abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36704256
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

En als ik aangeef dat ik niet van mening ben dat de verhoudingen zoek zijn dan komt dat natuurlijk omdat ik gehersenspoeld ben, en op die manier kun je altijd je eigen gelijk halen.
Dat zeg ik niet dat is gewoon 'n verschil in maatschappelijke beleving.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36704872
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet dat is gewoon 'n verschil in maatschappelijke beleving.
Ah ja, jij begint al te gillen als je langs een schoenenwinkel loopt die met schreeuwerige borden je naar binnen probeert te lokken.
geen
pi_36705892
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:57 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ah ja, jij begint al te gillen als je langs een schoenenwinkel loopt die met schreeuwerige borden je naar binnen probeert te lokken.
Zwaar Off Topic b.t.w.
De gemiddelde winkelstraat in Nl , is i.m.o i.d.d. 1 grote eenheidsworst, XENOS, HEMA, BLOKKER, KRUIDVAT, etc. Overal hetzelfde. Historisch waardevolle panden worden beplakt met alluminium gevels en schreeuwerig gekleurde reclameborden Ik ken niemand die dat er mooi uit vindt zien maar misschien ben jij degene die de uitzondering op de regel bevestigd. Maar om nou te zeggen dat ik dan ga gillen..
Ik kan me er alleen over verbazen hoe het zover heeft kunnen komen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36706123
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zwaar Off Topic b.t.w.
Niks offtopic, het heeft allemaal te maken met het punt denken/doen beinvloeden, of dat nou via de overheid of via een winkelier gebeurt, het geeft aan wat je insteek in sturing is.
quote:
De gemiddelde winkelstraat in Nl , is i.m.o i.d.d. 1 grote eenheidsworst, XENOS, HEMA, BLOKKER, KRUIDVAT, etc. Overal hetzelfde. Historisch waardevolle panden worden beplakt met alluminium gevels en schreeuwerig gekleurde reclameborden Ik ken niemand die dat er mooi uit vindt zien maar misschien ben jij degene die de uitzondering op de regel bevestigd. Maar om nou te zeggen dat ik dan ga gillen..
Ik kan me er alleen over verbazen hoe het zover heeft kunnen komen.
Sinds de romeinen met een betaalmiddel kwamen en commercie opgang werd gezet. Dus wat is historisch waardevol? Hoe ver wil jij terug? Naar de jaren 30 waar de commerciele uitingen rustiger waren?

Ik ben het met je eens als je zegt dat schreeuwerige reclame het aanzicht geen goed doen, maar dat is heel iets anders dan roepen dat er spul uit vliegtuigen over onze hoofden wordt uitgesprayed wat ons denken en doen bepalen.

Met het gillend wegrennen wil ik kijken waar bij jou de grens ligt. Je had het een post terug over verschil in maatschappelijke beleving. Het lijkt alsof jij zegt dat mensen tegenwoordig eigenlijk geen eigen wil hebben, dat alles wat ze zien in media/op straat invloed uitoefent en 'we' daarom geen eigen weg meer kunnen ingaan. Dat beeld breng je veralgemeend. Ik vind het te ver gaan. Mensen hebben nog uitstekend een eigen wil en gaan hun eigen gang. Ik vroeg me af of je een sociaal leven had omdat het erop lijkt dat jij het gevoel hebt dat je een gevangene bent van je eigen omgeving. Dat wordt je in mijn mening enkel wanneer je zelf niet meer de kracht hebt om daar tegenin te gaan.
geen
  Moderator donderdag 6 april 2006 @ 14:31:53 #205
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36707991
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Niks offtopic, het heeft allemaal te maken met het punt denken/doen beinvloeden, of dat nou via de overheid of via een winkelier gebeurt, het geeft aan wat je insteek in sturing is.
[..]

Sinds de romeinen met een betaalmiddel kwamen en commercie opgang werd gezet. Dus wat is historisch waardevol? Hoe ver wil jij terug? Naar de jaren 30 waar de commerciele uitingen rustiger waren?

Ik ben het met je eens als je zegt dat schreeuwerige reclame het aanzicht geen goed doen, maar dat is heel iets anders dan roepen dat er spul uit vliegtuigen over onze hoofden wordt uitgesprayed wat ons denken en doen bepalen.

Met het gillend wegrennen wil ik kijken waar bij jou de grens ligt. Je had het een post terug over verschil in maatschappelijke beleving. Het lijkt alsof jij zegt dat mensen tegenwoordig eigenlijk geen eigen wil hebben, dat alles wat ze zien in media/op straat invloed uitoefent en 'we' daarom geen eigen weg meer kunnen ingaan. Dat beeld breng je veralgemeend. Ik vind het te ver gaan. Mensen hebben nog uitstekend een eigen wil en gaan hun eigen gang. Ik vroeg me af of je een sociaal leven had omdat het erop lijkt dat jij het gevoel hebt dat je een gevangene bent van je eigen omgeving. Dat wordt je in mijn mening enkel wanneer je zelf niet meer de kracht hebt om daar tegenin te gaan.
Wat ik me nou even afvraag. Als die chemische zooi nou echt werd uitgesprayed, dan heeft dit zijn effect op iedereen. Wat is dan de reden dat de mensen die hier verkondigen dat dit gebeurd niet worden beinvloed door die rotzooi? Voor iedereen op de wereld wordt het denken en doen bepaald dmv dat spul, maar er zijn hier een paar fokkers die schreeuwen dat ze weten hoe het allemaal zit. Zij worden blijkbaar dan niet beinvloedt? Zij hebben daar bescherming voor? Of worden zij ook beinvloedt en zijn zij en hun hele verhaal zonder dat ze het zelf weten onderdeel van het complot en denken ze dat ze iets ontdekt hebben terwijl ze eigenlijk nog veel verder van 'de waarheid' afzitten?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36708248
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:

roepen dat er spul uit vliegtuigen over onze hoofden wordt uitgesprayed wat ons denken en doen bepalen.
Heb ik dit ergens gezegd? Maar wil ik best ff doen hoor, ieder stof is van invloed op ons handelen en denken , hoe klein soms ook. Denk b.v aan de Alzheimer alluminium relatie. Heb jij enig idee welke chemische reacties er in onze hersenen plaatsvinden en hoe die te beinvloeden zijn? Vrij complexe materie hoor. En dat geld ook voor EM straling. Ik ben daar nog lang niet over uitgelezen.

Over "vrijheid" wil ik best discuseren,daar heb ik zeker n mening over, maar of dit het topic daarvoor is?

[ Bericht 22% gewijzigd door Resonancer op 06-04-2006 14:49:17 ]
Eisenhower1961.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:42:26 #207
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36708352
standaart reactie als men niet op weermodificatie/3D terrain radar apllicatie in wil gaan...maak het belachelijk door over mind control te beginnen !
pi_36708833
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef Resonancer het volgende:
Heb jij enig idee welke chemische reacties er in onze hersenen plaatsvinden en hoe die te beinvloeden zijn?
Ja, ik heb voldoende ideeen over hoe die plaatsvinden. Denk je dat jij de enige bent die hier van 'aware' is??? Nogmaals, kom van dat voetstuk.

Daarbij, wie zegt mij dat jij door gebruik van stoffen nog helder kunt denken? Misschien ben jij wel degene die hier niet helemaal fris is. Ooit veronderstelt dat misschien jij degene bent die door dergelijke chemische reacties alles niet helemaal op het rijtje heeft?
geen
pi_36708928
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:42 schreef merlin693 het volgende:
standaart reactie als men niet op weermodificatie/3D terrain radar apllicatie in wil gaan...maak het belachelijk door over mind control te beginnen !
Voor de goede orde, ik ben niet degene die het onderwerp mind control aansnijdt:
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:47 schreef Resonancer het volgende:
mensen worden afgesloten! (van info).
geen
pi_36710405
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Voor de goede orde, ik ben niet degene die het onderwerp mind control aansnijdt:
[..]
In principe heb je gelijk hoor, ook het niet objectief brengen van nieuws is ' n vorm van mind control, ik denk echter dat het woord propaganda hier beter op zijn plaats is. Dit is dus absoluut niet hetzelfde als mind control d.m.v chemicalien of EM velden. Propaganda kan n persoon niet dwingen op n bepaalde manier te handelen of te denken, mindcontrol daarentegen...
Nuances die ik soms niet maak omdat ik van n bepaalde basiskennis bij anderen uitga.
Eisenhower1961.
pi_36710631
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:58 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ja, ik heb voldoende ideeen over hoe die plaatsvinden. Denk je dat jij de enige bent die hier van 'aware' is??? Nogmaals, kom van dat voetstuk.

Daarbij, wie zegt mij dat jij door gebruik van stoffen nog helder kunt denken? Misschien ben jij wel degene die hier niet helemaal fris is. Ooit veronderstelt dat misschien jij degene bent die door dergelijke chemische reacties alles niet helemaal op het rijtje heeft?
Nogmaals kom erbij op het voetstuk en kijk samen met deze gek neer op het gepeupel.. is dat wat je graag wil horen ?
Ik kan van mezelf niet zeggen of ik gek ben. De meeste gekken zeggen dat ze niet gek zijn meen ik.. nou laat ik dan maar zeggen dat ik knettergek ben. Je post doet mij veronderstellen dat jij denkt dat ik meen dat anderen " gek " zijn. Voorbarige conclusie. alles wat ik zei is dat de massa slecht en onvolledig is en word geinformeerd.
Eisenhower1961.
pi_36710900
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:01 schreef Resonancer het volgende:
Alles wat ik zei is dat de massa slecht en onvolledig is en word geinformeerd.
Dat zul je altijd houden. Overal zie je dat, zelfs de chef kok in de kantinekeuken zal z'n onderkoks gefilterde informatie geven. Dat hoort simpelweg bij hiarchie

De insteek 'de overheid is de badguy en sjoemelt met onze gedachten' op wat voor manier dan ook (chemtrails, 9/11 aanslagen) vind ik veeeeeel te ver gezocht en eerder blijk geven van een verkeerde kijk op het geheel dan gezond verstand. Da's mijn persoonlijke mening.
geen
pi_36714577
Ik weet uit persoonlijke ervaring hoe de NOS aantoonbaar leugens uitzendt, en dat is geen persoonlijke mening. De persoonlijke mening die ik erover heb is dat het om meer gaat dan incompetentie of goedgelovigheid van zowel onze media als onze overheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Resonancer op 06-04-2006 18:08:07 ]
Eisenhower1961.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:36:16 #214
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_36715624
Ik vond 'm nog ergens... http://www.chemtrailcentral.com/ubb/Forum9/HTML/000033.html - volgens mij was-ie nog niet in dit topic voorbij gekomen.

Kort gezegd, wat er in die link staat is waarom chemtrails niet effectief kunnen zijn; in ieder geval niet als een middel om je fysiek te beïnvloeden. Dit is iets wat heel makkelijk door iedereen die zich erin verdiept kan controleren.
Het komt erop neer dat alleen een stilhangend vliegend object (helicopter) op maximaal 2000 meter hoogte, tijdens de meest rustige atmosferische omstandigheden, een lading zou kunnen lossen die een zeer licht verhoogd risico voor de mens zou kunnen inhouden. Als je dan de realiteit erbij gaat betrekken - de vliegtuigen die als boosdoeners worden aangewezen vliegen veel hoger dan 2000 meter; ze hangen bepaald niet stil maar vliegen allicht 500-800 km/h; dergelijke atmosferische omstandigheden komen in de praktijk zeer zelden voor - dan is het hele idee van chemtrails vrij belachelijk.
Als je als regering mensen wilt beïnvloeden kun je dat het best doen via gewoon leidingwater - IEDEREEEN heeft het namelijk dagelijks nodig, al was het maar om je te wassen en de tanden te poetsen; en het zit toch al vol met minuscule verontreinigingen als kalk - dus een extra chemisch goedje erin zou bepaald niet opvallen. Ik hoop alleen dat ik nu niemand op een idee heb gebracht

Edit, oh, als je reageert, lees dan aub eerst het stuk even door - is niet zo heel erg veel, maar wel in het Engels. Die geeft een betere voorstelling van zaken dan mijn ultraverkorte versie ervan.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_36716299
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:36 schreef DzjieDub het volgende:
Ik vond 'm nog ergens... http://www.chemtrailcentral.com/ubb/Forum9/HTML/000033.html - volgens mij was-ie nog niet in dit topic voorbij gekomen.

Kort gezegd, wat er in die link staat is waarom chemtrails niet effectief kunnen zijn; in ieder geval niet als een middel om je fysiek te beïnvloeden. Dit is iets wat heel makkelijk door iedereen die zich erin verdiept kan controleren.
Het komt erop neer dat alleen een stilhangend vliegend object (helicopter) op maximaal 2000 meter hoogte, tijdens de meest rustige atmosferische omstandigheden, een lading zou kunnen lossen die een zeer licht verhoogd risico voor de mens zou kunnen inhouden. Als je dan de realiteit erbij gaat betrekken - de vliegtuigen die als boosdoeners worden aangewezen vliegen veel hoger dan 2000 meter; ze hangen bepaald niet stil maar vliegen allicht 500-800 km/h; dergelijke atmosferische omstandigheden komen in de praktijk zeer zelden voor - dan is het hele idee van chemtrails vrij belachelijk.
Als je als regering mensen wilt beïnvloeden kun je dat het best doen via gewoon leidingwater - IEDEREEEN heeft het namelijk dagelijks nodig, al was het maar om je te wassen en de tanden te poetsen; en het zit toch al vol met minuscule verontreinigingen als kalk - dus een extra chemisch goedje erin zou bepaald niet opvallen. Ik hoop alleen dat ik nu niemand op een idee heb gebracht

Edit, oh, als je reageert, lees dan aub eerst het stuk even door - is niet zo heel erg veel, maar wel in het Engels. Die geeft een betere voorstelling van zaken dan mijn ultraverkorte versie ervan.
Conclusion: There is simply no way physically for anything sprayed at the height at which contrails (or supposed chemtrails) are observed to reach any kind of concentration on the ground which would have any affect on people whatsoever.

Ik mis de factor tijd in dit verhaal. (Het klassieke verhaal over de kikker koken) Ook de combinatie met EM blijf in jouw link onbesproken. Dit zijn berekeningen gedaan onder natuurlijke omstandigheden. Via EM straling kun je daar invloed op uitoefenen en dan wordt het verhaal ineens heel anders.

Verder lees ik dit.
In other words, it would be theoretically possible for a single tanker to disburse enough of an allergen to make moderately allergic people notice symptoms at ground level.

Waarom zou dit dan niet kunnen met stoffen die van invloed zijn op de geestestoestand?
Eisenhower1961.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:09:26 #216
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_36720786
Die factor tijd zit er wel degelijk in. Het verhaal was gericht op dezelfde dosering als mensen gedurende een gehele week krijgen - en dat is alleen maar als er continu onder de meest ideale omstandigheden "gesproeid" wordt. Aangezien die omstandigheden niet realistisch zijn - en ook niet overeenkomen met wat "men" als chemtrails beschouwt - is de werkelijke dosis extreem veel lager.
Dat geldt dus zeker ook voor het allergieverhaal: theoretisch mogelijk, onder voornoemde ideale omstandigheden, maar in de praktijk niet haalbaar.
En alweer, het is zo'n omslachtige manier. Als je mensen wilt manipuleren kan je dat veel makkelijker doen - bijvoorbeeld door dag in dag uit te hameren op de dreiging van een "terroristische aanslag". Want dat mis ik nog uit het hele verhaal: Waarom zou je op een dergelijke inefficiënte manier iets willen doen?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_36722904
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:09 schreef DzjieDub het volgende:
Want dat mis ik nog uit het hele verhaal: Waarom zou je op een dergelijke inefficiënte manier iets willen doen?
Als deze methode als gevolg kan hebben dat 100% van 'n bevolking hier aan kan worden blootgesteld, en dus beinvloed, durf ik dat niet innefficient te noemen. Ook is er zoals ik hierboven al schreef n wereld van verschil om de publieke opinie d.m.v propaganda te beinvloeden of dmv EM, chemicalien mensen te beinvloeden. Aan de laatste methode is geen ontkomen aan.. nou ja wel n btje..er zijn natuurlijk weer tegenmiddelen tegen te verzinnen.
Maar nogmaals ik mis de samenwerking met EM (gwen/elf/haarp) in het verhaal en ik denk niet in weken maar decenia. Waarom op zo'n omslachtige manier? Tja, mijn mening is dat de evt verspreiding van metalen in de atmosfeer niet als hoofddoel gedragsbeinvloeding heeft. Gewoon n prettige bijkomstigheid.

Alluminium b.v. kunnen wij op vele manieren binnen krijgen, hoef i.d.d helemaal niet zo omslachtig

Aluminum is added as an emulsifying agent in many processed cheeses, especially those which are single-sliced. It is found in cake mixes, self-rising flour, prepared doughs, nondairy creamers, pickles and in some brands of baking powder. Aluminum lauryl sulfate is a common ingredient in many shampoos, while several anti dandruff shampoos, including Selsun-Blue, contain magnesium aluminum silicate. Aluminum is an active ingredient in most antiperspirants (aluminum chlorhydrate). However, since people have started becoming more aware of the dangers of aluminum, some "aluminum free" antiperspirants are now being advertised.
http://www.nogw.com/aluminum.html

By the way die andere vergiftigingen gaan natuurlijk ook gewoon door hoor.
Fluor, Aspartaam, Verarmd Uranium, etc..
Eisenhower1961.
  donderdag 6 april 2006 @ 23:55:06 #218
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36726267
Wat ik me nu afvraag, als je een bepaalde stof in de hogere luchtlagen wilt brengen, om wat voor reden dan ook, waarom zou je die dan door de brandstof van een vliegtuig mengen, die onder hoge temperaturen verbrand, waarbij je nauwelijks controle hebt over het verloop van de reactie.
Dit is vreselijk inefficient, de temperatuur is zo hoog dat de meeste verbindingen gewoon verbranden, een moderne turbine straal motor is niet voor niets uit zeer hoogwaardige legeringen gebouwt.
Als je dan al een stof in de lucht zou willen brengen, dan zeker niet via de brandstof en de motoren.

Stel je wilt wat in de atmosfeer brengen, dan is het door de motor van een vliegtuig jagen een vreselijk domme manier om het te doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36729557
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel je wilt wat in de atmosfeer brengen, dan is het door de motor van een vliegtuig jagen een vreselijk domme manier om het te doen.
Het is net zoiets als het vernietigen van bewijsmateriaal door een paar vliegtuigen op een bijna onmogelijke manier precies op een plek in gebouwen te laten storten waar vooraf explosieven zijn geplaatst die op hun beurt de torens weer laten inbouwen. Omslachtig omslachtig omslachtig
geen
pi_36730193
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Het is net zoiets als het vernietigen van bewijsmateriaal door een paar vliegtuigen op een bijna onmogelijke manier precies op een plek in gebouwen te laten storten waar vooraf explosieven zijn geplaatst die op hun beurt de torens weer laten inbouwen. Omslachtig omslachtig omslachtig
Leve het Simplistisch Verbond
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36731677
Om n sunscreen aan te leggen is dit de minst omslachtige en goedkoopste manier, dat de metalen vroeg of laat in onze voedselketens ed terechtkomen..tja..

This massive research study is entitled: Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Base - Panel on Policy Implications of Greenhouse Warming, sponsored by the National Academy of Sciences, National Academy of Engineering, and the Institute of Medicine. The results were presented in 1992 and published in book form in 2000 by the National Academy Press. This 994 page study is the textbook on greenhouse gasses, global warming, policy decisions and mitigation's (corrective measures). Included within is the hard science many chemtrails researchers have been searching for: the scientists, agencies, institutions and corporations involved, cost factors, chemical formula, mathematical modeling, delivery methods, policies, recruiting of foreign governments, acquisition of materials, and the manufacturing of aerosol compounds, ect.

http://www.lightwatcher.com/chemtrails/hos.html
Delivery Scenarios
"Aircraft Exhaust Penner et al. (1984) suggested that emissions of 1 percent of the fuel mass of the commercial aviation fleet as particulates, between 40,000- and 100,000-foot (12- to 30-km) altitude for a 10-year period, would change the planetary albedo sufficiently to neutralize the effects of an equivalent doubling of CO2.

Stratospheric Welsbach seeding for reduction of global warming

One proposed solution to the problem of global warming involves the seeding of the atmosphere with metallic particles. One technique proposed to seed the metallic particles was to add the tiny particles to the fuel of jet airliners, so that the particles would be emitted from the jet engine exhaust while the airliner was at its cruising altitude.

In 1975, the US Navy patented a device for producing "a powder contrail having maximum radiation-scattering ability." The powder contained a mixture of 0.3 micron-sized titanium dioxide pigment particles coated with 0.007 micron hydrophobic colloidal silica and 4.5 micron particles of silica gel. The purpose of the apparatus was "to generate contrails or reflective screens for any desired purpose."

The Welsbach Patent proposed using "very fine, talcum-like" powder of 10 to 100 micron-sized aluminum oxide to produce a "pure white plume" in the sky.

In a May 2000 draft report submitted to the International Panel on Climate Change (IPCC), an expert panel chosen from among 3,000 atmospheric scientists, concluded that Teller's scheme might work. But the IPCC warned against unpredictable upsets of the atmosphere. The panel also warned against angry populaces reacting to "the associated whitening of the visual appearance of the sky."

Was Teller's Sky Shield experiment already underway? During his interview with WMWV reporters, Deep Sky hinted that it was. Were the tankers observed on ATC radars involved in climate modification? Our FAA source hesitated before responding: "That approximates what I was told." Similar military activities were ongoing in other regions, he stated.
http://www.earthisland.org/EIJOURNAL/new_articles.cfm?articleID=585&journalID=64
Eisenhower1961.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:22:56 #222
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36731723
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:21 schreef Resonancer het volgende:
Om n sunscreen aan te leggen is dit de minst omslachtige en goedkoopste manier.
En daar staat niets over het mengen van enge stoffen aan de brandstof. Sterker nog, de IATA is niet het soort instantie dat zoiets zou toestaan, en als ze het toestaan is dat vervolgens publiek.
Grappig dat je meent dat een industrie die zo streng wordt gecontroleerd en waar zoveel mensen werken (de luchtvaart) in staat zou zijn zoiets in het geheim uit te voeren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36731750
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En daar staat niets over het mengen van enge stoffen aan de brandstof.
Kun je geen engels lezen?

One technique proposed to seed the metallic particles was to add the tiny particles to the fuel of jet airliners, so that the particles would be emitted from the jet engine exhaust while the airliner was at its cruising altitude.
Eisenhower1961.
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 10:24:15 #224
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36731761
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Leve het Simplistisch Verbond
Hou nou eens op met die kutreacties man. Reageer gewoon eens on-topic in plaats van die one-liners. Ik sluit me geheel aan bij het verhaal van Piet Verdriet. Reageer daar nou eens inhoudelijk op in plaats van komen binnenwaaien en een dergelijke post zoals je die bijna altijd maakt te plaatsen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36731779
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:23 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Kun je geen engels lezen?
Probeer het eens uit te leggen in je eigen woorden ipv klakkeloos alles over te nemen van sites.
geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')