Filmpje openen, rechtermuisknop, eigenschappen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef PeRi het volgende:
Hoe linken jullie die Idols filmpjes eigenlijk?
Law & Order is een van de beste misdaad-series ooit! En niet onbelangrijk, Chris Noth heeft daar jaren Detective Mike Logan gespeeld en is later overgestapt naar SATC, waar jouw huppeltutje jaren in speelde.quote:
Dan tel je pas echt mee als FOK!ker hoor.quote:Ja. En voor ik het weet, gaat er een Bupatih.zip rond, zeker!
OldJeller, iemand die jaren geleden had moeten stoppen met posten.quote:
Blablablablaba, SATC *ping*quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Law & Order is een van de beste misdaad-series ooit! En niet onbelangrijk, Chris Noth heeft daar jaren Detective Mike Logan gespeeld en is later overgestapt naar SATC, waar jouw huppeltutje jaren in speelde..
Waar blijft de jouwe dan.quote:Dan tel je pas echt mee als FOK!ker hoor..
Ja ik had het alquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Filmpje openen, rechtermuisknop, eigenschappen.
Oppervlakkige teef ben je eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blablablablaba, SATC *ping*![]()
Kristin Davis!!!!
Heb je die gemist?!quote:Waar blijft de jouwe dan..
I sense you still have feelings for me.. after all this time..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
OldJeller, iemand die jaren geleden had moeten stoppen met posten.
Hoe zou ik jou ooit kunnen vergeten?!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
I sense you still have feelings for me.. after all this time..
Hi Bla Blaquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Bla
Ik heb je opvoeding niet nodig, lieve teef.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oppervlakkige teef ben je eigenlijk..
. Probeer ik je een beetje op te voeden...
What the fuck?quote:Heb je die gemist?!!
!
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Bla
-edit-
He2XV 5N7Y6I,GMTVHN RGHGVWDE VD3\21VB WD3atWave zegt dat er alleen rare mensen in SHO komen
Zie mijn toevoeging.quote:
Neequote:
lolquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
HW wou mn post editten en toen moest ik vechten om op invoeren te klikken!
Trouwens, je sinterklaas avvie is leukquote:
Bupa heeft hem gemaaktquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trouwens, je sinterklaas avvie is leukMoest erom lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |