abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2005 @ 12:46:59 #101
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32228511
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vlaar

Ik hoop dat hij snel bij Ajax tekent ...
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 13 november 2005 @ 13:31:53 #102
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32229563
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:45 schreef jna het volgende:
ach ja, na de vorige wedstrijd zouden we nog wereldkampioen worden en nu zuigen we weer volgens iedereen. Het is ook altijd wat...
Daar heb ik nog geen minuut vertrouwen in gehad, dat we wereldkampioen worden. En dat is na gister niet veel veranderd.
pi_32229645
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Noca het volgende:

[..]

Daar heb ik nog geen minuut vertrouwen in gehad, dat we wereldkampioen worden. En dat is na gister niet veel veranderd.
Same here.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 13 november 2005 @ 13:39:00 #104
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32229726
quote:
Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Nyrem het volgende:
Van Basten niet ontevreden

“Vergeet ook niet”, zei de bondscoach, “dat we een zeer geroutineerde tegenstander hadden.
Daarvan ga je er op het WK ook nog wel een aantal tegenkomen... vergeet dat maar niet
pi_32231492
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef Noca het volgende:

[..]

Daarvan ga je er op het WK ook nog wel een aantal tegenkomen... vergeet dat maar niet
Dan liggen we er waarschijnlijk al uit
pi_32231939
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

En onnodig want goeie voetballers hebben we wel alleen wordt een groot gedeelte niet geselecteerd
van Basten
juist
pi_32233025
Dit is het beste wat ons kon overkomen natuurlijk. Nu gaat Marco wellicht wel serieus selecteren in plaats van op goed geluk wat spelers uit de eredivisie trekken en dan ook nog eens in een Panini-album te kijken en zich te realiseren dat Boateng en Cairo ook nog Nederlanders zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32233105
snap ook niet dat menig man en de media Kuijt ''redelijk'' vonden spelen.. hij liet vrijwel iedere bal tever van zn voet afspringen en verloor echt enorm veel duels..

had er meer van verwacht iig

babel slecht, castelen toch redelijk

edit: MM, idd maar eens goed om te verliezen, alleen ben ik bang dat het te laat komt.. met nog maar een paar vriendschappelijk wedstrijden in het vooruitschiet..
Brett Holman
pi_32233211
Kuijt was altijd goed aanspeelbaar en heeft een paar flinke kansen voor zichzelf en anderen gecreëerd. In de aannames was hij wel wat ongelukkig en hij miste net dat beetje geluk voor de goal. Maar al met al levert hem dat toch wel een 'redelijk' op.
pi_32233279
Het is inderdaad wat laat, ik vond het tegen Roemenië uit al nodig. Maar goed, beter laat dan nooit.
www.thuisuiteten.nl
pi_32233416
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voor van Bommel is het goed dat ie niet tegen Italie speelt.

Let maar op.
Ik dacht al dat het zou gaan zoals het gisteren ging.

Perfect getimede blessure, Mark! De roep om jou wordt alleen maar groter!
The gum you like, is coming back in style.
pi_32233471
Vlaar. Zou je dan toch echt niet eerst je opleiding Electrotechniek afmaken?

Die gozer is nog lang geen topverdediger. We gaan echt finaal het schip in op het WK, met een verdediging en middenveld als dit. Stelletje brugklassers zijn 't. Doet me denken aan wat Ajax heeft rondlopen. Van die uitstralingsloze melkmuilen.
pi_32233942
Overigens wil ik Vlaar niet direct de schuld geven van de derde goal. Een spits als Toni kom je hier nooit tegen. Meer de fout van Marco. Die had Ooijer moeten opstellen.
www.thuisuiteten.nl
pi_32233965
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

En onnodig want goeie voetballers hebben we wel alleen wordt een groot gedeelte niet geselecteerd
van Basten
De broertjes de Boer? Sjeezdorf? Zenden? Ricksen? Kluivert? Stommel, stommel *auw mijn enkel* van Bommel?

Kom op man, wie moet ie zonnodig wel selecteren dan? Een held van jouw plaatselijke cluppie? Een bejaarde voetballer uit fc katar?
Hij doet het gewoon met wat beschikbaar is en in vorm, dat leverde deze groep op gister... verheffend was dat niet nee. Duidelijk is dat de problemen voor het wk pás gaan beginnen.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_32233973
quote:
Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Overigens wil ik Vlaar niet direct de schuld geven van de derde goal. Een spits als Toni kom je hier nooit tegen. Meer de fout van Marco. Die had Ooijer moeten opstellen.
Uiteraard. De fout die voorafging aan de fouten van Vlaar, is het opstellen van hem.
  zondag 13 november 2005 @ 16:42:43 #116
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_32234907
Triest dat 'de meute' pas na een nederlaag gaat inzien dat Van Basten dubieus bezig is.

Voorin was het inderdaad roeien met de beschikbare riemen, tenminste als je Makaay niet als riem beschouwd en je je er bij neerlegt dat MvB liever met een Babel linksbuiten speelt dan dat hij z'n systeem omgooit.
Maar een knulletje die aardig talent heeft, maar even in z'n beginnersdipje zit tegen een stelletje geslepen Italianen (en juist hij zou dat kunnen weten) opstellen terwijl er een routinier die als enige bewezen heeft om goed te kunnen spelen tegen Italianen op de bank zit. Ik snap dat gewoon niet.
pi_32236921
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het zou gaan zoals het gisteren ging.

Perfect getimede blessure, Mark! De roep om jou wordt alleen maar groter!
whuhahha....komt eigenlijk niet slecht uit voor hem idd...
pi_32236988
quote:
Het ging gister om te leren, niet om te winnen.
pi_32237147
Mensen die denken dat we met van Bommel wel hadden gewonnen of beter gespeeld hadden sporen niet, het ging 3x om een indivuele fout van Vlaar en daar zou van Bommel ook niks aan gedaan kunnen hebben.

Kuyt speelde gewoon goed, zelfde geld voor VdV.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32237250
fotos van de wedstrijd.

http://www.wedtips.nl/nl-ita.htm
pi_32237472
Van mij mogen mensen die gaan zeiken op Ron Vlaar direct de strot worden afgesneden.

Ik vond dit bij lange na niet de slechtste wedstrijd van Oranje. Er werd gestreden en geknokt en bij vlagen met passie en overleg gespeeld en dat heb ik in de kwalificatiecampagne wel eens anders gezien. Natuurlijk is het vervelend dat er is verloren maar dat is een oefenwedstrijd niet zo dramatisch. Het was dramatischer geweest als ze weer als ongeinspireerde spoken over het veld hadden gezwalkt.

Ik vond de meeste spelers redelijk tot zeer redelijk maar over het algemeen zie je dat het een kwetsbare ploeg is. Het mooie van deze selectie is dat het op een tournooi vast ineens heel goed kan gaan maar het nadeel is dat er niet echt per definitie een team staat. Geen zware jongens waarvan je weet dat ze er sowieso staan. Het is een ploeg die ook echt van alle ploegen op het WK kan verliezen en er zomaar futloos in de eerste ronde uit kan gaan. En dat is mijn belangrijkste kritiek: leuk dat er fris bloed bij zit maar zorg voor een steviger basis, dat valt volgens mij wel te realiseren. De selectie van gisteravond was natuurlijk gemankeerd door pech en blessures maar vergeet niet dat je die aan het eind van het seizoen op het WK gegarandeerd ook hebt.

Ik vond de jonkies gisteravond ook veruit het zwakst. Kromkamp, Vlaar en Babel - Castelen was de enige met flair en pit, alhoewel niet de volle 90 minuten. Ron Vlaar en Babel horen niet in de basis, dat is niet goed voor ons en niet goed voor hen. Ik blijf die Vlaar een geweldige speler vinden en vindt het sneu wat hem gisteravond is overkomen.
pi_32237713
quote:
Overigens wil ik Vlaar niet direct de schuld geven van de derde goal. Een spits als Toni kom je hier nooit tegen.
Sterker nog, ik denk dat Toni veruit de beste spits is tegen wie Vlaar ooit gevoetbald heeft in z'n loopbaan tot nu toe.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_32237768
Goede analyse SCH, er werd gisteren duidelijk dat je er met alleen techniek en souplesse niet komt. Karakterjongens als Davids, Van Bommel en ook Ooijer zijn nodig. Je kon aan Kromkamp merken dat hij wedstrijdritme mist. Een Ooijer in vorm zou dan een goed alternatief zijn.
That's all folks!
pi_32246865
zoals net ook bij studio voetbal werd gezegd, het is schandalig dat Ooijer niet in de basis stond naar zijn sterke optredens in de champions league..
Brett Holman
  zondag 13 november 2005 @ 23:57:04 #125
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_32247257
Ach, Griekenland verloor met 4-0 van Nederland in aanloop naar het EK, .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')