Da's Poepquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:58 schreef Ole het volgende:
Jakkes![]()
![]()
![]()
Nog nooit gehad.. wel zo'n zwart streepje.
Smaakte de andere helft wel lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:07 schreef duckes het volgende:
kaviaar man!
al voor het invriezen natuurlijk he. die garnalen worden niet ineens na hun dood zwanger.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:04 schreef PM-girl het volgende:
Maar, hoe kan dit? al voor het invriezen gebeurd, maar zoveel?
Nee duh, maar zoveel tegelijk, dat vind ik wel typisch!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
al voor het invriezen natuurlijk he. die garnalen worden niet ineens na hun dood zwanger.
Gatverdammmee!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef N-joy het volgende:
ik had een keer een hele hoop baby-rivierkrabjes erin, das gewoon net een vangst waarin er ééntje zat die nog eieren wilde leggen
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:19 schreef tonks het volgende:
Doet me een beetje aan deze hoax denken(niet lezen op volle maag)
liggen al in de kliko!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:29 schreef Troel het volgende:
Terug gaan naar de ikea met die dingen in je hand.
OMGquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:19 schreef tonks het volgende:
Parse error: parse error, unexpected ')' in /home/tranceaddict/www/forums/showthread on line 160quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:19 schreef tonks het volgende:
doet niet.. zelfde als deze? http://www.broodjeaap.nl/beval.htmlquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:19 schreef tonks het volgende:
Heb ze in ieder geval op de foto, dus bewijs is er!quote:Op zondag 13 november 2005 13:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had ze mooi uit de kliko gevist (met een zakje om mijn hand) en was ermee terug gegaan naar ikea
bah, hoe onsmakelijk
Jij weet dus meer van etterende doorligwonden dan van schaaldieren en lekker eten?quote:Op zondag 13 november 2005 14:19 schreef Kebab het volgende:
Gatverdamme lijkt wel een etterende doorligwond.
Wat hij zegtquote:Op zondag 13 november 2005 14:11 schreef mirugai het volgende:
pffff, ja het zijn gewoon eitjes. Wat een drukte om niks. Jullie moeten maar allemaal gewoon gepelde garnalen kopen, zodat je niet meer kunt zien dat het ooit een levend wezen was met ingewanden, eitjes etc. etc.
Zolang je ze niet op tafel zet hou je mij tevredenquote:Op zondag 13 november 2005 13:40 schreef Salsagirl het volgende:
en ik vond gamba's/garnalen altijd lekker
kijk er nu toch wel ff anders tegen aan![]()
Niet mijn handenquote:Op zondag 13 november 2005 21:06 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kap trouwens ook eens met dat nagelbijten,......![]()
Precies!quote:Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan het niet dat er in bepaalde periodes door garnalen eitjes worden gelegd en daarom opeens een hele lading "besmet" geraakt is.
Hoe dan ookik hoef dan geen garnaaltjes meer
.
wees maar niet bang we wonen niet samen..quote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zolang je ze niet op tafel zet hou je mij tevreden
Neuh, potje Olvarit zou het wel moeten doen.quote:Op zondag 13 november 2005 14:11 schreef mirugai het volgende:
pffff, ja het zijn gewoon eitjes. Wat een drukte om niks. Jullie moeten maar allemaal gewoon gepelde garnalen kopen, zodat je niet meer kunt zien dat het ooit een levend wezen was met ingewanden, eitjes etc. etc.
Laat ons wel even weten wat de reactie van Ikea was.quote:Op zondag 13 november 2005 14:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heb ze in ieder geval op de foto, dus bewijs is er!
Mailtje naar Ikea is met links onderweg!
... of je schrijft echt Zweeds, en dan wordt het räka.quote:
garnalenhersens!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:47 schreef NoSigar het volgende:
Je moet de kop voortaan leegzuigen!
Het lijkt wel alsof je voor het eerst garnalen eet.
Als je dat woord te vaak gebruik kan dat tegen je gebruikt worden!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |