ik vond hem/haar al zo'n manwijf..... wijfmanquote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef BVO het volgende:
Duitse Idols-kandida(a)t(e) wil een penis.
Ben nu Laura aan het kijken.... WOW WAT SLECHT!quote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Deze drie zijn niet verder:
Angelika
Laura
Selina
Ik ben het er wel mee eens, vooral Angelika was vreselijk slecht![]()
Ik ben het er ook wel mee eens. Maar Selina vond ik bijna net zo slecht als Angelikaquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Deze drie zijn niet verder:
Angelika
Laura
Selina
Ik ben het er wel mee eens, vooral Angelika was vreselijk slecht![]()
Nu snap ik het even niet meer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vandaag van 21:15 tot 22:15 en van 23:15 tot 23.35 "Die Entscheidung"
En hier hoop je dat Stephan eruit vliegt vanavond?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef YPrue het volgende:
Ik hoop wel dat vandaag eindelijk Stephan (huilebalk) eruitvliegt.
Niemand?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu snap ik het even niet meer.
Zaterdag is de uitzending en op woensdag de herhaling?
[..]
En hier hoop je dat Stephan eruit vliegt vanavond?
Hoe zit het nou in elkaar???? Wanneer is de live? En wanneer is de herhaling?
Zo te zien op rtl.de is vandaag de reguliere uitzending.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik heb vandaag de uitzending gemist...ik ben net thuis. Maar ik ga uiteraard wel de uitslag kijken!![]()
Hopelijjk vliegen deze drie er vandaag uit:
Stephan Darnstaedt
Didi Knoblauch
Nevio Passaro - Hij is op zich wel leuk, maar toch iets te arrogant vind ik...![]()
aha ik snap het.... Maar ze komen niet samen op een gegeven moment? Zoals de vorige DSDS? Dat je gewoon 13 finalisten heb?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef Caro_lientje het volgende:
Halloooo!!!!!![]()
![]()
Iedere woensdag en zaterdag zingen de jongens en meiden om en om. Er zijn dus volgens mij geen herhalingen.
Nu zaterdag zingen de zeven meiden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |