nou...dat was misshcien hoe zij het opvatte...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, er werd in principe verteld dat ze niet slechter is maar het is interessanter voor de kijkers om te zien hoe moeilijk de zwangere 't gaat krijgen met dat kind in d'r buik, zou ik ook niet echt blij mee zijn.
Bron: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article93139.ecequote:,,Dit is een heel zware schok,’’ aldus Ariël even na twaalf uur met gevoel voor drama. Met een plastic glaasje champagne binnen handbereik blikte ze terug op haar laatste Idols-minuten. Ze kreeg drie procent van de stemmen. ,,Ik sloeg helemaal dicht. Ik vind het namelijk wel vreemd dat ik wegmoet. Vanaf het moment dat ik met krukken de audities binnenkwam, was ik populair. Daarom had ik dit niet van het publiek verwacht.’
Nou ja, zeggen dat je heel er populair was is natuurlijk een beetje stom als je maar 3% van de stemmen kreeg.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:38 schreef Vanyel het volgende:
Waarom mag zo iemand niet gewoon chagrijnig zijn als ie eruit gestemd wordt? Het is toch gewoon kut, om dan een beetje nep te gaan doen alsof het je allemaal niet boeit vind ik veel stommer.
En dat ze er überhaupt uit gegooid werd is natuurlijk helemaal debiel.
weet je dat ik dat nog geen eens heb opgemerkt? lag zeker nog half te slapenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef kwakveense het volgende:
er is een groot verschil tussen gewoon eerlijk zeggen dat je het klote vindt dat je eruit ligt en degene die er wel in blijft niet eens meer een blik waardig gunnen en nieteens even feliciteren...
terecht teleurgesteld want ze was gewoon niet de slechtste! I-Jay en Serge waren dat.... gewoon zonde dat ze nu al weg is, ze had nog wel een weekjequote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n quote na twaalven moet je niet al te letterlijk nemen natuurlijk. Ze was gewoon erg teleurgesteld, meer niet.
Geen artiestennaam, gewoon een verbastering. Net als mensen die Pieter heten Piet genoemd worden ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Wel een beetje vaag dat je een artiestennaam neemt nu al...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |