quote:Op zondag 13 november 2005 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vlaar![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat hij snel bij Ajax tekent...
Daar heb ik nog geen minuut vertrouwen in gehad, dat we wereldkampioen worden. En dat is na gister niet veel veranderd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:45 schreef jna het volgende:
ach ja, na de vorige wedstrijd zouden we nog wereldkampioen worden en nu zuigen we weer volgens iedereen. Het is ook altijd wat...
Same here.quote:Op zondag 13 november 2005 13:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen minuut vertrouwen in gehad, dat we wereldkampioen worden. En dat is na gister niet veel veranderd.
Daarvan ga je er op het WK ook nog wel een aantal tegenkomen... vergeet dat maar nietquote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Nyrem het volgende:
Van Basten niet ontevreden
“Vergeet ook niet”, zei de bondscoach, “dat we een zeer geroutineerde tegenstander hadden.
Dan liggen we er waarschijnlijk al uitquote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Daarvan ga je er op het WK ook nog wel een aantal tegenkomen... vergeet dat maar niet![]()
juistquote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
En onnodigwant goeie voetballers hebben we wel alleen wordt een groot gedeelte niet geselecteerd
![]()
van Basten![]()
![]()
Ik dacht al dat het zou gaan zoals het gisteren ging.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Voor van Bommel is het goed dat ie niet tegen Italie speelt.
Let maar op.
De broertjes de Boer? Sjeezdorf? Zenden? Ricksen? Kluivert? Stommel, stommel *auw mijn enkel* van Bommel?quote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
En onnodigwant goeie voetballers hebben we wel alleen wordt een groot gedeelte niet geselecteerd
![]()
van Basten![]()
![]()
Uiteraard. De fout die voorafging aan de fouten van Vlaar, is het opstellen van hem.quote:Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Overigens wil ik Vlaar niet direct de schuld geven van de derde goal. Een spits als Toni kom je hier nooit tegen. Meer de fout van Marco. Die had Ooijer moeten opstellen.
whuhahha....komt eigenlijk niet slecht uit voor hem idd...quote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het zou gaan zoals het gisteren ging.![]()
Perfect getimede blessure, Mark! De roep om jou wordt alleen maar groter!
Het ging gister om te leren, niet om te winnen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Overigens wil ik Vlaar niet direct de schuld geven van de derde goal. Een spits als Toni kom je hier nooit tegen. Meer de fout van Marco. Die had Ooijer moeten opstellen.
Sterker nog, ik denk dat Toni veruit de beste spits is tegen wie Vlaar ooit gevoetbald heeft in z'n loopbaan tot nu toe.quote:Op zondag 13 november 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Overigens wil ik Vlaar niet direct de schuld geven van de derde goal. Een spits als Toni kom je hier nooit tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |