quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt omdat ze te ruim waren voor jouw 15 jarige piemeltje en nix van voelden
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[afbeelding] !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoorde je moeder anders niet klagen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt omdat ze te ruim waren voor jouw 15 jarige piemeltje en nix van voelden
Heb je haar al verteld van die ene keer met Paarden en zo..quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Welkom in SHO [afbeelding]
Ik jouw moeder wel. Ze had enorm veel pijn na dat ik haar had gehad, daarom zit ze nu ook in een rolstoelquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoorde je moeder anders niet klagen..
Wat? Die keer dat je zei dat je de avond daarvoor een nachtmerrie had gehad, maar het anders bedoelde?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je haar al verteld van die ene keer met Paarden en zo..
Ze had hier moeten zijn: ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Welkom in SHO [afbeelding]
Tja, gewoon een doorsnee zaterdagavondgesprekje in SC.quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Die keer dat je zei dat je de avond daarvoor een nachtmerrie had gehad, maar het anders bedoelde? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze had hier moeten zijn: ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!
Weird...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
JaToen jij er ook in voorkwam en op het eind bleek het zo een nep paard te zijn waarin jij in verstopt was omdat jij het zo lekker vond en zo
En wie is daar debet aan?!quote:
Goh.. netals jouw lul bij je eerste date met KD nadat ze blijkt dat ze haar grijze haren verft... en niet alleen bovenquote:
[/Dada]quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh.. netals jouw lul bij je eerste date met KD nadat ze blijkt dat ze haar grijze haren verft... en niet alleen boven![]()
1 2 3 | Daar Vliegende Panters Nederland 3 |
quote:
Ik kende dat ook nog nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik heb scroll balkjes erbij.. is dat nieuw
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik heb scroll balkjes erbij.. is dat nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |