Oeh, die wil ik ookquote:Op zondag 13 november 2005 05:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa verrek![]()
Geinig eigenlijk welke heb je >> ik de sims 2
Ik vind het zo grappig om iemand te laten zwemmen en dan te zorgen dat je geen zwembad trapje hebtquote:Op zondag 13 november 2005 05:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had ze allebeigeweldig idd, ik liet iedereen doodgaan of bouwde huizen zonder ramen en deuren
![]()
Rebel!quote:Op zondag 13 november 2005 05:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig om iemand te laten zwemmen en dan te zorgen dat je geen zwembad trapje hebt
Geweldig jaquote:Op zondag 13 november 2005 05:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig om iemand te laten zwemmen en dan te zorgen dat je geen zwembad trapje hebt
Was het bandje van de streams die even vastliep denk ikquote:Op zondag 13 november 2005 05:11 schreef MissHobje het volgende:
LOl lijkt net of iemand kletste in BB huis >
Dido zeker weer met haar nachtgebrabbel...![]()
en ik hoor een gepiep steeds.. net een soort gympschoen over een vloer.. of een muis ??
Zekerquote:Op zondag 13 november 2005 05:12 schreef melke het volgende:
Spannend allemaal!
hahhaahhahaquote:Op zondag 13 november 2005 05:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was het bandje van de streams die even vastliep denk ik
Jazeker en dadelijk slapen ze allemaal uit tot laat in de middag en dan gaan ze sporten. Vlak daarna hebben we de tergend spannende lunch, het zenuwslopende diner en het allesverslindende avondgesprekquote:Op zondag 13 november 2005 05:12 schreef melke het volgende:
Spannend allemaal!
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:
Hune BEDquote:Op zondag 13 november 2005 05:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Ja, daarom stel ik 'n ruzie voor! Of een geheime missie voor Chantal. Dido en Roel uit elkaar drijven. Hoezo vals?quote:Op zondag 13 november 2005 05:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jazeker en dadelijk slapen ze allemaal uit tot laat in de middag en dan gaan ze sporten. Vlak daarna hebben we de tergend spannende lunch, het zenuwslopende diner en het allesverslindende avondgesprek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |