Dat had ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 10:28 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Hoewel ik wel een beetje een ochtendhumeur heb. Ik lag veel te lekker te slapen toen mijn wekker ging.
Weekeindes zijn altijd veel te kort. Zeker als ze volgeboekt zijn.quote:
Zaterdag is altijd leuk, eerst lekker werken en daarna lekker genieten van Idols enz..quote:Op maandag 14 november 2005 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weekeindes zijn altijd veel te kort. Zeker als ze volgeboekt zijn.
Ik pleit voor vierdaagse weekeindes!!! Van vrijdag t/m maandag.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:41 schreef Copycat het volgende:
IE = Internet Explorer.
FF = FireFox
Ik zie wel het verschil tussen me avatar en dan de tekst...maar me ondertitel is nog steeds hetzelfde, met lijntje.quote:Op maandag 14 november 2005 10:42 schreef BVO het volgende:
Het lijntje tussen het avatar + ondertitel en de post is weg en in de ATlijst zijn de eerste twee kolommen nu 1 geheel.
Ah okay...quote:Op maandag 14 november 2005 10:42 schreef BVO het volgende:
Het lijntje tussen het avatar + ondertitel en de post is weg en in de ATlijst zijn de eerste twee kolommen nu 1 geheel.
HELP!!! Ik moet het zo binnen een half uur ingeleverd hebbenquote:Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef Dizer het volgende:
HELP!!! Ik moet zometeen mijn document inlevern bij een leraard, maar het mag niet in doc bestanden. Het mag alleen in pdfMaar ik heb niet zo een proggie dat pdf maakt
![]()
Ik zou je wel willen helpen, maar ik heb daar geen verstand vanquote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Dizer het volgende:
HELP!!! Ik moet het zo binnen een half uur ingeleverd hebben
Dank je, maar ik heb zo een proggie gedownload en zoquote:Op maandag 14 november 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen, maar ik heb daar geen verstand van.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:30 schreef BVO het volgende:
Ik ook, maar ik werd wakker met Raffaella (), dus toen maakte het niet meer uit.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |