Daar kom ik niet in de buurt, dus helaas, iemand anders mag het spul hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:46 schreef Geqxon het volgende:
In Amersfoort.
Roep eens wat je hebben wilt? Ik heb van alles aan telefoonkabels.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef tomwas54 het volgende:
Voor 2 euro kunnen die 2 koppelstukjes wel in een envelop toch
En adres heb je nog wel van de vorige keer neem ik aan, of moet ik die nog ff pm'en?
Alleen die 2 (of meer) RJ45 koppelblokjes die je in een paar posts hierboven noemt, telefoonkabels heb ik verder niet nodigquote:Op donderdag 17 april 2008 23:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Roep eens wat je hebben wilt? Ik heb van alles aan telefoonkabels.
Als ik vanavond thuis ben ga ik kijken of de DIN connector in een envelop past. Zal ik er ook de 3com dongle bij doen, mocht je die van jou kwijtraken / kapot maken?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:15 schreef tomwas54 het volgende:
-COM naar PS2
-PS2 naar DIN
Die dan graag voor 2 euro
Is goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik vanavond thuis ben ga ik kijken of de DIN connector in een envelop past. Zal ik er ook de 3com dongle bij doen, mocht je die van jou kwijtraken / kapot maken?
Nooit meer thuisgekomen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik vanavond thuis ben ga ik kijken of de DIN connector in een envelop past. Zal ik er ook de 3com dongle bij doen, mocht je die van jou kwijtraken / kapot maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |