je kan ook een aantal van die zakken kopen en de pure dan aan mij geven...quote:Op zondag 13 november 2005 01:46 schreef dilligaf het volgende:
Ja! Ik zou graag een zak met alleen witte willen kopen, maar dat gaat dus niet lukken![]()
eh nee....quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef iDex het volgende:
owja te koop bij de albert heijn en de kruitvat, en vast wel meer zakken
Ik ook, en moet nu wachten tot en met maandag tot de winkels open zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 03:05 schreef YuckFou het volgende:
nou heb ik trek in chocolade pepernoten
Als jij dan ook een paar zakken koopt, kunnen we ruilen snap je wel. Lijkt mij een betere dealquote:Op zondag 13 november 2005 02:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
eh nee....
gewoon, jij koopt een paar zakken van dat spul en geeft wat je niet wilt hebben aan mij
* bas-beest heeft ook geen idee waar dat precies te koop is
dit overkomt mij nou ook altijd!quote:Op zondag 13 november 2005 01:24 schreef Camplo het volgende:
Trek zo''n zakje open.... puur melk en witte chocoladepepernoten....
Alleen heb ze geteld en er zitten evenveel pure in als witte en bruine bij elkaar..
en puur sucks.... bah![]()
pff gezeur man, open lekker je eigen topic jaquote:Op zondag 13 november 2005 09:30 schreef Aventura het volgende:
Die vind ik zo vies he. Het is of een pepernoot, of chocolade. Dit is voor mensen die niet kunnen kiezen of extra snel dik willen worden.
Trouwens pure chocolade is wél lekker, maar dan moet je wel goede kwaliteit kiezen.
We worden niet allemaal een vette koe van een paar pepernoten hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 09:30 schreef Aventura het volgende:
Die vind ik zo vies he. Het is of een pepernoot, of chocolade. Dit is voor mensen die niet kunnen kiezen of extra snel dik willen worden.
Trouwens pure chocolade is wél lekker, maar dan moet je wel goede kwaliteit kiezen.
Of het is voor mensen die het gewoon lekker vinden.quote:Op zondag 13 november 2005 09:30 schreef Aventura het volgende:
Het is of een pepernoot, of chocolade. Dit is voor mensen die niet kunnen kiezen of extra snel dik willen worden.
whehehehequote:Op zondag 13 november 2005 10:02 schreef tonks het volgende:
Hey okkith jij bent eigenlijk best een kut-user
goeie tipquote:Op zondag 13 november 2005 12:36 schreef EdwardSeepers het volgende:
Bij de jamin kun je ze op smaak kopen. Dus óf puur, óf melk, óf wit.
Een bikkel is iemand met maar één bal.quote:
Bron?quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Een bikkel is iemand met maar één bal.![]()
Klootzak!!! Nu krijg ik honger, we hebben helemaal niks hier liggenquote:Op zondag 13 november 2005 14:01 schreef okkith het volgende:
zo ik heb ze net bij jamin gekocht![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |