Ik lig al klaarquote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Genoeg geluld voor vanavond....neuken ?![]()
Ze hebben de film "Guess who" gezien en wij een fantastische voetbalwedstrijdquote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef Arcee het volgende:
Is er nog wat gebeurd vandaag?
Ik heb er geen reet van gezien.
vertel!quote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee niet doen die zijn heel erg slecht
Em eruit halen en even op het interne videogeheugen verder gaan (in mindere resolutie dus), om er zeker van te zijn dat dat het probleem is. Ik denk dat dat het probleem niet is. Maar wie weet.quote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat kun j edaar aan doen dan?
Nou... door Naat dr schuld is dat niet helemaal meer waarquote:
Er staat nog helemaal niemand genomineerd, stereotommy.quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Is er iemand die in Eindhoven woont en net als ik *geen* verbinding met het GSM netwerk van Telfort kan krijgen? Van alle andere providers kan hij signaal oppikken, maar sinds een uurtje of wat is Telfort bij mij helemaal uit de lucht...
Joost en Dido waren aan grof aan het stoeien, en dat was erg lachen.quote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef Arcee het volgende:
Is er nog wat gebeurd vandaag?
Ik heb er geen reet van gezien.
Dell is niet slechtquote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee niet doen die zijn heel erg slecht
Was in Venlo daarstraks ook het geval.quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Is er iemand die in Eindhoven woont en net als ik *geen* verbinding met het GSM netwerk van Telfort kan krijgen? Van alle andere providers kan hij signaal oppikken, maar sinds een uurtje of wat is Telfort bij mij helemaal uit de lucht...
quote:Op zondag 13 november 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat nog helemaal niemand genomineerd, stereotommy.
Lekker is datquote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Was in Venlo daarstraks ook het geval.
Oh, ik heb op mijn werk al 50 keer een monteur heb gezien.quote:
http://us.imdb.com/title/tt0372237/ ?quote:Op zondag 13 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben de film "Guess who" gezien en wij een fantastische voetbalwedstrijd
Asus heeft een serie gehad mobo gehad.quote:Op zondag 13 november 2005 00:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, ik heb op mijn werk al 50 keer een monteur heb gezien.
Steeds hetzelfde probleem lekkende condensatoren moederbord wordt dan vervangen
En een keer of 60 de HD vervangen omdat deze ineens stuk waren.
quote:Op zondag 13 november 2005 00:21 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou... door Naat dr schuld is dat niet helemaal meer waar![]()
![]()
ok fijne avond nog of trustequote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef demins het volgende:
Ik ga ook ervantussen!
Veel plezier nog!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |