
dat jij alleen aan te je trekken komt dmv een webcam wil niet zeggen dat ik zo ben.quote:ga rukken voor je webcam ofzo
ik zeg ook niet dat mensen alleen hun naam moeten hebben hoor, maar sommige kneuzen gooien echt de meest onzinnige dingen in hun naam. maar dat moet iedereen zelf weten, bij mij worden ze er gewoon uitgebonjourd.quote:op maandag 14 november 2005 13:56 schreef superdude05 het volgende:
[..]
ook niet geweldig hoor, maar in ieder geval niet zo saai:
[voornaam maar dan wat opgeleukt] (l) marije [curacao here i come!] (*) holly was weer geslaagd, snel weer doen
(*)
[..]
ik zeg niet dat iemand dan per definitie saai is, maar heel veel mensen die ik in m'n lijst heb staan met zo'n naam, dat zijn van die 'nuchtere' types die vrijwel ook geen smileys gebruiken, msn alleen gebruiken om even een korte boodschap door te geven en het zijn nou ook niet echt de flitsendste mensen die er zijn. op een paar uitzonderingen na danmaar wat doet iedereen moeilijk? ik geef alleen m'n mening die ik opgedaan heb uit eigen ervaring.
shit, tegen zo'n sterk weerwoord begin ik niks, ik geef me gewonnenquote:dat jij alleen aan te je trekken komt dmv een webcam wil niet zeggen dat ik zo ben.
ofwel, je bent een generaliserende breezerquote:op maandag 14 november 2005 13:56 schreef superdude05 het volgende:
[..]
ook niet geweldig hoor, maar in ieder geval niet zo saai:
[voornaam maar dan wat opgeleukt] (l) marije [curacao here i come!] (*) holly was weer geslaagd, snel weer doen
(*)
[..]
ik zeg niet dat iemand dan per definitie saai is, maar heel veel mensen die ik in m'n lijst heb staan met zo'n naam, dat zijn van die 'nuchtere' types die vrijwel ook geen smileys gebruiken, blablabla
ik geef alleen m'n mening die ik opgedaan heb uit eigen ervaring.
[..]
pff, als je maar niet op de bank gaat zitten met je webcammetje.. ik wil vanavond nog normaal the big lebowski kijkenquote:op maandag 14 november 2005 14:03 schreef i_are_rudeboy het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat mensen alleen hun naam moeten hebben hoor, maar sommige kneuzen gooien echt de meest onzinnige dingen in hun naam. maar dat moet iedereen zelf weten, bij mij worden ze er gewoon uitgebonjourd.
en ik weet niet of je je posts wel leest voordat je ze post, maar daar zeg je gewoon dat mensen die alleen hun msn naam hebben saai zijn en niks te vertellen hebben. ik wijs je alleen op je kortzichtige reactie
[..]
shit, tegen zo'n sterk weerwoord begin ik niks, ik geef me gewonnen![]()
quote:op maandag 14 november 2005 14:11 schreef 2m5_killerbee het volgende:
[..]
pff, als je maar niet op de bank gaat zitten met je webcammetje.. ik wil vanavond nog normaal the big lebowski kijken![]()
heb je niet gemerkt dat het doosje op kast steeds leger raakt danquote:op maandag 14 november 2005 14:22 schreef i_are_rudeboy het volgende:
[..]
moet ik anders even een doosje tissues naast je zetten wanneer je gaat cammen met jouw vriendinnetje?
en ik maar denken dat je ziek wasquote:op maandag 14 november 2005 14:25 schreef 2m5_killerbee het volgende:
[..]
heb je niet gemerkt dat het doosje op kast steeds leger raakt dan![]()
je heb me doorquote:op maandag 14 november 2005 14:32 schreef i_are_rudeboy het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je ziek was
vandaar dat je elke ochtend met een odol en half uur eerder je bed uit gaat om even een momentje voor jezelf te hebben![]()
he psssst... weet je wat killerbij net zeiquote:op maandag 14 november 2005 14:10 schreef obs het volgende:
[..]
ofwel, je bent een generaliserende breezer![]()
*helemaal mee eenschquote:op zondag 13 november 2005 15:46 schreef raymannl het volgende:
bah! ik erger mij er zo aan!van die wijven die hun hele privé leven in hun msn naam als:
[..]
bah
en
[..]
aanstelleritus
en dan vraag je aan die gene van: wat is er aan de hand?. tjaadaar heb ik het liever niet over
huil huil huil![]()
![]()
jezus!waarom zet je dat dan in je msn naam
![]()
sorry hoor!
en van die mensen:
[..]
bah!
hehe, het is alweer een tijd geleden dat ik iets verfoeid heb, dus da's wel een mooie... maar uhmmm, even concreet: who cares? als je dit soort debielen uit je virtuele wereldje wil mijden, moet je gewoon block-delete doen en het probleem is opgelost.quote:op zondag 13 november 2005 15:50 schreef cerror het volgende:
ik wilde gister nog in m'n msn naam zetten: ik verfoei god en dans op je overleden oma's graf.
maar dat vond ik teveel aandacht trekken.
uit breda, braun.quote:op zondag 13 november 2005 22:45 schreef braun het volgende:
[..]
hallee.
waar kom jij vandaan, veldmuis?
vind je dit al erg?quote:op dinsdag 15 november 2005 11:16 schreef raymannl het volgende:
zo, nou zal ik er eens een paar posten![]()
mensen die van heel veel mensen houden:
[afbeelding]
dat wijf is altijd negatief:
[afbeelding]
wannabee druk:
[afbeelding]
tjaaaaa:
[afbeelding]
en jij een nerd/altoquote:op maandag 14 november 2005 14:10 schreef obs het volgende:
[..]
ofwel, je bent een generaliserende breezer![]()
quote:op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef takkembah het volgende:
3. praat niet in de 3e persoon
uhuh..quote:op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef takkembah het volgende:
*zucht*
ze is in elk geval wel eerlijk over de doodsoorzaak van d'r opa.quote:op zondag 13 november 2005 21:33 schreef star_gazer het volgende:
(*) (#) juffrouw stephanie (#) (*) opa......r.i.p ik hou van je... ik heb muh rijbewijs!
quote:op dinsdag 15 november 2005 17:03 schreef vbmot het volgende:
[..]
ze is in elk geval wel eerlijk over de doodsoorzaak van d'r opa.
schuldigquote:op zondag 13 november 2005 15:46 schreef raymannl het volgende:
bah! ik erger mij er zo aan!van die wijven die hun hele privé leven in hun msn naam als:
[..]
bah
en
[..]
aanstelleritus
en dan vraag je aan die gene van: wat is er aan de hand?. tjaadaar heb ik het liever niet over
huil huil huil![]()
![]()
jezus!waarom zet je dat dan in je msn naam
![]()
sorry hoor!
en van die mensen:
[..]
bah!
je hebt fok!quote:op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
schuldig
ik denk dat ik gewoon aandfacht zoek die ik hard nodig heb.
ik heb geen vader, geen moeder, geen mooi gezellig ingericht thuis
geen vriendin geen knuffels, niemand die naar me verhaal wil luisteren.
en me vrienden die hebben al het voorgenoemde
(pa ma vriendin liefde geld sinterklaas vieren etc enzo en alles) al wel.
die vinden het alleen maar vervelend als ze iemand tegnkomen
met problemen. ze gaan me liever uit de weg. want ze weten niet hoe het voelt
om een kut leven te hebben. ze kunnen niet met mijn situatie 'levelen'
)de klootzakken, lui met opa's en kanker hoop ik)
maar je kunt beter positief blijven denk ik, dus die ik het maar niet meer.
mijn nick ziet er dan ook liever zo uit:
"daredevil.. (away) on an island in the sun. playin' and having fun!![]()
i will never feel bad anymore.."
een voorspelbare reactie voor iemand met zo'n nick.quote:op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef superdude05 het volgende:
[..]
vind je dit al erg?![]()
dan ben ik heel benieuwd naar jouw naam.
quote:op zondag 13 november 2005 18:29 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
wat is er mis met alleen je voornaam. dat heb ik altijd. gewoon, lekker makkelijk en reel....
en die heb jij dus gewoon in je lijst, besef jij dat wel hoe levensgevaarlijk dat isquote:op maandag 21 november 2005 17:19 schreef #ANONIEM het volgende:
gadverdamme![]()
kom ik op msn vandaag, zie ik daar zo'n meid die erin heeft staan dat het leven kut is enzo met allemaal van die huilie bekkiesen vervolgens dat het toch wel weer mooi was met bepaalde jongens enzo met van die smilies met de tong eruit.
gadverdamme wat een wijven zijn dat zeg. hou dan je bek denk ik danow wat een vreselijk leven, maar we kunnen nog wel vrolijk doen over dat soort dingen
kutwijven zijn dat gewoon.
ik heb haar ook al verwijderd. ken haar wel in het echt maar praat toch niet met haar. nu zit mijn msn lijst op 72 en had tot een week terug nog 118. heb ook helemaal geen zin meer in al die nutteloze mensen in mijn lijst, want redelijk veel zijn dat welquote:op maandag 21 november 2005 23:28 schreef impreza_sti het volgende:
en die heb jij dus gewoon in je lijst, besef jij dat wel hoe levensgevaarlijk dat is![]()
goeie ik zet hem er meteen inquote:op zondag 13 november 2005 15:50 schreef boyv het volgende:
[..]
noem je dat simpel? waarom zou iemand zich angelus noemen als hij niet echt zo heet?quote:
waarom niet hè.quote:op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef molluck het volgende:
[..]
noem je dat simpel? waarom zou iemand zich angelus noemen als hij niet echt zo heet?
hehe, dan kan je altijd nog beslissen om er mee te gaan kletsenquote:op vrijdag 2 december 2005 15:47 schreef jojogirl het volgende:
som is het wel makkelijk. je bent gelijk weer op de hoogte zonder met die types te hoeven kletsen.
ahh. jij heet molluck?quote:op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef molluck het volgende:
noem je dat simpel? waarom zou iemand zich angelus noemen als hij niet echt zo heet?
wat er mis is met gayridders snap ik wel, maar met mensen die hele dag online en afwezig zijn? ben ik ook altijd, alleen dan 'busy' dan praten er minder mensen tegen je.. pc staat gewoon altijd aan, en soms ben ik weleens weg.quote:op zondag 13 november 2005 20:50 schreef camplo het volgende:
of gayridders die de hele dag online zijn en wel afwezig zijn
ja dat is kei stom he ligt er uitquote:op zondag 13 november 2005 18:27 schreef veldmuis het volgende:
trekt ze plaatje weg, mens keihard aan het janken en rare bewegingen maken en hystirisch doen enzoquote:[insert lyric] - hoi alles goed
ik - ja met jou
[insert lyric] - ja hmhm
ik - oke ga je nog wat doen?
[insert lyric] - nee alles is stom
[insert lyric] - ik ga me vervelen
ik - ga schilderen ofzo?
[insert lyric] - kwil dood
[insert lyric] -
[insert lyric] - ben depri
ik - niet schilderen?
[insert lyric] - wil je zien hoe ik me gister voelde?
[insert lyric] - nodigt je uit om kijken met de webcam te starten
ik - nou..
laat ze plaatje zien van doorgesneden polsen
ik - oke leuk?
omdat het altijd van die sletjes zijn met zulke namen, en stiekem willen ze er wel een keer op.quote:op zaterdag 3 december 2005 13:06 schreef majesticz het volgende:
* majesticz vraagt zich af waarom je zulke mensen in je lijst hebt als je er nu over loopt te zeiken.
heey..alleen uit het graf komen de meeste mensen niet meer wegquote:op zaterdag 3 december 2005 16:15 schreef lianne__ het volgende:
of mensen die hun naam beginnen met ''heey.. ''
keb iemand in mn lijst staan.. das echt te erg..
''heey.. ik hou van mijn vriendje uit dwingelo (k)(l) ''
omg.. alsof iedereen in zijn/haar naam gaat zetten waar zijn/haar vriend/vriendin wegkomt..
uitstekend kindjequote:op zaterdag 3 december 2005 19:06 schreef lianne__ het volgende:
okee okeee... vandaan komt..
zo beter meneertje..?
om welk vriendje in kwestie gaat dat dan? *nieuwsgierig is*quote:op zaterdag 3 december 2005 16:15 schreef lianne__ het volgende:
of mensen die hun naam beginnen met ''heey.. ''
keb iemand in mn lijst staan.. das echt te erg..
''heey.. ik hou van mijn vriendje uit dwingelo (k)(l) ''
omg.. alsof iedereen in zijn/haar naam gaat zetten waar zijn/haar vriend/vriendin wegkomt..
quote:op zaterdag 3 december 2005 14:33 schreef vbmot het volgende:
[..]
omdat het altijd van die sletjes zijn met zulke namen, en stiekem willen ze er wel een keer op.![]()
dan kunnen ze er hier geen topics meer over openen, daarom nietquote:op zondag 4 december 2005 10:05 schreef yamyam het volgende:
lieve mensen, waarom kijken jullie niet gewoon even bij opties en stellen in dat je de e-mailadressen i.p.v namen wilt zien van mensen. kleine moeite, hoor.
ga ik vanabvond gelijk doenquote:op zondag 4 december 2005 10:05 schreef yamyam het volgende:
lieve mensen, waarom kijken jullie niet gewoon even bij opties en stellen in dat je de e-mailadressen i.p.v namen wilt zien van mensen. kleine moeite, hoor.
zelfs selecteren gaat van rechts naar linksquote:op maandag 5 december 2005 09:58 schreef l.mo het volgende:
is ook leuk:
اللهم إني أسألك فعل الخيرات ، وترك المنكرات ، وحب المساكين ، وأن تغفر لي وترحمني وتتوب علي ، وإن أردت بعبادك فتنة فاقبضني إليك
غير مفتون
![]()
ik heb gelukkig niet veel van die irritante namen in mijn lijstje alleen die van mijn eigen kinderen en het zij hun vergevenquote:
dat is juist het beste. ik haat msn-namen met een hoog breezahhh gehalte...quote:op zondag 13 november 2005 17:26 schreef superdude05 het volgende:
quote:op maandag 5 december 2005 13:38 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
vooral de intro my life![]()
of mensen die hierom gaan huilenquote:op zondag 13 november 2005 15:54 schreef sr_firewire het volgende:
of mensen die zich chatman noemen![]()
of mensen die zich op msn miss bitch noemen
of mensen wiens msn naam altijd overdreven stoer moet zijn, met titels als fuck en hoeren
of mensen die dan "zogenaamd" grappige plaatjes moeten gebruiken van kankerkachels
of mensen die ongeloofelijk veel emoticons in hun naam gebruiken
of mensen die elke dag hun gemoedstoestand moeten verwerken in de naam
of mensen die om het kwartier een andere msn naam hebben
of mensen die msn namen hebben die zo lang zijn dat ze niet in het venster passen
of mensen die hun msn naam zo veranderen, dat mensen hem/haar zielig vinden en iets gaan vragen
of mensen bij wie je altijd in de msn naam kan zijn waar ze zijn -> weg / tennissen / sporten / naar oma etc.
![]()
![]()
quote:op zondag 13 november 2005 17:50 schreef maisnon het volgende:
mensen die inside jokes die zo ongeveer 3 mensen op deze planeet met moeite begrijpen in hun msn naam hebben... vooral die van de leeftijd van mn neefje zijn erg
(voorbeeld)
bart ja toch macaroni! iglos he marloes (k) vierkante varkens en lol in de bios vet rachid roeland figurant#3
ik heb geen flauw idee..(okee.. tig maand later.. ) maar het staat nog in haar msn naam.. en ik zeg niet vaak over mensen dat ze lelijk zijn... (eigenlijk wel..) maar zij is echt verschrikkelijk! wat een ork!quote:op zaterdag 3 december 2005 23:40 schreef zonnestraaltje het volgende:
[..]
om welk vriendje in kwestie gaat dat dan? *nieuwsgierig is*
heb er m'n hele leven gewoond... vandaar... nu niet meer gelukkig!![]()
nu moet je wel een foto van jezelf posten!quote:op woensdag 28 december 2005 09:17 schreef lianne__ het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee..(okee.. tig maand later.. ) maar het staat nog in haar msn naam.. en ik zeg niet vaak over mensen dat ze lelijk zijn... (eigenlijk wel..) maar zij is echt verschrikkelijk! wat een ork!![]()
ik weet niet hoe dat moet..quote:op woensdag 28 december 2005 09:21 schreef tonks het volgende:
[..]
nu moet je wel een foto van jezelf posten!
mail maar dan zet ik hem er wel opquote:op woensdag 28 december 2005 09:24 schreef lianne__ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat moet..''beeeeeh! ''
mail maar naar mijquote:op woensdag 28 december 2005 09:24 schreef lianne__ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat moet..''beeeeeh! ''
jaajaa.. en dan er rare dingen mee uitspoken.. maar dat gebeurt ook .. als ik m er op zet... weet jij veel wat voor oude mannetjes hier fok!kenquote:op woensdag 28 december 2005 09:27 schreef tonks het volgende:
[..]
mail maar dan zet ik hem er wel op. tim @ thebaitshop .nl
quote:op woensdag 28 december 2005 09:30 schreef lianne__ het volgende:
[..]
jaajaa.. en dan er rare dingen mee uitspoken.. maar dat gebeurt ook .. als ik m er op zet... weet jij veel wat voor oude mannetjes hier fok!ken
misschien een voorbarige conclusie?quote:
misschien nietquote:op woensdag 28 december 2005 09:36 schreef barracupracuda het volgende:
[..]
misschien een voorbarige conclusie?
ja toevallig, ik had laatst je zusje nogquote:op woensdag 28 december 2005 09:37 schreef afwazig het volgende:
hej psssst jongens,
als je af en toe eens naar buiten gaat zie je ook meisjes... in het echt!
ze bestaan echt hoor
quote:op woensdag 28 december 2005 09:37 schreef afwazig het volgende:
hej psssst jongens,
als je af en toe eens naar buiten gaat zie je ook meisjes... in het echt!
ze bestaan echt hoor
quote:op woensdag 28 december 2005 09:39 schreef lianne__ het volgende:
ik heb nooit gezegd dat ik zo'n knap meisje ben, maar op enig aandringen en gekloot..:
[afbeelding]
nu blij?
en.. was ze op google makkelijk te vinden?quote:op woensdag 28 december 2005 09:40 schreef tonks het volgende:
[..]
ja toevallig, ik had laatst je zusje nog
dan heb ik niks gezegdquote:op woensdag 28 december 2005 09:41 schreef barracupracuda het volgende:
[..]
ik weet het lieve jongen ... ik mag er zelfs 1 mijn vriendin noemen
![]()
jaquote:op woensdag 28 december 2005 09:43 schreef afwazig het volgende:
[..]
en.. was ze op google makkelijk te vinden?
heb ik nou voor jan lul zo veel werk gedaan om die kutfoto er op te krijgen, beoordeel nu zelf maar eens of ik lelijk ben of niet. 1 ding kan ik wel zeggen, nu wil ik niet arrogant doen, maar ik ben wel knapper dan dat zij is..quote:
nee je bent niet lelijk hoorquote:op woensdag 28 december 2005 09:51 schreef lianne__ het volgende:
[..]
heb ik nou voor jan lul zo veel werk gedaan om die kutfoto er op te krijgen, beoordeel nu zelf maar eens of ik lelijk ben of niet. 1 ding kan ik wel zeggen, nu wil ik niet arrogant doen, maar ik ben wel knapper dan dat zij is..
gruwelijk is dat! (wedden dat ze over eem half jaar van hun ''schatje'' af willen...quote:op woensdag 28 december 2005 09:53 schreef marty26 het volgende:
ja ik ken ook een paar van die mensen... te triest voor worden.
balababalabla|| ik hou van je schatjeen ik wil je nooit meer kwijt
balbalabalaba || nog maar 3nachtjes slapen en dan ben ik bij me schatje.....
bah je zou die mensen spontaan blokkeren
inderdaad ja... echt zo triest. bel dat kind dan gewoon of stuur haar een smsje maar niet dat gedoe in msn...quote:op woensdag 28 december 2005 09:57 schreef lianne__ het volgende:
[..]
gruwelijk is dat! (wedden dat ze over eem half jaar van hun ''schatje'' af willen...)
het kan weer niet romantischer..!quote:op woensdag 28 december 2005 09:59 schreef marty26 het volgende:
[..]
inderdaad ja... echt zo triest. bel dat kind dan gewoon of stuur haar een smsje maar niet dat gedoe in msn...
wedden die mensen vragen hun vrouw ook ten huwelijk via msn![]()
jawel een e-card sturenquote:op woensdag 28 december 2005 10:00 schreef lianne__ het volgende:
[..]
het kan weer niet romantischer..!
msn generatie, hoe zielig.quote:op woensdag 28 december 2005 10:00 schreef lianne__ het volgende:
[..]
het kan weer niet romantischer..!
nee met 2 msn namenquote:
quote:
quote:op woensdag 28 december 2005 10:10 schreef lianne__ het volgende:
ik moet nu toch wel mijn best doen om niet te lachen
dat was het pimp maikuuul topicquote:op woensdag 28 december 2005 10:15 schreef afwazig het volgende:
ik was net het kankerkachel topic aan het doorlezen... ik moest een paar keer echt lachen. niks mis mee maar ik ben op kantoor... mn chef kon het niet waarderen geloof ik
quote:
en die vele vrienden zijn vast allemaal zombies als ze steeds dood gaan...quote:op zondag 13 november 2005 15:50 schreef boyv het volgende:
[..]
niks mis met zwart-wit foto's!quote:op zaterdag 7 januari 2006 11:16 schreef nosh het volgende:
mensen die hun geweldige stapavond keer op keer bevestigd willen zien:
(b)(b)stefan(b)(b) - ajax nummur eeeeen!1!:d:d:d zaturdag was gewehldig he ruben
;););)
en het leukste is: dan ga je een keer mee, en dan staan ze 3 uur lang in een hoekje van de apres-ski kroeg wat biertjes te hijsen, om rond 2 uur naar huis te fietsen, want anders worden hun ouders boos.
en semi-depressieve personen. mijn zusje is er zo een, compleet met 'moeilijke' avatars (grijs-witte foto's, met zo'n 'you d0nt know me' tekstje erbij) en aandachttrekkende persoonlijke boodschappen. 'anders gaat ff allus helemaal mis ofz0w :s:s:s'
serieus, hoe harder mensen roepen dat ze zich kut/depri/slecht voelen, hoe minder er aan de hand is.
wat zijn die italic letters daar onder?quote:op dinsdag 15 november 2005 11:16 schreef raymannl het volgende:
[afbeelding]
dat wijf is altijd negatief:
[afbeelding]
wannabee druk:
[afbeelding]
tjaaaaa:
[afbeelding]
ik ken dat...! ik heb er ook een aantal van in mn lijst staan..!quote:op dinsdag 15 november 2005 11:16 schreef raymannl het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |