wild plan van joost om de kluis te kraken geloof ikquote:
De sint is leuk.quote:Op zondag 13 november 2005 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]toepasselijker kan bijna niet idd.... al ben ik persoonlijk meer van de D
De intocht was spannender dan ooit hoor.. was echt zweten of de sint wel zou komen![]()
![]()
Josti met een plan over hoe de kluis te stelen.quote:Op zondag 13 november 2005 01:27 schreef regenworm het volgende:
vier keer tuin wat nu weer
Ja idd, hier en daar wat dronken geschreeuwquote:
je moet er meer van maken dan wat het was.quote:Op zondag 13 november 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat dat enz enz maar rustig weg
Lijkt me niet dat Joost dat daadwerkelijk gaat doen. Zou op zich wel een stunt zijn, kluis leeg en wegwezen..quote:Op zondag 13 november 2005 01:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
wild plan van joost om de kluis te kraken geloof ik
"Guess who"quote:Op zondag 13 november 2005 01:29 schreef Greetings het volgende:
Welke film hadden ze trouwens gekeken?
Aalsmeerse boeren weer, die uit de kroeg komen.quote:Op zondag 13 november 2005 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd, hier en daar wat dronken geschreeuw
Zou het niet, nee?quote:Op zondag 13 november 2005 01:30 schreef Maerycke het volgende:
Lijkt me niet dat Joost dat daadwerkelijk gaat doen
De Sint is cool iddquote:
zet dan het geluid uit hebben we ook even rust.quote:Op zondag 13 november 2005 01:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
wild plan van joost om de kluis te kraken geloof ik
quote:Op zondag 13 november 2005 01:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, vind ik zelf ook, altijd handig om zo iemand in huis te hebben
Nee hoor benner nog zoals je zietquote:Op zondag 13 november 2005 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
De Sint is cool idd![]()
![]()
nog geen angst voor zwarte pieten?
In Aalsmeer wonen boeren, de mensen die er werken zijn geen boeren (werk zelf in Aalsmeerquote:Op zondag 13 november 2005 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aalsmeerse boeren weer, die uit de kroeg komen.
Ze zat ook met haar vingers in zijn onderbroek.quote:Op zondag 13 november 2005 01:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
je moet er meer van maken dan wat het was.
This is TV man
Het is alleen wegwijspiet zn laatste jaar hequote:Op zondag 13 november 2005 01:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jaaa, de sint moet altijd blijven!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |