Oeps sorry, maar waarom heetft Chantal dan een vorm van baardgroei van dichtbijquote:Op zondag 13 november 2005 02:18 schreef frizti het volgende:
Iedereen ligt op een oor, tijd om ook maar eens de vrouw gezelschap te gaan houden.
Truste allen.
quote:Op zondag 13 november 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 geeft je even een knuffelzomaar omdat er niets aan is op de streams
quote:Op zondag 13 november 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* Snaptnix geeft dikke knuffel terug, gewoon omdat BONG best lief is
Opgelost.quote:Op zondag 13 november 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
HotLinken van imdb kan niet
Is maar goed dat smaken verschillen. Ik vind dat Scarlett nog niet in de schaduw kan staan van Elisha Cuthbert.quote:Op zondag 13 november 2005 02:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vind ik echt
Dit:
[img]http://www.scarlettjohansson.org/gallery/albums/userpics/normal_scarlett%20johansson.jpg/img]
Vind ik bijvoorbeeld 1000 maal mooier.
Maar smaak is relatief.
Dido is met hem bezig onder de dekensquote:Op zondag 13 november 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat hoorde ik Roel zeggen/zuchten net?? Verdacht
He watte? Zijn ze aan t doen dan.quote:Op zondag 13 november 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Wat hoorde ik Roel zeggen/zuchten net?? Verdacht
Ze waren bijna iets aan het doen, maar Rob begon te lachen, toen was het overquote:Op zondag 13 november 2005 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He watte? Zijn ze aan t doen dan.![]()
Ben eerst nog ff bij aan 't lezen, maar moet dan toch de streams ook maar eens open gaan gooien denk ik. Als ik dit zo hoor.
Er kwam net toch een flinke kreun over Roel's lippen volgens mij. Maar ik kan me vergissenquote:Op zondag 13 november 2005 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He watte? Zijn ze aan t doen dan.![]()
Ben eerst nog ff bij aan 't lezen, maar moet dan toch de streams ook maar eens open gaan gooien denk ik. Als ik dit zo hoor.
Je fotoboek zit opslot, dus maar even hier het antwoordquote:Snaptnix zei :
Hey Bong,
beste mede BB-er. Tis supergezellig hoor, maaruh waar is die foto nou
Rob, Rob, Rob... Het is ook altijd hetzelfde liedjequote:Op zondag 13 november 2005 02:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze waren bijna iets aan het doen, maar Rob begon te lachen, toen was het over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |