Was ik 'm net vergeten, kom jij er weer meequote:Op donderdag 1 december 2005 16:35 schreef Repeat het volgende:
maar laten we vooral ook prof. dr. mr. Dick Engberts niet vergeten![]()
Misschien kwam hij er net als ik wat later achter dat ie GNK wilde doen en had al een titel van een vorige studie...quote:
waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:59 schreef intoxicated het volgende:
Jammer voor hem dat hij nooit Prof. is geworden trouwens.
Geen ideequote:
Is't ook wel, uberdroog figuurquote:ik vind het stiekem wel een hele toffe gast
Ja we hebben het hier nog niet over privé dingenquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:18 schreef Renesite het volgende:
Als je het topic leest zie je dat jullie vooralsnog buiten schot blijven.
Ik heb last van mijn pink... wat moet ik doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:30 schreef Wuder het volgende:
Ja we hebben het hier nog niet over privé dingen
Leiden!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:53 schreef Nuna het volgende:
Ik ga dit jaar ook meeloten met Geneeskunde. Heb echt nog geen idee waar. Welke stad is volgens jullie het leukst qua studie en studentenleven?
Leukste studie -> laat Repeat maar lullen, in een onderzoek onder studenten is gebleken dat het in Leiden juist het minst leuk is. Maastricht, Groningen en Nijmegen scoren hoog bij 'leuk'.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:53 schreef Nuna het volgende:
Ik ga dit jaar ook meeloten met Geneeskunde. Heb echt nog geen idee waar. Welke stad is volgens jullie het leukst qua studie en studentenleven?
Maastricht is heel vooruitstrevend kwa opleiding volgens mij..quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:12 schreef m021 het volgende:
[..]
Leukste studie -> laat Repeat maar lullen, in een onderzoek onder studenten is gebleken dat het in Leiden juist het minst leuk is. Maastricht, Groningen en Nijmegen scoren hoog bij 'leuk'.
Leukste studentenstad -> vorig jaar is Utrecht geloof ik tot leukste stad verkozen
Beste opleiding -> in de meeste onderzoeken komt Maastricht uit de bus als beste geneeskundeopleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |