maak er maar weer een grap vanquote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dus naast de vele mensen die de chemtrails weten te verduisteren, zijn er dus ook mensen bij disney en zulks geinfiltreerd om de kinderen te brainwashen?
Zo zou het in theorie moeten zijn. Het dauwpunt bepaalt dit.Maar de praktijk leert mij dat dit volgens mijn eigen waarnemingen absoluut onjuist is. Ik heb foto's waarbij vliegtuigen die hoger zitten juist GEEN trails achterlaten dit i.t.t vliegtuigen die zo laag zitten dat ik de merktekens bijna kan lezen die dit wel doen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:02 schreef natte-flamoes het volgende:
Je ziet het aan de foto's, de strepen achter de vliegtuigen wordt veroorzaakt door condenserende waterdamp bij een lage luchtdruk. Hoe hoger het vliegtuig vliegt, hoe langer de condensstreep zal blijven.
Het zijn dingen die hem 'opvallen' en jij weet even te vertellen dat hij de hoogte via dergelijke instrumenten bepaalt? Ja hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Via lensgegevens i.c.m vliegtuiggegevens, radioverkeer kun je dit redelijk schatten.
Aaah kijk, jouw persoonlijke observaties zijn het bewijs dat het hier niet over condens gaat? Je ziet de foto's van de vliegtuigen toch die ik gepost heb? Die zijn aan het landen, zelfs daar zie je condensstrepen. Bij formule 1 wagens zie je die condensstrepen bij een bepaalde luchtvochtigheid en snelheid ook ontstaan, soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zo zou het in theorie moeten zijn. Het dauwpunt bepaalt dit.Maar de praktijk leert mij dat dit is volgens mijn eigen waarnemingen absoluut onjuist. Ik heb foto's waarbij vliegtuigen die hoger zitten juist GEEN trails achterlaten dit i.t.t vliegtuigen die zo laag zitten dat ik de merktekens bijna kan lezen die dit wel doen.
Mijn mening is dat er niet vele mensen nodig zijn om chemtrails te realiseren, alsof iets modificeren aan Jet Fuel n mega operatie is?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dus naast de vele mensen die de chemtrails weten te verduisteren, zijn er dus ook mensen bij disney en zulks geinfiltreerd om de kinderen te brainwashen?
Zeg ik dat mijn observaties daar het bewijs voor zijn? Dat ik denk ( nee niet denk , het is n feit) dat het niet enkel condens is wat we daarboven zien hangen heeft 'n andere reden. Hierboven beschreven in de link naar EDUCATE YOURSELF!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Aaah kijk, jouw persoonlijke observaties zijn het bewijs dat het hier niet over condens gaat? Je ziet de foto's van de vliegtuigen toch die ik gepost heb? Die zijn aan het landen, zelfs daar zie je condensstrepen. Bij formule 1 wagens zie je die condensstrepen bij een bepaalde luchtvochtigheid en snelheid ook ontstaan, soms wel, soms niet.
En je dan verbazen dat mensen je paranoide vinden. Vind je nu zelf niet dat je fiks doorslaat? Dat plaatje van het journaal en die creditcard bijv. Dat zijn gewoon strepen, hoe groot moet die kronkel in je hoofd zijn om daar een verband met chemtrails te zien?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mijn mening is dat er niet vele mensen nodig zijn om chemtrails te realiseren, alsof iets modificeren aan Jet Fuel n mega operatie is?
Waarom denk jij van wel?
Niet alleen bij Disney hoor, alhoewel ik ze daar wel het meest tegenkom. Kijk maar 's goed naar de plaatjes achter de NOS lezers (vanuit n ooghoek zie ik 'n treffende gelijkenis met foto's van trails), of de stills die tussen de div prog door gebruiken.
Stel , men is daadwerkelijk bewust bezig iets aan jetfuel toe tevoegen waardoor deze zo gaan opvallen. Waarom dan niet de media gebruiken om mensen te beinvloeden?
Het wordt zo langzamerhand kip en het ei, de media kan die trails onmogelijk buiten beeld houden en is bij b.v. speelfims die in deze tijd spelen niet noodzakelijk. Maar waarom ze dan toch zoveel in stills e.d. opduiken ?
http://www.hostmybb.com/phpbb/viewtopic.php?t=520&mforum=wesley
Leren jou kinderen dit ook?
http://www.globenederland.nl/html/vo_weer.htm
Wel s van subliminaal gehoord? Is bij wet verboden, omdat het werkt!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En je dan verbazen dat mensen je paranoide vinden. Vind je nu zelf niet dat je fiks doorslaat? Dat plaatje van het journaal en die creditcard bijv. Dat zijn gewoon strepen, hoe groot moet die kronkel in je hoofd zijn om daar een verband met chemtrails te zien?
Maar wie beinvloedt de media dan? Wie zijn die mensen precies? Hoe hebben ze de vele reclame en productie maatschappijen geinfiltreerd die dit soort beelden maken?
quote:"We weten allemaal dat de eerste bankiers ter wereld - Rothschilds - Joden zijn; we weten dat zij niet alleen de geldmarkt controleren, maar ook het politieke noodlot van de Europese wereld…. De pers van Europa is merendeels gecontroleerd door Joden; de leidende redacteurs zijn Joden."
dat is (volgens mij!!! zie je de twijfel?) onzin, is namelijk juist bewezen dat het helemaal niet zo goed werktquote:Op woensdag 5 april 2006 17:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wel s van subliminaal gehoord? Is bij wet verboden, omdat het werkt!
Joden, Chinezen, whatever, van welk ras ze zijn intereseert mij helemaal niks. Het gaat hier simpelweg om 'n veel te grote concentratie van middelen en macht.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:33 schreef LostFormat het volgende:
Ik vond het na dit stuk al wel weer genoeg.
[..]
De mensen van Disney zijn wel de ergste ja...binnenkort ook al Calltrails..quote:Op woensdag 5 april 2006 16:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet alleen bij Disney hoor, alhoewel ik ze daar wel het meest tegenkom. Kijk maar 's goed naar de plaatjes achter de NOS lezers (vanuit n ooghoek zie ik 'n treffende gelijkenis met foto's van trails), of de stills die tussen de div prog door gebruiken.
i.d.d zal wel ironisch bedoeld zijn he.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
De mensen van Disney zijn wel de ergste ja...binnenkort ook al Calltrails..
Disney begint mobiele telefoniedienst
bah!
Oftewel jij hebt hetzelfde probleem als iedereen.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef Resonancer het volgende:
Geduld Knarf, ben nog steeds aan het zoeken maar denk niet dat ik ze vind.
zou dat toeval zijn?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Resonancer het volgende:
En voor 1990 werden er ook helemaal geen docu's, films of reclame's gemaakt. Ik heb toevaligerwijs veel amateur fotografen in mijn kennis/familie kring. Dus voldoende materiaal is het probleem niet.
Maar daar zitten ook geen contrails tussen?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Resonancer het volgende:
En voor 1990 werden er ook helemaal geen docu's, films of reclame's gemaakt. Ik heb toevaligerwijs veel amateur fotografen in mijn kennis/familie kring. Dus voldoende materiaal is het probleem niet.
zucht, waarom hou je je dan mee bezig met" MIJN " "stelling?"quote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef Knarf het volgende:
[..]
Maar daar zitten ook geen contrails tussen?
En dit is dus niet uit je eigen archief, wat dus wel als stelling wordt gebracht door jou en www.chemtrails.nl
Zie je nu dat die hele stelling nergens op slaat.
Jij deponeerd dezelfde stelling in dit topic 9/11 Masters of Deception. Die stelling ben ik wel eens eerder tegengekomen, en heb toen dezelfde vraag gesteld aan die persoon (ik neem zelfs bijna aan dat jij dezelfde persoon bent, of vaak op www.chemtrails.nl komt, waar deze stelling ook staat).quote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
zucht, waarom hou je je dan mee bezig met" MIJN " "stelling?"
De logica van je beredenering ontgaat mij compleet.
Ik vind het archief van mijn oom, neef etc betrouwbaar. daar is i.i.g. niet mee gefotoshopped.
Eerlijk gezegd intereseert het me weinig wat jij van " de uitdaging" op chemtrails vindt.
Arrogantie. Je zult het wel niet zo ervaren bij jezelf omdat je van jezelf vindt dat je openstaat juist voor die dingen waar de alledaagse mensen zich voor afsluiten wat jij op jouw beurt weer als egoistme zult interpreteren, maar het is puut arrogantie van jezelf. Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten als jij nu zit, voor zover ik opmaak uit jouw posts.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:31 schreef Resonancer het volgende:
Het merendeel van die mensen is compleet afgestompt en gelooft alles wat de NOS hen verteld, men heeft niet eens meer door hoe men beinvloed word door de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |