abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 januari 2006 @ 15:44:43 #151
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33603075
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Mwah, er werd in principe verteld dat ze niet slechter is maar het is interessanter voor de kijkers om te zien hoe moeilijk de zwangere 't gaat krijgen met dat kind in d'r buik, zou ik ook niet echt blij mee zijn.
nou...dat was misshcien hoe zij het opvatte...

maar charissa probeerde haar een beetje te troosten en ze reageerde niet eens.
wát een chagerijnige trol! bah!

serge had er inderdeed uit gemoeten, die was pas echt slecht...supervals...maar goed. ...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33605214
Jammer. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_33605345
He, ben ik weer voor het eerst in het nieuwe jaar. Heb de show wel gezien maar de uitsalg niet meer en het verbaasde me echt dat Ariel weg moest. I-Jay, Serge, Christon waren sowieso een stuk minder dan haar.

Maar heeft de jury haar nu weggestuurd als ik het goed begrijp, met de redenatie dat een zwangere vrouw interessanter is Ik vond Charissa sowieso minder dan Ariel gisteren trouwens...

Dan zou ik dus ook zwaar pissed zijn, zeker als er een stel gozers op de kruk zitten die een stuk minder presteerden. Waarom mocht de jury daar niet gewoon uit kiezen dan?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 1 januari 2006 @ 20:16:24 #154
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33608744
ik denk echt dat iedereen die opmerking over charissa's zwanger zijn verkeerd heeft begrepen.

volgens mij was de redenatie: we zouden charissa eruit kunnen gooien omdat de zwangerschap haar kan beinvloeden qua klank en kwaliteit, maar dat vinden we eigenlijk wel interessant, dus we gooien haar er niet uit vanwege haar zwangerschap (in die zin dat de zwangerschap geen reden is om haar eruit te gooien. maar ook niet de reden om haar erin te houden).
pi_33608860
Terecht eruit, imho. Wat een irritante stem heeft dat kind.
pi_33613961
Nou moe!
  maandag 2 januari 2006 @ 00:41:48 #157
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_33615315
Helaas Ariel eruit, ze zong niet perfect, zag er niet geweldig uit, maar was veel minder slecht dan Serge en I-Jay (maar ja de keuzes worden door de puberende meisjes gemaakt), maar ook dan Charissa (die is zwanger dus interessanter?????) Kortom, exit.....
Same shit, different day
SC hopper present
pi_33616028
Ik vind het ook heel jammer dat ze eruit is. Ik werd altijd wel heel erg vrolijk van haar als ze lachte. Vond het een prachtige meid Misschien geen topzangeres, maar als ze lachte, dan had ze een superuitstraling (tenminste dat vind ik). En inderdaad Bambi-ogen
  maandag 2 januari 2006 @ 07:47:06 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33618478
in de krant staat vanochtend (AD) dat ze zo stil was na de aankondiging dt ze eruit moest omdat ze had gedacht dat ze populair was, omdat ze na haar eerste entree op krukken al populair was.

yeah, right!
pi_33621140
Ofwel, uit het artikel zelf:
quote:
,,Dit is een heel zware schok,’’ aldus Ariël even na twaalf uur met gevoel voor drama. Met een plastic glaasje champagne binnen handbereik blikte ze terug op haar laatste Idols-minuten. Ze kreeg drie procent van de stemmen. ,,Ik sloeg helemaal dicht. Ik vind het namelijk wel vreemd dat ik wegmoet. Vanaf het moment dat ik met krukken de audities binnenkwam, was ik populair. Daarom had ik dit niet van het publiek verwacht.’
Bron: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article93139.ece

Ik vind het trouwens heel jammer dat ze eruit is. Zingen was niet haar sterkste punt, maar ik had haar nog wel een paar rondes verder willen zien komen. Ze is in elk geval een stuk leuker dan 4 van de 11 overblijvers ...
pi_33623028
echt, DIE is onsportief zeg, die kop van dr toen ze niet door was. Ze voelt zich volgens mij de koninging van nederland of zo, wat arrogant. Vond haar al niks, vind haar nu tien keer niks. Daahaag Ariel.

(daardoor vond ik trouwens ook weer sterker dat Renske zon leuke meid is, wat nam die het met klasse op zeg, super vond ik dat.)
I refuse to join any club that would have me as a member.
Groucho Marx
pi_33623049
Beeeetje raar om te zeggen ja. .
pi_33623516
Waarom mag zo iemand niet gewoon chagrijnig zijn als ie eruit gestemd wordt? Het is toch gewoon kut, om dan een beetje nep te gaan doen alsof het je allemaal niet boeit vind ik veel stommer.
En dat ze er überhaupt uit gegooid werd is natuurlijk helemaal debiel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_33624337
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:38 schreef Vanyel het volgende:
Waarom mag zo iemand niet gewoon chagrijnig zijn als ie eruit gestemd wordt? Het is toch gewoon kut, om dan een beetje nep te gaan doen alsof het je allemaal niet boeit vind ik veel stommer.
En dat ze er überhaupt uit gegooid werd is natuurlijk helemaal debiel.
Nou ja, zeggen dat je heel er populair was is natuurlijk een beetje stom als je maar 3% van de stemmen kreeg. .
pi_33626082
2%
pi_33626950
ik vond haar niet zo heel onsportief hoor, eerder gewoon realistisch.. het is toch ook vet kut eigenlijk..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 2 januari 2006 @ 15:51:46 #167
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33627993
er is een groot verschil tussen gewoon eerlijk zeggen dat je het klote vindt dat je eruit ligt en degene die er wel in blijft niet eens meer een blik waardig gunnen en nieteens even feliciteren...
pi_33643946
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef kwakveense het volgende:
er is een groot verschil tussen gewoon eerlijk zeggen dat je het klote vindt dat je eruit ligt en degene die er wel in blijft niet eens meer een blik waardig gunnen en nieteens even feliciteren...
weet je dat ik dat nog geen eens heb opgemerkt? lag zeker nog half te slapen
pi_33644085
Zo'n quote na twaalven moet je niet al te letterlijk nemen natuurlijk. Ze was gewoon erg teleurgesteld, meer niet.
That's all folks!
pi_33644232
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n quote na twaalven moet je niet al te letterlijk nemen natuurlijk. Ze was gewoon erg teleurgesteld, meer niet.
terecht teleurgesteld want ze was gewoon niet de slechtste! I-Jay en Serge waren dat.... gewoon zonde dat ze nu al weg is, ze had nog wel een weekje mogen blijven en op 7 januari eruit gemogen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 08:27:14 #171
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_33650615
Het was gewoon helemaal terecht dat ze eruit ging. Anders had ik niet het volledig aantal punten in de prono gehaald.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:06:45 #172
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_33664628
Kan me goed voorstellen dat ze dacht dat ze populairder was dan ze in werkelijkheid was. Ze heeft meer screenplay gekregen dan menig andere kandidaat. Ik noem dat echt niet arrogant.

Vrolijk doen als je weggestemd wordt bij de eerste de beste liveshow en dan volhouden dat je het een fantaaaastische ervaring vond zou ik veel hypocrieter vinden. BAM! Weg kans op een snelstart in je carriere.
Nu met gitaar!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:08:58 #173
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33664683
vond haar niet zo leuk uitzien opzich, ze kon wel aardig zingen,alleen die knuffelhomo er de hele tijd om heen begon me een beetje te irriteren aan het begin.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_33677383
Ik zit naar de uitslag-show op de site te kijken en hoor ik het nu goed dat Ariel eigenlijk Harriet heet?

Wel een beetje vaag dat je een artiestennaam neemt nu al...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_33677777
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:

Wel een beetje vaag dat je een artiestennaam neemt nu al...
Geen artiestennaam, gewoon een verbastering. Net als mensen die Pieter heten Piet genoemd worden ofzo
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')