Logisch dat je idd direct denkt dat er een fout is gemaakt met de aanvankelijke test waaruit bleek dat hij HIV besmet was.quote:Mr Stimpson told the newspapers that he became depressed and suicidal after being told he was HIV-positive but remained well and did not require medication.
Some 14 months later he was offered another test by doctors, which came back negative.
He sought compensation but has apparently been told there is no case to answer because there was no fault with the testing procedure.
Verrekte homofiel!quote:Wat het nog meer bijzonder maakte is dat hij al die tijd onbeschermde seks had met zijn HIV-besmette vriend
Hoe gaat dat, lopend neuken?quote:Op zondag 13 november 2005 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrekte homofiel!
Als je toch weet dat je aids hebt positief getest bent op HIV ga je toch niet zomaar een beetje rond lopen neuken?
Ze hadden beide aids. Erger kan het toch niet worden.quote:Op zondag 13 november 2005 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrekte homofiel!
Als je toch weet dat je aids hebt ga je toch niet zomaar een beetje rond lopen neuken?
De vriend was al besmet en hij dacht zelf ook besmet te zijn. Lijkt me geen rondneuken.quote:Op zondag 13 november 2005 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrekte homofiel!
Als je toch weet dat je aids hebt ga je toch niet zomaar een beetje rond lopen neuken?
En dat noem jij een serieuze bron? News of the world, daarbij vergeleken is de Story een academisch tijdschrift.quote:Op zondag 13 november 2005 08:59 schreef roobje het volgende:
Bron: http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/news/news3.shtml
Wat een onzin. Wel dus.quote:Op zondag 13 november 2005 09:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ze hadden beide aids. Erger kan het toch niet worden.
quote:Op zondag 13 november 2005 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat noem jij een serieuze bron? News of the world, daarbij vergeleken is de Story een academisch tijdschrift.
Als ik een pond kreeg voor iedere leugen die zij publiceren, was ik schatrijk.
sinds wanneer is sex met je partner 'een beetje rondneuken?'quote:Op zondag 13 november 2005 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrekte homofiel!
Kijk eens wat ze nieuws noemenquote:
kijk dan naar het nieuws op BBC, daar hebben ze die dude ook al vijf keer getoond.quote:Op zondag 13 november 2005 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat noem jij een serieuze bron? News of the world, daarbij vergeleken is de Story een academisch tijdschrift.
Als ik een pond kreeg voor iedere leugen die zij publiceren, was ik schatrijk.
Lijkt me wel. Men kan wel zeggen dat de eerste test goed verliep. Maar er hoort altijd na 6 maanden een tweede test te volgen om de uitslag van de eerste te bevestigen/ontkrachten.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het een niet véél waarschijnlijker verklaring dat de man nooit besmet was?
Een vals-positieve test dus? Zou heel wel mogelijk zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het een niet véél waarschijnlijker verklaring dat de man nooit besmet was?
Heb jij daar meer info over?quote:Op zondag 13 november 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
er is idd een dorp in afrika waar vrouwen resistent zijn voor de ziekte. die worden dan ook nauwlettend in de gaten gehouden.
helaas niet, maar ik heb het wel gelezen in een nederlands medisch tijdschrift. sorry dat ik geen bron heb. misschien google?quote:
waarom?quote:Op zondag 13 november 2005 10:41 schreef vanOekelen het volgende:
Hij zal wel bij die 10% van de europeese bevolking horen die niet of nauwelijks vatbaar is voor HIV.
Dit is overigens waarschijnlijk een gevolg van de pestepidemien in de middeleeuwen.
In die tijd bleken sommigen resistent voor de pest. Veelal uit dezelfde families. Er is gebleken (bewezen) dat deze mensen een bepaald gen hebben.quote:
okequote:Op zondag 13 november 2005 17:32 schreef Ole het volgende:
[..]
In die tijd bleken sommigen resistent voor de pest. Veelal uit dezelfde families. Er is gebleken (bewezen) dat deze mensen een bepaald gen hebben.
Later is gebleken, dat mensen die dit gen hebben, (van biede ouders) geen aids krijgen.
volgens mij is die implicatie verkeerd omdat er miljoenen zijn gestorven, het gaat om nazaten van beide ouders.quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
oke
het pest resistentie gen helpt dus ook tegen HIV.
Op zich rare combinatie. Lijkt HIV dan op de pest vraag je je dan af?
bovendien zou dit impliceren dat best veel europeanen tegen HI kunnen?
ff de juiste benamingen:quote:Op zondag 13 november 2005 09:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ongeveer 10% heeft een soort van resistentie. Dat vind ik best een hoog percentage.quote:Op zondag 13 november 2005 17:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bovendien zou dit impliceren dat best veel europeanen tegen HIV kunnen? 10% vindt ik nog best wel weinig?
dan zoeken de juiste genen elkaar op, zal wel met feromonen te maken hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 17:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ongeveer 10% heeft een soort van resistentie. Dat vind ik best een hoog percentage.
AIDS-onderzoek slurpt wel een hoop geld op. Net zoals onderzoeken naar kanker. Het is een sexy onderwerp. Dus het zou best kunnen dat er in behoorlijke mate onderzoek naar wordt gedaan. Als er maar voor betaald wordt.quote:Op zondag 13 november 2005 17:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Weet iemand of wetenschappers dat ECHT heel hard aan het onderzoeken zijn?
Het probleem is alleen dat het wat ten koste gaat van wat minder opvallende (maar wel dodelijke) ziekten als tbc en malaria. Het is bijvoorbeeld al een jaar of veertig geleden dat er voor het laatst een echt nieuw tbc-medicijn op de markt gekomen is. Ze werken ook wel aardig (meestal), maar je hebt wel een maandenlange antibioticakuur.quote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja logisch. Onderzoek naar een gecompliceerde en dodelijke ziekte als AIDS mag best wat kosten van mij.
Desnoods gaat er een behoorlijk deel van de belasting aan op.
Mwa, vind ik niet. Op zich zou HIV heel makkelijk uit te roeien zijn als mensen gewoon veilige seks zouden hebben. In de meeste gevallen is het een beetje de eigenschuld. Met uitzondering van HIV-babies en mensen die het via een bloedtransfusie hebben opgelopen. Ik denk er genoeg andere aandoeningen zijn waar veel mensen kwetsbaar voor zijn (influenza bijv.) waaraan het geld beter besteed is.quote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja logisch. Onderzoek naar een gecompliceerde en dodelijke ziekte als AIDS mag best wat kosten van mij.
Desnoods gaat er een behoorlijk deel van de belasting aan op.
Ik meen dat er ook een topic over was. Ging over de pest. Over wat dat nou precies was. Dit kwam er ook in naar voren. Heb op yahoo advanced search gekeken. Maar om die info te vinden had ik 10+ topics moeten doorspitten. Sorry.....quote:Op zondag 13 november 2005 17:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas niet, maar ik heb het wel gelezen in een nederlands medisch tijdschrift. sorry dat ik geen bron heb. misschien google?
Als we dan toch bezig zijn: de V in HIV staat voor virus. Ergo, je spreekt niet over het HIV virus maar over HIVquote:Op zondag 13 november 2005 17:41 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ff de juiste benamingen:
HIV is het virus...
AIDS is de ziekte die door het HIV virus wordt veroorzaakt...
beiden zijn geinfecteerd met het HIV virus, dat betekent nog niet dat ze AIDS hebben...
je kan tegenwoordig het HIV virus dragen voor jaren, maar dan heb je nog geen AIDS...
laten we aub dat onderscheid maken...het wordt te vaak op een grote hoop gegooid...met de medicijnen van tegenwoordig kan je HIV flink aanpakken, niet weghalen of genezen, maar de ziekte AIDS heb je dan niet...
Heel mooi gezegd. maar krijg dat maar eens voor elkaar in deze wereld, die voor een groot gedeete nog steeds geleid wordt door een rare man uit Rome...quote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef roobje het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Op zich zou HIV heel makkelijk uit te roeien zijn als mensen gewoon veilige seks zouden hebben. In de meeste gevallen is het een beetje de eigenschuld. Met uitzondering van HIV-babies en mensen die het via een bloedtransfusie hebben opgelopen. Ik denk er genoeg andere aandoeningen zijn waar veel mensen kwetsbaar voor zijn (influenza bijv.) waaraan het geld beter besteed is.
Een beetje wel ja. Behalve als je bedenkt dat je als vrouw in zuidelijk Afrika bar weinig middelen hebt om te voorkomen dat je man a) vreemdgaat en b) dit onbeschermd doet. 90% van de besmettingen ontstaat daar door rondneukende meneren die het doorgeven aan hun wettige echtgenote (die daarvoor ook nog eens op maagdelijkheid gecontroleerd is als puber) en hun bloedjes van kinderen. "Want je eet immers ook geen banaan met de schil op".quote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef roobje het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet. Op zich zou HIV heel makkelijk uit te roeien zijn als mensen gewoon veilige seks zouden hebben. In de meeste gevallen is het een beetje de eigenschuld. Met uitzondering van HIV-babies en mensen die het via een bloedtransfusie hebben opgelopen. Ik denk er genoeg andere aandoeningen zijn waar veel mensen kwetsbaar voor zijn (influenza bijv.) waaraan het geld beter besteed is.
I stand corrected...quote:Op zondag 13 november 2005 21:05 schreef rthls het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: de V in HIV staat voor virus. Ergo, je spreekt niet over het HIV virus maar over HIV
als de wereld zou luisteren zou er veel minder aids zijn. ik denk dat je je eigen post nog maar eens goed moet lezen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Heel mooi gezegd. maar krijg dat maar eens voor elkaar in deze wereld, die voor een groot gedeete nog steeds geleid wordt door een rare man uit Rome...
Volgens mij heb je verschillende varianten ofzo. Maar waarschijnlijk heb ik de klok horen luiden.quote:Op zondag 13 november 2005 09:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |