Isa.quote:Op zondag 13 november 2005 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Ik ga zo ook eerst maar rennen en dan ontbijten![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Nathalie een stom wijf.
Ik ben het met beide eens.quote:Op zondag 13 november 2005 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid is gestoord.
quote:
Waar heb ik die -- aan verdiend dan?quote:Op zondag 13 november 2005 10:21 schreef Isabeau het volgende:Jaaaaaa!!! Het komt nog goed!!
![]()
Oh je maakt me zo blij![]()
![]()
Je moet je maar niet meer verder afvragen waar je die -- aan verdiend hebtquote:Op zondag 13 november 2005 10:24 schreef Arcee het volgende:
Robbie is okee, olé, oléé!
Oh, Menno is een lul. Blij dat-ie eruit is.
Ik word op basis van 1 mening afgeserveerd.quote:* Isabeau druipt snikkend af
Nou, duurde wel lang, hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Twee meningen.
En verdiend had ik al gecorrigeerd![]()
Ik was even drinken halen en zag toen de foutquote:Op zondag 13 november 2005 10:27 schreef Arcee het volgende:
Nou, duurde wel lang, hoor.
Maar we zijn geen vriendjes meer, dus?
Ja, en al die tijd stond het er.quote:Op zondag 13 november 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik was even drinken halen en zag toen de fout
quote:Natuurlijk wel![]()
Net wat ik dacht: gisteren zijn ze toch niet zo erg laat naar bed gegaanquote:Op zondag 13 november 2005 10:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi![]()
Wat slapen ze weer lang, zeker verveling
Lieske en Ingrid lagen er gisteren voor 12 uur in
Dit was anders, dit klonk heel resoluut. Dit klonk als een definitieve breuk. Dit klonk als "Ik ga me opnieuw registreren, want ik wil niet meer met jou op 1 datum geregistreerd staan". Zo klonk het.quote:Op zondag 13 november 2005 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Joh, APK heb ik ook al een keer -- gegeven en de volgende dag ++
quote:Op zondag 13 november 2005 10:34 schreef Isabitch het volgende:
Ik zie niet in waarom ik me opnieuw zou moeten registreren, nergens voor nodig.
Gelukkig.quote:Op zondag 13 november 2005 10:38 schreef Isabitch het volgende:
Ik ging trouwens hardlopen
Arcee, je bent nog steeds mijn fokvriendje
Boehoe.quote:(niet mijn bb-vriendje, sorry)
iteejer heeft 2222.quote:
Dan moet je de kleding zeker wegdenkenquote:Op zondag 13 november 2005 10:36 schreef Isabitch het volgende:
Zow, naakte Ingrid(had screenhunter niet aanstaan
)
Dus hij staat niet live te zingen in de regiekamerquote:Op zondag 13 november 2005 10:38 schreef Bocaj het volgende:
Een kloon van hem ja...
Zo, die krijgt zo de hoofdrol in Scream ... spaart een berg maskers.quote:
The Elephant Man.quote:
Reclame voor KLM.... Hadden ze eerst een Big Brother stickertje op moeten plakken!quote:
bah bah vies plaatje in mijn hoofdquote:Op zondag 13 november 2005 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Joost vertelt nu dat Rob zich "heel hard aan het aftrekken was".
Alle mannen in het huis hebben bijna helemaal geen baardgroei.... Misschien op Joost na dan....quote:Op zondag 13 november 2005 10:49 schreef Aventura het volgende:
Roel: de hoeveelheid beharing is ongekeerd evenredig aan zijn aantrekkelijkheid. Voor mij dan.
[afbeelding]
De enigste met baardgroei is chantal.quote:Op zondag 13 november 2005 10:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alle mannen in het huis hebben bijna helemaal geen baardgroei.... Misschien op Joost na dan....
De einddatum is donderdag 15 december.quote:Op zondag 13 november 2005 11:06 schreef Bocaj het volgende:
Huuu ze denken dat het snel afgelopen is.... duurt toch nog 1,5 maand
begin nu al te trillen omdat het snel afgelopen is...quote:Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De einddatum is donderdag 15 december.
Maar misschien wordt het 2 weken verlengtverlengd, dat is alleen nog maar een gerucht buiten het huis, en nergens bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |