Een normaal mens pist ook niet in de computerquote:Op zondag 13 november 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt aan je streamprog of aan je Windows/PC, ik heb dat namelijk nooit
Ach, het is er maar 1, de andere beelden zijn wel goed, dus ik kan er heel goed mee levenquote:Op zondag 13 november 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt aan je streamprog of aan je Windows/PC, ik heb dat namelijk nooit
Zodra ze op de bank zit, is het voorbij.. dat ben ik met je eens. Maar het zou me niets verbazen met deze groep, dat ze het wel degelijk redt tot in de finale.quote:Op zondag 13 november 2005 01:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet die gaat nog wel stemmen krijgen
coolquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Heb ik nou teveel gedronken??![]()
Joost gaat winnen, maar Rob wordt een goede finalist.quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob in de finale nou dan jat ik een tank en rij dat hele huis plat incl rob.
Deze achterlijke idioot mag en gaat niet winnen
De alphamannetjesquote:Op zondag 13 november 2005 01:09 schreef Day het volgende:
Tafnar en Roel voelen zich echt 'the man' in het huis, hè?
Je ziet in ieder geval weinig verschil, dus dat kunnen ze zonder problemen doenquote:Op zondag 13 november 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De alphamannetjes![]()
Misschien kunnen ze die dooie gorilla in de Apenheul vervangen, hoe heet ie, Bongo?
Wat doe je nu dan?quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat kan ik wel even een dag gaan testen ja. Thanks.
Joost gaat niet winnen. Joost is de nieuwe Menno.. Begin maar vast met zwaaien, denk ik...quote:Op zondag 13 november 2005 01:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Joost gaat winnen, maar Rob wordt een goede finalist.
Allemaal hulken?? (Ben er eigenlijk niet meer, maar dat moest ik even kwijt)quote:Op zondag 13 november 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Zwolle uitgeroepen tot groenste stad van Nederland![]()
![]()
Off-topic, maar moest ik effe kwijt
In het huis misschien wel, maar hij is bij de kijker veel populairder. Hij gaat er echt niet uit.quote:Op zondag 13 november 2005 01:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Joost gaat niet winnen. Joost is de nieuwe Menno.. Begin maar vast met zwaaien, denk ik...
quote:Op zondag 13 november 2005 01:19 schreef regenworm het volgende:
roel en zijn dildo liggen in bed hoop maar dat ze snel gaan slapen
quote:
Speciaal vanwege de intocht..quote:Op zondag 13 november 2005 01:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
En wat drink jij? Je hebt trouwens je avatar verandert zie ik. Vond de oude mooi.
quote:Op zondag 13 november 2005 01:15 schreef demins het volgende:
[..]
Allemaal hulken?? (Ben er eigenlijk niet meer, maar dat moest ik even kwijt)![]()
hoeft niet te winnen als ze de finale maar haalt.quote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, Lieske haalt de finale ook wel, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |