abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32658034
Even voor de goede orde:

* Alles gedinstalled.
* Alle profiles weg gegooid.
* BF2 opnieuw geinstalleerd (v1.0).
-> Opgestart en voila, het werkt.
* Nu direkt de v1.12 patch geinstalleerd (voorheen natuurlijk telkens geupgrade)
-> Opgestart en voila, het werkt nog steeds!
* Special Forces geinstalleerd.
-> Opgestart, argh, rare meldingen.
* FAQ gelezen.
* Patch v1.12 nog een keer gedaan.
* En nog een keer vanwege patch failed.
-> reboot
* Patch succesfull.

Dezelfde avond nog BF2 en Special Forces gespeeld.

Een volledige reinstall is dus blijkbaar de oplossing, en vergeet niet de patch v1.12 nog een keer te doen als je Special Forces hebt geinstalleerd.
  maandag 28 november 2005 @ 22:57:04 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32658264
het lukt me niet om online te registreren zodat ik online kan spelen , duurt uren maar er gebeurt niks
Ik ben inmiddels overleden
pi_32668014
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef Enchanter het volgende:
het lukt me niet om online te registreren zodat ik online kan spelen , duurt uren maar er gebeurt niks
Je zult denk ik toch wat meer info moeten geven, wil iemand je kunnen helpen
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:52:51 #29
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32677696
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Je zult denk ik toch wat meer info moeten geven, wil iemand je kunnen helpen
Ik zal zo is kijken , eerst eten
pi_32687984
wtf!@$$% is nou t nut van die 3gig vrije ruimte als die patch niet eens 300mb is ?? bij de vorige patch heb ik 2gig aan me C moeten plakken om t te laten werken , nu moet ik gvd 3gig vrij gaan maken om t geinstalleerd te krijgen wat zullen ze bij de volgende update vragen, een terabyte !!?? hoewel er nog een 50tal servers zijn die op de vorige versie werken zal dat toch niet lang meer duren

omgevingsvar heb ik al verandert naar een halflege 20gig schijf , maarja zoals bij de vorige patch vertikt ie t gewoon , je MOET de c weer gaan zitten uitbreiden heeft iemand een andere workaround
sta nu bijna op t punt dit kutspel gewoon uit te gooien want het zal hier echt niet bij blijven ... reken maar dat ze je op gegeven moment zullen dwingen SF aan te schaffen
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_32693100
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:02 schreef Razz_Gul het volgende:
reken maar dat ze je op gegeven moment zullen dwingen SF aan te schaffen
Dat is natuurlijk stiekum al een beetje zo aangezien alle SF noobs heftige unlocks hebben die ze in gewoon bf2 kunnen gebruiken zoals de F2000, SCAR-L en de G36E.

Er is trouwens wel een workaround, iets van je program files dir aanpassen in je registry tijdens de install, en daarna weer terugzetten. Toch raad ik dit persoonlijk niet aan.. Zoiezo is minimaal 5 gig vrij op je windowspartitie altijd aan te raden ivm swappen van windows e.d. , maar ik snap de frustraties op zich wel..
Where facts are few, experts are many.
pi_32693332
quote:
Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef RetepV het volgende:
Even voor de goede orde:

* Alles gedinstalled.
* Alle profiles weg gegooid.
* BF2 opnieuw geinstalleerd (v1.0).
-> Opgestart en voila, het werkt.
* Nu direkt de v1.12 patch geinstalleerd (voorheen natuurlijk telkens geupgrade)
-> Opgestart en voila, het werkt nog steeds!
* Special Forces geinstalleerd.
-> Opgestart, argh, rare meldingen.
* FAQ gelezen.
-> reboot
* Patch succesfull.

Dezelfde avond nog BF2 en Special Forces gespeeld.

Een volledige reinstall is dus blijkbaar de oplossing, en vergeet niet de patch v1.12 nog een keer te doen als je Special Forces hebt geinstalleerd.
had hetzelfde probleem. hier de oplossing die voor mij werkte:

1. maak je ventilator schoon.
2. installeer eerst patch 1.03
3. dan pas 1.12
4. als je ook special forces hebt, installeer deze tussen 1.03 en 1.12 in.
5. zorg dat je zeker zo'n 7 gig vrij hebt op je C:\ schijf, ook al installeer je hem daar NIET, dus bijv. je installeert hem op de D:\ schijf, dan moet op de C:\ schijf toch nog zo'n 7 gig vrij zijn. [oa voor alle patches.

bij mij was het load probleem aardig verholpen toen ik dat stofnest in mijn vent had weggehaald!
pi_32693775
gister reinstall gedaan van windows, want het werd weer es traag allemaal. gelijk bf2+patch geinstalleerd, die patch duurde gewoon langer dan windows xp installeren!
ik snap niet dat het zoooo gigantisch langzaam moet, hoe moeilijk is het nou om 300MB aan bestanden te overschrijven?
die mensen die het spel hebben gemaakt, snappen dus echt niks van coding
  donderdag 1 december 2005 @ 01:41:51 #34
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32716868
hwt lukt me nu wel om online te komen/spelen , maar toch geeft het spel elke keer weer aan dat ik de laatste patch moet downloaden en installeren , maar dat heb ik al 3 keer gedaan
pi_32717047
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:41 schreef Enchanter het volgende:
hwt lukt me nu wel om online te komen/spelen , maar toch geeft het spel elke keer weer aan dat ik de laatste patch moet downloaden en installeren , maar dat heb ik al 3 keer gedaan
Je bedoelt de news message als je bf2 opstart? Das nl. gewoon info, geen persoonlijke melding. Iedereen krijgt die.
  donderdag 1 december 2005 @ 01:57:32 #36
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32717081
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Je bedoelt de news message als je bf2 opstart? Das nl. gewoon info, geen persoonlijke melding. Iedereen krijgt die.
nee echt zo van als ik online wil gaan spelen , gaat ie laden en zegt ie dat ik patch 1.12 of zo moet downloaden/installeren , ik negeer dat dan en dan doet het wel normaal
pi_32717219
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef Enchanter het volgende:

[..]

nee echt zo van als ik online wil gaan spelen , gaat ie laden en zegt ie dat ik patch 1.12 of zo moet downloaden/installeren , ik negeer dat dan en dan doet het wel normaal
Screenshot?
  donderdag 1 december 2005 @ 08:27:29 #38
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32718695
quote:
Op donderdag 1 december 2005 02:08 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Screenshot?
ik zal morgen of zo wel wat plaatsen
  donderdag 1 december 2005 @ 08:58:33 #39
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32718995
pi_32720235
quote:
Ja mooi, dit is dus het nieuwsbericht.. geen persoonlijke melding
  donderdag 1 december 2005 @ 11:06:26 #41
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_32721378
Ik heb even een vraag en een punt. Ten eerst ben ik blij, dat ik sinds ik de nieuwe patch Battlefield nog sneller draai. Ik baalde al wat dat ik AA niet aan kon zetten dat het beeld dan af en toe bleef hangen, maar nu heb ik geen eens het minimaalste schokje meer Reete blij dus. Ik dacht eerst dat er niet een driver achter patch inverwerkt zat, maar ik heb nu mijn twijfels.

Want nu komt mijn vraag, een bekende van mij die heeft nu namelijk een probleem namelijk:

Gebouwen op geringen afstand zijn helemaal wit. Heel vervelend. Iets meer naderen, wordt het weer goed. Maar zo kan ik niet knallen....

Aldus bekende. Heeft iemand een idee hoe t kan en hoe t op te lossen?!

Overigens, stel dat je BF2 wer opnieuw installeerd na hem verwijderd te hebben, kan je dan alleen de recenste patch pakken of ze alle drie?!

Mijn dank is groot..
Vis?!
pi_32721711
Installatie bf2 moet nu in de volgende volgorde (heb ik gelezen) -
BF2 installeren
1.03 patch installeren
Special Forces installeren (indien aanwezig)
1.12 patch installeren

Dat van die witte gebouwen heeft met textures te maken.. Zou beschadigde bf2 kunnen zijn, maar ik zou t eerder zoeken in de videodrivers of instellingen daarvan
  donderdag 1 december 2005 @ 14:34:27 #43
131822 Yeroen21
pi_32726432
Ja, terwijl die niets heeft gewijzigd.

Maar Special Forces heb ik niet, ga ik niet halen denk ik. VInd t trouwensk ut daar er zo een haak aan toe gevoegd is, lijkt me juist helemaal niet bij het spel passen.
Vis?!
pi_32727080
Nou, ik heb t de afgelopen week gespeelt en tis echt wil kicken Beetje squadje met 1 assault, 1 specforce en een medic ofzo. Met je haak kan je dan zo gebouwen op klimmen op plekken waar ze t niet verwachten, dan doet die spec force vanaf dat gebouw ff een ziplijntje naar de volgende vlag. Routchen met ze allen naar beneden Ik vind t iig wel tof! Alleen die nachtmissies zijn nog beetje kut, al is t wel grappig om dan teargas te gooien. Je kan nl. niet je nightvision EN je gasmasker tegelijk op hebben
  donderdag 1 december 2005 @ 15:16:19 #45
131822 Yeroen21
pi_32727187
das wel een beetje logisch, maar hmm, ik denk niet dat t spel mij echt trekt, had liever een wat andere uitbreiding gehad met meer voertuigen, meer guns, en vooral nog meer levels. Dat donker en zo'n hoek hoeft van mij niet zo.
Vis?!
pi_32729144
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef Yeroen21 het volgende:
das wel een beetje logisch, maar hmm, ik denk niet dat t spel mij echt trekt, had liever een wat andere uitbreiding gehad met meer voertuigen, meer guns, en vooral nog meer levels. Dat donker en zo'n hoek hoeft van mij niet zo.
Voor wat betreft de voertuigen heb je gelijk, de uitbreiding is gebaseerd op intensere infantry battles. Toch zitten er wel meer guns in (die ik zelfs in bf2 gewoon kan gebruiken bv; F2000, SCAR-L en de G36E van de medic), en 8 nieuwe maps (waarvan 3 donker). Ik vind vooral de infanteriewars een stuk interessanter dan het tankgebeuren, dus misschien is dat waarom ik m zelf wat boeiender vind.
  donderdag 1 december 2005 @ 22:16:49 #47
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32739801
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja mooi, dit is dus het nieuwsbericht.. geen persoonlijke melding

pi_32748596
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:16 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dus nu is je probleem opgelost Enchanter?
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:39:09 #49
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32749322
Zijn er nog een beetje toffe mods voor BF2?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_32750808
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:39 schreef HomerJ het volgende:
Zijn er nog een beetje toffe mods voor BF2?
http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=BF2Mods.List&game=3
Dit zijn de mods die er zijn...geen idee of er leuke bijzitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')