Dat zeg ik niet dat is gewoon 'n verschil in maatschappelijke beleving.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
En als ik aangeef dat ik niet van mening ben dat de verhoudingen zoek zijn dan komt dat natuurlijk omdat ik gehersenspoeld ben, en op die manier kun je altijd je eigen gelijk halen.
Ah ja, jij begint al te gillen als je langs een schoenenwinkel loopt die met schreeuwerige borden je naar binnen probeert te lokken.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet dat is gewoon 'n verschil in maatschappelijke beleving.
Zwaar Off Topic b.t.w.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:57 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ah ja, jij begint al te gillen als je langs een schoenenwinkel loopt die met schreeuwerige borden je naar binnen probeert te lokken.
Niks offtopic, het heeft allemaal te maken met het punt denken/doen beinvloeden, of dat nou via de overheid of via een winkelier gebeurt, het geeft aan wat je insteek in sturing is.quote:
Sinds de romeinen met een betaalmiddel kwamen en commercie opgang werd gezet. Dus wat is historisch waardevol? Hoe ver wil jij terug? Naar de jaren 30 waar de commerciele uitingen rustiger waren?quote:De gemiddelde winkelstraat in Nl , is i.m.o i.d.d. 1 grote eenheidsworst, XENOS, HEMA, BLOKKER, KRUIDVAT, etc. Overal hetzelfde. Historisch waardevolle panden worden beplakt met alluminium gevels en schreeuwerig gekleurde reclameborden Ik ken niemand die dat er mooi uit vindt zien maar misschien ben jij degene die de uitzondering op de regel bevestigd. Maar om nou te zeggen dat ik dan ga gillen..
Ik kan me er alleen over verbazen hoe het zover heeft kunnen komen.
Wat ik me nou even afvraag. Als die chemische zooi nou echt werd uitgesprayed, dan heeft dit zijn effect op iedereen. Wat is dan de reden dat de mensen die hier verkondigen dat dit gebeurd niet worden beinvloed door die rotzooi? Voor iedereen op de wereld wordt het denken en doen bepaald dmv dat spul, maar er zijn hier een paar fokkers die schreeuwen dat ze weten hoe het allemaal zit. Zij worden blijkbaar dan niet beinvloedt? Zij hebben daar bescherming voor? Of worden zij ook beinvloedt en zijn zij en hun hele verhaal zonder dat ze het zelf weten onderdeel van het complot en denken ze dat ze iets ontdekt hebben terwijl ze eigenlijk nog veel verder van 'de waarheid' afzitten?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Niks offtopic, het heeft allemaal te maken met het punt denken/doen beinvloeden, of dat nou via de overheid of via een winkelier gebeurt, het geeft aan wat je insteek in sturing is.
[..]
Sinds de romeinen met een betaalmiddel kwamen en commercie opgang werd gezet. Dus wat is historisch waardevol? Hoe ver wil jij terug? Naar de jaren 30 waar de commerciele uitingen rustiger waren?
Ik ben het met je eens als je zegt dat schreeuwerige reclame het aanzicht geen goed doen, maar dat is heel iets anders dan roepen dat er spul uit vliegtuigen over onze hoofden wordt uitgesprayed wat ons denken en doen bepalen.
Met het gillend wegrennen wil ik kijken waar bij jou de grens ligt. Je had het een post terug over verschil in maatschappelijke beleving. Het lijkt alsof jij zegt dat mensen tegenwoordig eigenlijk geen eigen wil hebben, dat alles wat ze zien in media/op straat invloed uitoefent en 'we' daarom geen eigen weg meer kunnen ingaan. Dat beeld breng je veralgemeend. Ik vind het te ver gaan. Mensen hebben nog uitstekend een eigen wil en gaan hun eigen gang. Ik vroeg me af of je een sociaal leven had omdat het erop lijkt dat jij het gevoel hebt dat je een gevangene bent van je eigen omgeving. Dat wordt je in mijn mening enkel wanneer je zelf niet meer de kracht hebt om daar tegenin te gaan.
Heb ik dit ergens gezegd? Maar wil ik best ff doen hoor, ieder stof is van invloed op ons handelen en denken , hoe klein soms ook. Denk b.v aan de Alzheimer alluminium relatie. Heb jij enig idee welke chemische reacties er in onze hersenen plaatsvinden en hoe die te beinvloeden zijn? Vrij complexe materie hoor. En dat geld ook voor EM straling. Ik ben daar nog lang niet over uitgelezen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:
roepen dat er spul uit vliegtuigen over onze hoofden wordt uitgesprayed wat ons denken en doen bepalen.
Ja, ik heb voldoende ideeen over hoe die plaatsvinden. Denk je dat jij de enige bent die hier van 'aware' is??? Nogmaals, kom van dat voetstuk.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef Resonancer het volgende:
Heb jij enig idee welke chemische reacties er in onze hersenen plaatsvinden en hoe die te beinvloeden zijn?
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:42 schreef merlin693 het volgende:
standaart reactie als men niet op weermodificatie/3D terrain radar apllicatie in wil gaan...maak het belachelijk door over mind control te beginnen !
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:47 schreef Resonancer het volgende:
mensen worden afgesloten! (van info).
In principe heb je gelijk hoor, ook het niet objectief brengen van nieuws is ' n vorm van mind control, ik denk echter dat het woord propaganda hier beter op zijn plaats is. Dit is dus absoluut niet hetzelfde als mind control d.m.v chemicalien of EM velden. Propaganda kan n persoon niet dwingen op n bepaalde manier te handelen of te denken, mindcontrol daarentegen...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]![]()
Voor de goede orde, ik ben niet degene die het onderwerp mind control aansnijdt:
[..]
Nogmaals kom erbij op het voetstuk en kijk samen met deze gek neer op het gepeupel.. is dat wat je graag wil horen ?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:58 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ja, ik heb voldoende ideeen over hoe die plaatsvinden. Denk je dat jij de enige bent die hier van 'aware' is??? Nogmaals, kom van dat voetstuk.
Daarbij, wie zegt mij dat jij door gebruik van stoffen nog helder kunt denken? Misschien ben jij wel degene die hier niet helemaal fris is. Ooit veronderstelt dat misschien jij degene bent die door dergelijke chemische reacties alles niet helemaal op het rijtje heeft?
Dat zul je altijd houden. Overal zie je dat, zelfs de chef kok in de kantinekeuken zal z'n onderkoks gefilterde informatie geven. Dat hoort simpelweg bij hiarchiequote:Op donderdag 6 april 2006 16:01 schreef Resonancer het volgende:
Alles wat ik zei is dat de massa slecht en onvolledig is en word geinformeerd.
Conclusion: There is simply no way physically for anything sprayed at the height at which contrails (or supposed chemtrails) are observed to reach any kind of concentration on the ground which would have any affect on people whatsoever.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:36 schreef DzjieDub het volgende:
Ik vond 'm nog ergens... http://www.chemtrailcentral.com/ubb/Forum9/HTML/000033.html - volgens mij was-ie nog niet in dit topic voorbij gekomen.
Kort gezegd, wat er in die link staat is waarom chemtrails niet effectief kunnen zijn; in ieder geval niet als een middel om je fysiek te beïnvloeden. Dit is iets wat heel makkelijk door iedereen die zich erin verdiept kan controleren.
Het komt erop neer dat alleen een stilhangend vliegend object (helicopter) op maximaal 2000 meter hoogte, tijdens de meest rustige atmosferische omstandigheden, een lading zou kunnen lossen die een zeer licht verhoogd risico voor de mens zou kunnen inhouden. Als je dan de realiteit erbij gaat betrekken - de vliegtuigen die als boosdoeners worden aangewezen vliegen veel hoger dan 2000 meter; ze hangen bepaald niet stil maar vliegen allicht 500-800 km/h; dergelijke atmosferische omstandigheden komen in de praktijk zeer zelden voor - dan is het hele idee van chemtrails vrij belachelijk.
Als je als regering mensen wilt beïnvloeden kun je dat het best doen via gewoon leidingwater - IEDEREEEN heeft het namelijk dagelijks nodig, al was het maar om je te wassen en de tanden te poetsen; en het zit toch al vol met minuscule verontreinigingen als kalk - dus een extra chemisch goedje erin zou bepaald niet opvallen. Ik hoop alleen dat ik nu niemand op een idee heb gebracht
Edit, oh, als je reageert, lees dan aub eerst het stuk even door - is niet zo heel erg veel, maar wel in het Engels. Die geeft een betere voorstelling van zaken dan mijn ultraverkorte versie ervan.
Als deze methode als gevolg kan hebben dat 100% van 'n bevolking hier aan kan worden blootgesteld, en dus beinvloed, durf ik dat niet innefficient te noemen. Ook is er zoals ik hierboven al schreef n wereld van verschil om de publieke opinie d.m.v propaganda te beinvloeden of dmv EM, chemicalien mensen te beinvloeden. Aan de laatste methode is geen ontkomen aan.. nou ja wel n btje..er zijn natuurlijk weer tegenmiddelen tegen te verzinnen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:09 schreef DzjieDub het volgende:
Want dat mis ik nog uit het hele verhaal: Waarom zou je op een dergelijke inefficiënte manier iets willen doen?
Het is net zoiets als het vernietigen van bewijsmateriaal door een paar vliegtuigen op een bijna onmogelijke manier precies op een plek in gebouwen te laten storten waar vooraf explosieven zijn geplaatst die op hun beurt de torens weer laten inbouwen. Omslachtig omslachtig omslachtigquote:Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel je wilt wat in de atmosfeer brengen, dan is het door de motor van een vliegtuig jagen een vreselijk domme manier om het te doen.
Leve het Simplistisch Verbondquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Het is net zoiets als het vernietigen van bewijsmateriaal door een paar vliegtuigen op een bijna onmogelijke manier precies op een plek in gebouwen te laten storten waar vooraf explosieven zijn geplaatst die op hun beurt de torens weer laten inbouwen. Omslachtig omslachtig omslachtig
En daar staat niets over het mengen van enge stoffen aan de brandstof. Sterker nog, de IATA is niet het soort instantie dat zoiets zou toestaan, en als ze het toestaan is dat vervolgens publiek.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:21 schreef Resonancer het volgende:
Om n sunscreen aan te leggen is dit de minst omslachtige en goedkoopste manier.
Kun je geen engels lezen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En daar staat niets over het mengen van enge stoffen aan de brandstof.
Hou nou eens op met die kutreacties man. Reageer gewoon eens on-topic in plaats van die one-liners. Ik sluit me geheel aan bij het verhaal van Piet Verdriet. Reageer daar nou eens inhoudelijk op in plaats van komen binnenwaaien en een dergelijke post zoals je die bijna altijd maakt te plaatsen.quote:
Probeer het eens uit te leggen in je eigen woorden ipv klakkeloos alles over te nemen van sites.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |