die van mij nietquote:Op zondag 13 november 2005 02:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. en jouw avatar rocks nog steeds
Heyquote:Op zondag 13 november 2005 02:53 schreef MMaRsu het volgende:
MMaRsu present. Jaaaa mensen het verloren schaap is terug
Dank jequote:Op zondag 13 november 2005 02:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. en jouw avatar rocks nog steeds
quote:
Hij blijft ook mooiquote:Op zondag 13 november 2005 02:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik raak in ieder geval niet uitgekeken.
Afgekeurdquote:Op zondag 13 november 2005 02:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar hij beweegt niet
ik heb een request gedaan voor een nieuwe, bewegende. liefst met een lada of een oude europese truckquote:Op zondag 13 november 2005 02:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar hij beweegt niet
Wie. Ik of MMaRsuquote:Op zondag 13 november 2005 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nomineerd bij user meest crewinlikkend
Het was maar een geintje jongensquote:
waar zat de grapquote:Op zondag 13 november 2005 03:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het was maar een geintje jongens.
volgesn mij sta ik in de tussenstand eerste bij beste kandidaat moderatorquote:Op zondag 13 november 2005 03:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik krijg misschien de prijs van overall beste mod. Dus tja dan mag ik wel alles
Zozo. Best lekker vroeg.quote:Op zondag 13 november 2005 03:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik krijg misschien de prijs van overall beste mod. Dus tja dan mag ik wel alles
de crew wil alleen dat je mod word zodat je ztopt met NSB-enquote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgesn mij sta ik in de tussenstand eerste bij beste kandidaat moderator
quote:Op zondag 13 november 2005 03:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet weer je macht misbruimen he?
Kleine dames mogen niet lang opblijven van admin yvonnequote:Op zondag 13 november 2005 03:07 schreef MMaRsu het volgende:
vroeger zat brechtje altijd in #pub in Irc maarja
En ik in "Beste FP-moderator" 9×!!quote:Op zondag 13 november 2005 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik doe het wel goed in de categorie
Minst waardevolle aanwinst voor fok![]()
Ja omdat je iedereen hier zit aan te sporenquote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ik in "Beste FP-moderator" 9×!!
toen je nog BMWM3 heette vond ik je een kneusquote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En ik in "Beste FP-moderator" 9×!!
Oiquote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef Imberr het volgende:
tvp enzo.. aangezien iik toch niks beters weet te typen typ ik dit maar!![]()
Imberrquote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef Imberr het volgende:
tvp enzo.. aangezien iik toch niks beters weet te typen typ ik dit maar!![]()
Uhm al lang gedaanquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen je nog BMWM3 heette vond ik je een kneusnu niet meer zo heel erg. we zijn beide ouder geworden
Wanneer ga je je tieten posten?
Helemaal nietquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja omdat je iedereen hier zit aan te sporen
kom ga op mij stemmen allemaa, heb jij al op mij gestemd , nee? ow ga nu dan stemmen, heb ik al gevraagd of jullie al op mij hebben gestemd, ja al 1000 x ?, ow niet vergeten he dan
Rustig maarquote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik zei alleen maar of mensen al HADDEN gestemd.
Zal wel niet gebeurenquote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rustig maar![]()
verder wens ik je succes, en hoop ik voor je dat je wint hoor![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 03:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zou dan errug jammer voor je zijn![]()
ik heb ook mn eigen auto/vrachtauto/bizarre voertuigen forum, maar dat let me niet om in PAT te postenquote:Op zondag 13 november 2005 03:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, waarom moet ik daar nu komen? Heb mijn eigen race-site/forum
ik zei nog zo, via msn verzenden is kutquote:Op zondag 13 november 2005 03:15 schreef MMaRsu het volgende:
waarom zei je niks erover. Mijn download wat doe je
* _moder8or_ is verdrietigquote:Op zondag 13 november 2005 03:15 schreef MMaRsu het volgende:
waarom zei je niks erover. Mijn download wat doe je
Heb je dat gedaan ?quote:Op zondag 13 november 2005 03:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ook mn eigen auto/vrachtauto/bizarre voertuigen forum, maar dat let me niet om in PAT te posten
Die heb ik al eens bezocht (bovenste link)quote:Op zondag 13 november 2005 03:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh.. ja. klik maar op mn onderschrift (bovenste link, anders kom je in een bever topic)
Ik oooooooookquote:
dank jequote:Op zondag 13 november 2005 03:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die heb ik al eens bezocht (bovenste link). Erg leuk
Morgn sta ik om 8 voor je op en upload het meteen op mijn server, en als ik terug ben, dan ben jij een demo rijker.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank jeaanmelden mag
foto's posten ook. foto's mailen opdat ik ze post ook
quote:We hebben 275 geregistreerde gebruikers
quote:Op zondag 13 november 2005 03:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik oooooooook![]()
. Kwou racenneuken zo met sexslavin, maar ze is ontsnapt
neequote:Op zondag 13 november 2005 03:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom maar even op MSN als je wilt
Voeg maar toe. Denk wel in een nieuw onderwerp/titelquote:Op zondag 13 november 2005 03:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://fludizz.demon.nl/buzzybee/viewtopic.php?p=113014#113014
there you are.
huh?quote:Op zondag 13 november 2005 03:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voeg maar toe. Denk wel in een nieuw onderwerp/titel
nee, zo leuk zijn de andere mensen die nu online zijnquote:Op zondag 13 november 2005 03:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet
ja. zondagavond scheren, dus nu op mn wekelijkse hoogtepuntquote:Op zondag 13 november 2005 03:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Alex heeft een ruige baard
quote:Op zondag 13 november 2005 03:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, zo leuk zijn de andere mensen die nu online zijnzelfbescherming
Dank. Zodra ik verder ben (met hoofdsite) gooi ik jouw link er ook nog eventjes opquote:Op zondag 13 november 2005 03:31 schreef Alexxxxx het volgende:
link aangepast btw
reeds gebeurd.quote:Op zondag 13 november 2005 03:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..].
Je moet de link aanpassen. Je moet achter ".nl" even nog "/discussie/" plaatsen ! Anders blijven ze op een pagina staan
Beetje service mag wel
Mooi dat je forum zo is gegroeid . Dat is erg moeilijk.quote:Op zondag 13 november 2005 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
reeds gebeurd.
en users mogen zelf ook lopen spammen btw
alhier
(nostalgie... topic nummer 57.. we zitten nu al dik in de 3000)
Ik ook morgen...quote:Op zondag 13 november 2005 03:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. zondagavond scheren, dus nu op mn wekelijkse hoogtepunt
ik weet hetquote:Op zondag 13 november 2005 03:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooi dat je forum zo is gegroeid . Dat is erg moeilijk.
trustequote:Op zondag 13 november 2005 03:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, ik ga lekker slapen. Half 8 op
das voor homo's en pliesiesquote:Op zondag 13 november 2005 03:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook morgen...
Laat nu wel een snorretje staan
Erg interessant! Hoe is mijn forum nu (als je nu de indeling ziet)quote:Op zondag 13 november 2005 03:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet hethet begin is het belangrijkst, niemand wil zich bij een klein fourm aanmelden. dus eerst wat vrienden uitgenodigd, ennet gedaan of het heel excluusief was, en toen langzaam wat opgewboud.
en na twee jaar de hele boel over de harses gegooid door er een autogedeelte onder te hanegnalle leden boos
Heerlijk. ik had er geen zin meer in hoe het ging, en het is enkel en allen voor mijn plezier, en dat van mn liefje. en nu hebben we er weer plezier in, en de leden en bereichten komen automatisch wel, simpelweg omdat het de beste site is over bizarre en oude vrachtwagens
indeling is ok. maar zorg voor berichten. ik kom me morgen oid ook wel even aanmeldne denk ikquote:Op zondag 13 november 2005 03:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Erg interessant! Hoe is mijn forum nu (als je nu de indeling ziet)
natuurlijk met stoer sik !quote:Op zondag 13 november 2005 03:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das voor homo's en pliesies
ik doe mn baard trouwens op 2 millimeter zondagavond
Erg gezellig. En er komen zat onderwerpenquote:Op zondag 13 november 2005 03:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
indeling is ok. maar zorg voor berichten. ik kom me morgen oid ook wel even aanmeldne denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |