Ik heb nu 4 dagen weekendquote:Op zondag 13 november 2005 06:48 schreef pacandor_ het volgende:
hee nog een nachtdienstslachtoffer!!!!!! ik ga ook zo stoppen met werken en me bedje opzoeken!! lang leve de 24 uurs economie!
laat ik het zo zeggen... je komt erachter wie je echte vrienden zijn........quote:Op zondag 13 november 2005 06:50 schreef gazylady het volgende:
Geweldige uitvinding he op zaterdagnacht werken.. Zeg maartegen je sociale leven..
![]()
vrijdag op zaterdag werken..... zaterdag op zondag... zondag op maandag.. en maandag op dinsdag......... en dan feesten......... alleen valt er dinsdagavond weinig te beleven.... ghehehehequote:Op zondag 13 november 2005 06:51 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Zaterdagnacht werken = vrijdag en zondag lam gaan?!
Het komt maar een keer in de 8 weken voor dat ik op zaterdagnacht moet werkenquote:Op zondag 13 november 2005 06:50 schreef gazylady het volgende:
Geweldige uitvinding he op zaterdagnacht werken.. Zeg maartegen je sociale leven..
![]()
dat doe je goed... ik moet nog 2 naggiesquote:Op zondag 13 november 2005 06:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 dagen weekend![]()
Donderdag begin ik weer
ook ploegendienst?quote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat doe je goed... ik moet nog 2 naggies![]()
zoeken ze daar nog mensen!?!?!?!?!? dat wil ik ook wel!quote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef zapsel het volgende:
[..]
Het komt maar een keer in de 8 weken voor dat ik op zaterdagnacht moet werken![]()
Daarnaast heb ik 4 dagen weekend om de 6 dagen![]()
Dus heb ik een zeer goed sociaal leven
Ach, het valt allemaal reuze mee hoor, maar alleen zitten op de za avond is een beleving op zichquote:Op zondag 13 november 2005 06:51 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen... je komt erachter wie je echte vrienden zijn........
3 ploegendienst.... 7 uur beginnen.... 15 uur..... of 23 uurquote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef zapsel het volgende:
[..]
ook ploegendienst?
ik zit in de 5 ploegen
sarcast,........ghehehequote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef gazylady het volgende:
[..]
Ach, het valt allemaal reuze mee hoor, maar alleen zitten op de za avond is een beleving op zich![]()
Succesquote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat doe je goed... ik moet nog 2 naggies![]()
Trusten!quote:Op zondag 13 november 2005 06:54 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Jongens, ik duik nu echt mijn nest in! Slaap lekker alvast, laterrrr
truste!quote:Op zondag 13 november 2005 06:54 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Jongens, ik duik nu echt mijn nest in! Slaap lekker alvast, laterrrr
mijn weken duren 10 dagen , ik werk 2 keer ochtend, 2 keer middag en 2 keer nachtdienst , dan 4 dagen vrij en weer opnieuwquote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
zoeken ze daar nog mensen!?!?!?!?!? dat wil ik ook wel!
sorry dan houd ik het wel bij schiphol bij een cargobedrijf.... in mjn geval aerogroundservices...quote:Op zondag 13 november 2005 06:56 schreef zapsel het volgende:
[..]
mijn weken duren 10 dagen , ik werk 2 keer ochtend, 2 keer middag en 2 keer nachtdienst , dan 4 dagen vrij en weer opnieuw
en nee er moeten 60 man uit![]()
maar als je dit werk wilt doen , solliciteren bij een bedrijf die voedingsmiddelen maakt , in mijn geval calve sauzen
Calvé!quote:Op zondag 13 november 2005 06:56 schreef zapsel het volgende:
[..]
mijn weken duren 10 dagen , ik werk 2 keer ochtend, 2 keer middag en 2 keer nachtdienst , dan 4 dagen vrij en weer opnieuw
en nee er moeten 60 man uit![]()
maar als je dit werk wilt doen , solliciteren bij een bedrijf die voedingsmiddelen maakt , in mijn geval calve sauzen
Ik zat ook al de hele nacht te postenquote:Op zondag 13 november 2005 06:57 schreef gazylady het volgende:
Ff iets te eten maken.. Men, tis hier (werk) zoo rustig, ben bang dat ik anders om val..
Beroep: process operator?? Wat moet je precies doen dan?quote:Op zondag 13 november 2005 06:58 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik zat ook al de hele nacht te postengeen zak te doen , vanaf 23:00 tot 5:00
![]()
Hmhm.. zooo dronken dat we nog behoorlijk foutloos kunnen typenquote:Op zondag 13 november 2005 07:03 schreef Mayhem het volgende:
Zijn jullie ook zo dronken?
Ik vul de potjes en doe kwaliteits-controlesquote:Op zondag 13 november 2005 07:01 schreef gazylady het volgende:
[..]
Beroep: process operator?? Wat moet je precies doen dan?
Aha... Dus jullie hebben ervoor gezorgd dat er vannacht heeel veel potjes hellemans extra light mayonaise geboren zijn!quote:Op zondag 13 november 2005 07:06 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik vul de potjes en doe kwaliteits-controles
Maar we maken nu Hellmans extra light mayonaise, en dat is meer zetmeel dan mayo, dus dat spul is heel erg dik en kunnen we maar langzaam maken...
En om een idee te geven , normaal maken we 400 potjes per minuut , en dit gaat op 230 per minuut ofzo... dus lopen alle machines 2 keer langzamer en heb ik niet veel te doen
Dit is trouwens allemaal voor ierland , die doen mayonaise op brood![]()
Wooh da's toevallig...ik ook..maar toch kan ik niet meer foutloos in de wc pissen...quote:Op zondag 13 november 2005 07:04 schreef gazylady het volgende:
[..]
Hmhm.. zooo dronken dat we nog behoorlijk foutloos kunnen typen![]()
10.000 tree-tjes , dus dat zijn 120.000 van deze potjes:quote:Op zondag 13 november 2005 07:09 schreef gazylady het volgende:
[..]
Aha... Dus jullie hebben ervoor gezorgd dat er vannacht heeel veel potjes hellemans extra light mayonaise geboren zijn!![]()
Dankje. Ik dacht al: 'Wanneer zou die het gaan zeggen?'quote:Op zondag 13 november 2005 07:10 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Wooh da's toevallig...ik ook..maar toch kan ik niet meer foutloos in de wc pissen...
Meer dan de helft lag er net naast iig.
Ziet er idd erg Iers uit 'Mayonnaise'quote:Op zondag 13 november 2005 07:11 schreef zapsel het volgende:
[..]
10.000 tree-tjes , dus dat zijn 120.000 van deze potjes:
[afbeelding]
![]()
Ja ik dacht ik ga het ongeveer 5 minuten geleden zeggen..da's wel net zo sociaal enzo.quote:Op zondag 13 november 2005 07:12 schreef gazylady het volgende:
[..]
Dankje. Ik dacht al: 'Wanneer zou die het gaan zeggen?'
Ruim je het wel op?quote:Op zondag 13 november 2005 07:10 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Wooh da's toevallig...ik ook..maar toch kan ik niet meer foutloos in de wc pissen...
Meer dan de helft lag er net naast iig.
Heey, kan ik jou een keer irl ontmoeten?quote:Op zondag 13 november 2005 07:14 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik ga het ongeveer 5 minuten geleden zeggen..da's wel net zo sociaal enzo.
De enige die op de wc komt, ben ikzelf morgenmiddag ergens menquote:Op zondag 13 november 2005 07:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ruim je het wel op?![]()
Te ranzig voor andere mensen die ook op die wc komen!![]()
Sure...dat gaat je wel wat kosten, maar daar komen we vast wel uit menquote:Op zondag 13 november 2005 07:16 schreef gazylady het volgende:
[..]
Heey, kan ik jou een keer irl ontmoeten?![]()
Pff..let niet op mij...mijn humor gaat er meestal niet op vooruit als ik te veel bier heb gedronkenquote:Op zondag 13 november 2005 07:17 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Sure...dat gaat je wel wat kosten, maar daar komen we vast wel uit men
Heej, maar jou zelfkennis wel!quote:Op zondag 13 november 2005 07:18 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Pff..let niet op mij...mijn humor gaat er meestal niet op vooruit als ik te veel bier heb gedronken
Daaruit blijkt dat ik m'n vorige opmerking intrekquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 07:23 schreef gazylady het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat ik m'n vorige opmerking intrek![]()
Kijk eens naar wat er boven je toetsenbord zweeft..quote:Op zondag 13 november 2005 07:25 schreef Mayhem het volgende:
[..]![]()
Die vrouwen van tegenwoordig... je moet gewoon nog echt je best gaan doen ook, om aan je trekken tekomen
Je doelt op die walm van saté, beenham en bier?quote:Op zondag 13 november 2005 07:27 schreef gazylady het volgende:
[..]
Kijk eens naar wat er boven je toetsenbord zweeft..![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 07:28 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Je doelt op die walm van saté, beenham en bier?
Dan ga ik gezellilg met je mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |