Logisch dat je idd direct denkt dat er een fout is gemaakt met de aanvankelijke test waaruit bleek dat hij HIV besmet was.quote:Mr Stimpson told the newspapers that he became depressed and suicidal after being told he was HIV-positive but remained well and did not require medication.
Some 14 months later he was offered another test by doctors, which came back negative.
He sought compensation but has apparently been told there is no case to answer because there was no fault with the testing procedure.
Verrekte homofiel!quote:Wat het nog meer bijzonder maakte is dat hij al die tijd onbeschermde seks had met zijn HIV-besmette vriend
Hoe gaat dat, lopend neuken?quote:Op zondag 13 november 2005 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrekte homofiel!
Als je toch weet dat je aids hebt positief getest bent op HIV ga je toch niet zomaar een beetje rond lopen neuken?
Ze hadden beide aids. Erger kan het toch niet worden.quote:Op zondag 13 november 2005 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrekte homofiel!
Als je toch weet dat je aids hebt ga je toch niet zomaar een beetje rond lopen neuken?
De vriend was al besmet en hij dacht zelf ook besmet te zijn. Lijkt me geen rondneuken.quote:Op zondag 13 november 2005 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrekte homofiel!
Als je toch weet dat je aids hebt ga je toch niet zomaar een beetje rond lopen neuken?
En dat noem jij een serieuze bron? News of the world, daarbij vergeleken is de Story een academisch tijdschrift.quote:Op zondag 13 november 2005 08:59 schreef roobje het volgende:
Bron: http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/news/news3.shtml
Wat een onzin. Wel dus.quote:Op zondag 13 november 2005 09:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ze hadden beide aids. Erger kan het toch niet worden.
quote:Op zondag 13 november 2005 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat noem jij een serieuze bron? News of the world, daarbij vergeleken is de Story een academisch tijdschrift.
Als ik een pond kreeg voor iedere leugen die zij publiceren, was ik schatrijk.
sinds wanneer is sex met je partner 'een beetje rondneuken?'quote:Op zondag 13 november 2005 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrekte homofiel!
Kijk eens wat ze nieuws noemenquote:
kijk dan naar het nieuws op BBC, daar hebben ze die dude ook al vijf keer getoond.quote:Op zondag 13 november 2005 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat noem jij een serieuze bron? News of the world, daarbij vergeleken is de Story een academisch tijdschrift.
Als ik een pond kreeg voor iedere leugen die zij publiceren, was ik schatrijk.
Lijkt me wel. Men kan wel zeggen dat de eerste test goed verliep. Maar er hoort altijd na 6 maanden een tweede test te volgen om de uitslag van de eerste te bevestigen/ontkrachten.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het een niet véél waarschijnlijker verklaring dat de man nooit besmet was?
Een vals-positieve test dus? Zou heel wel mogelijk zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het een niet véél waarschijnlijker verklaring dat de man nooit besmet was?
Heb jij daar meer info over?quote:Op zondag 13 november 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
er is idd een dorp in afrika waar vrouwen resistent zijn voor de ziekte. die worden dan ook nauwlettend in de gaten gehouden.
helaas niet, maar ik heb het wel gelezen in een nederlands medisch tijdschrift. sorry dat ik geen bron heb. misschien google?quote:
waarom?quote:Op zondag 13 november 2005 10:41 schreef vanOekelen het volgende:
Hij zal wel bij die 10% van de europeese bevolking horen die niet of nauwelijks vatbaar is voor HIV.
Dit is overigens waarschijnlijk een gevolg van de pestepidemien in de middeleeuwen.
In die tijd bleken sommigen resistent voor de pest. Veelal uit dezelfde families. Er is gebleken (bewezen) dat deze mensen een bepaald gen hebben.quote:
okequote:Op zondag 13 november 2005 17:32 schreef Ole het volgende:
[..]
In die tijd bleken sommigen resistent voor de pest. Veelal uit dezelfde families. Er is gebleken (bewezen) dat deze mensen een bepaald gen hebben.
Later is gebleken, dat mensen die dit gen hebben, (van biede ouders) geen aids krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |