Je zult denk ik toch wat meer info moeten geven, wil iemand je kunnen helpenquote:Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef Enchanter het volgende:
het lukt me niet om online te registreren zodat ik online kan spelen , duurt uren maar er gebeurt niks
Ik zal zo is kijken , eerst etenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Je zult denk ik toch wat meer info moeten geven, wil iemand je kunnen helpen
Dat is natuurlijk stiekum al een beetje zo aangezien alle SF noobs heftige unlocks hebben die ze in gewoon bf2 kunnen gebruiken zoals de F2000, SCAR-L en de G36E.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:02 schreef Razz_Gul het volgende:
reken maar dat ze je op gegeven moment zullen dwingen SF aan te schaffen![]()
had hetzelfde probleem. hier de oplossing die voor mij werkte:quote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef RetepV het volgende:
Even voor de goede orde:
* Alles gedinstalled.
* Alle profiles weg gegooid.
* BF2 opnieuw geinstalleerd (v1.0).
-> Opgestart en voila, het werkt.
* Nu direkt de v1.12 patch geinstalleerd (voorheen natuurlijk telkens geupgrade)
-> Opgestart en voila, het werkt nog steeds!
* Special Forces geinstalleerd.
-> Opgestart, argh, rare meldingen.
* FAQ gelezen.
* Patch v1.12 nog een keer gedaan.
* En nog een keer vanwege patch failed.
* En nog een keer vanwege patch failed.
-> reboot
* Patch v1.12 nog een keer gedaan.
* Patch succesfull.
Dezelfde avond nog BF2 en Special Forces gespeeld.
Een volledige reinstall is dus blijkbaar de oplossing, en vergeet niet de patch v1.12 nog een keer te doen als je Special Forces hebt geinstalleerd.
Je bedoelt de news message als je bf2 opstart?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:41 schreef Enchanter het volgende:
hwt lukt me nu wel om online te komen/spelen , maar toch geeft het spel elke keer weer aan dat ik de laatste patch moet downloaden en installeren , maar dat heb ik al 3 keer gedaan![]()
nee echt zo van als ik online wil gaan spelen , gaat ie laden en zegt ie dat ik patch 1.12 of zo moet downloaden/installeren , ik negeer dat dan en dan doet het wel normaalquote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je bedoelt de news message als je bf2 opstart?Das nl. gewoon info, geen persoonlijke melding. Iedereen krijgt die.
Screenshot?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
nee echt zo van als ik online wil gaan spelen , gaat ie laden en zegt ie dat ik patch 1.12 of zo moet downloaden/installeren , ik negeer dat dan en dan doet het wel normaal
Ja mooi, dit is dus het nieuwsbericht.. geen persoonlijke meldingquote:Op donderdag 1 december 2005 08:58 schreef Enchanter het volgende:
[img=http://img233.imageshack.us/img233/9769/bf21qv.th.jpg]
kut imageshack
Voor wat betreft de voertuigen heb je gelijk, de uitbreiding is gebaseerd op intensere infantry battles. Toch zitten er wel meer guns in (die ik zelfs in bf2 gewoon kan gebruiken bv; F2000, SCAR-L en de G36E van de medic), en 8 nieuwe maps (waarvan 3 donker). Ik vind vooral de infanteriewars een stuk interessanter dan het tankgebeuren, dus misschien is dat waarom ik m zelf wat boeiender vind.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef Yeroen21 het volgende:
das wel een beetje logisch, maar hmm, ik denk niet dat t spel mij echt trekt, had liever een wat andere uitbreiding gehad met meer voertuigen, meer guns, en vooral nog meer levels. Dat donker en zo'n hoek hoeft van mij niet zo.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja mooi, dit is dus het nieuwsbericht.. geen persoonlijke melding
http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=BF2Mods.List&game=3quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:39 schreef HomerJ het volgende:
Zijn er nog een beetje toffe mods voor BF2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |