Henk door dit soort uitspraken krijg je al die minnetjes op de servival...quote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef henk.jansen het volgende:
Scan haal even de kap van je PC zodat hiij meer lucht(koeling) krijgt, is het probleem dan weg weet je waar je moet zoeken.
Op zich niet erg, maar BB had naar de film een uurtje muziek moeten opzetten.quote:Op zondag 13 november 2005 01:01 schreef Arliator het volgende:
Tjezus, het is nu wel heel lang saai. Ze moeten nooit meer een film krijgen, doet ze geen goed
Deze groep kan het zeker worden, alleen denk ik wel dat ipv Dido, Nathalie in deze groep zitquote:Op zondag 13 november 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, alhoewel ik niemand de finale gun eigenlijk...
Echt wel.quote:
Bij deze sorry en dan is je stem gerechtigdquote:Op zondag 13 november 2005 01:02 schreef lovebear het volgende:
Ik ben een ZIJ
Ik vind van welquote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Hallooooo![]()
Nog een beetje gezellig hier?
De geld-issue vorige week (toen Roel het gat in de muur sloeg) zal er wel voor gezorgd hebben dat ze nog beter gebond zijn. Hij wil neem ik aan Roel gezelschap houden omdat hij ook wel door heeft dat Roel niet zo lekker gaat. (Dido echter doet alsof er niks is!? Waarom? Echt teveel met zichzelf bezig om het door te hebben zegt mijn vriendin; zo dom zou ik haar ook weer niet inschalen dus ik gok dat ze misschien gewoon geen zin heeft om te investeren in "moeilijke" mannen en alleen voor 'm gaat als hij gezellig en funny is.)quote:Op zondag 13 november 2005 00:55 schreef Day het volgende:
Onzin! Rob en Roel hebben het altijd goed kunnen vinden. Heeft hem eerder nooit tegen gehouden om vroeg naar bed te gaan. En nu heeft hij het lef om te zeggen dat hij het ongezellig vindt dat de dames vroeg naar bed gaan en daar verder kletsen.
quote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze groep kan het zeker worden, alleen denk ik wel dat ipv Dido, Nathalie in deze groep zit
Ik ben bang dat Chantalquote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze groep kan het zeker worden, alleen denk ik wel dat ipv Dido, Nathalie in deze groep zit
quote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij deze sorry en dan is je stem gerechtigd![]()
Nou deze oplossing nu een serieuze zijn, dus jou stem is onterechtquote:Op zondag 13 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
Henk door dit soort uitspraken krijg je al die minnetjes op de servival...
Je bent teveel met het spelletje bezig en doet daar mensen mee pijn!
Ligt ook in de mooiste provincie van Nederlandquote:Op zondag 13 november 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Zwolle uitgeroepen tot groenste stad van Nederland![]()
![]()
Off-topic, maar moest ik effe kwijt
Ja, misschien wel, maar dit is drie keer niksquote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar BB had naar de film een uurtje muziek moeten opzetten.
Dan was de boel weer los gekomen en dan gaat iedereen niet zo vroeg naar bed.
Ik weet nog goed er is ooit een serie Intel Mobo geweest die deden het goed met een Pentium 90 en 100 processoren en met een 120 processorliep het hele systeem vastquote:Ibm had ook een serie slechte moederboorden van de t40
Dus gebeurd wel eens in de zoveel tijd
quote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Heb ik nou teveel gedronken??![]()
Dat kan ik wel even een dag gaan testen ja. Thanks.quote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef henk.jansen het volgende:
Scan haal even de kap van je PC zodat hiij meer lucht(koeling) krijgt, is het probleem dan weg weet je waar je moet zoeken.
Rob in de finale nou dan jat ik een tank en rij dat hele huis plat incl rob.quote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Joost, Dido, Roel en Rob.
Ik ben nog niet teleurgesteld. Misschien Roel er nog uit op het laatst, maar daar blijft het bij.
Maastricht de meest asociale stad van Nederlandquote:Op zondag 13 november 2005 01:06 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ligt ook in de mooiste provincie van Nederland![]()
als we dan toch bezig zijn![]()
Ligt aan je streamprog of aan je Windows/PC, ik heb dat namelijk nooitquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Heb ik nou teveel gedronken??![]()
Ik niet, ik ben wel aan het drinken nu, dus zou het dan toch aan de drank liggen?quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb dat soort streams regelmatig, of ik ben alle dagen bezopen, dat kan natuurlijk ook![]()
denk het niet die gaat nog wel stemmen krijgenquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Chantalin de finale komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |