Er waren twee gangfeesten aan de gang als ik me niet vergis. Iig scheen die waar ik was wél leuk te zijn, en daar was ook iedereen die er woonde geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:32 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Hmm, halverwege de avond kwam een jongen die zelf op die gang woont omdat hij het zo saai vond.
Heeft hij slechte smaak of vind jij het gewoon snel gezellig?
Welke was jij dan? Ik ben na beestfeest op een gangfeest een paar verdiepingen hoger dan waar ik woon geweest... op de jacob canisstraatquote:Op zondag 4 december 2005 13:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
Er waren twee gangfeesten aan de gang als ik me niet vergis. Iig scheen die waar ik was wél leuk te zijn, en daar was ook iedereen die er woonde geloof ik
Hoogveldtquote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Welke was jij dan? Ik ben na beestfeest op een gangfeest een paar verdiepingen hoger dan waar ik woon geweest... op de jacob canisstraat
De NEC'er die vandaag de winnende tegen Vitesse scoorde (rutger worm) was ook op het hoogeveldt-gangfeest....quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 15:41 schreef Mikkie het volgende:
Het A-feest is een zeer gezellige party die (bijna?) altijd georganiseerd wordt in Van Buren, door o.a. de studieverenigingen van Peagogiek en -ik geloof- Bedrijfswetenschappen, en volgens mij nog meer. D'r komt altijd een bandje en 't is gezellig
Ehm.. dit is even gepost met het account van mijn broertje...quote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
Noem de ESV (economie) ook even dan!
![]()
Dude ja?quote:Op zondag 4 december 2005 15:06 schreef DonStefano het volgende:
[..]
De NEC'er die vandaag de winnende tegen Vitesse scoorde (rutger worm) was ook op het hoogeveldt-gangfeest....![]()
Maar de meest relexte speler ooit, blijft toch wel v.d. Doelen, het mooie is dat ie zowel bij PSV als bij NEC tegen de bal heeft mogen trappen!quote:Op zondag 4 december 2005 18:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dude ja?
Ik ben wel meerdere keren PSV spelers tegen gekomen, maar die nekkers herken ik niet
handtekening misgelopen![]()
Liep er -hoorde ik achteraf- ook eentje van jong PSV en jong Oranje rond... ene John Schot ofzo. Zat de hele avond als een gek te roken en te zuipen... lekker professioneel bezig dus!quote:Op zondag 4 december 2005 18:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dude ja?
Ik ben wel meerdere keren PSV spelers tegen gekomen, maar die nekkers herken ik niet
handtekening misgelopen![]()
Wat moeten die voetballers op een studentenfeest?quote:Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Liep er -hoorde ik achteraf- ook eentje van jong PSV en jong Oranje rond... ene John Schot ofzo. Zat de hele avond als een gek te roken en te zuipen... lekker professioneel bezig dus!![]()
Met alle consumpties voor 1 flippo(¤)quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:09 schreef DonStefano het volgende:
[..]
dat heeft idd oa zeker meegespeeld!![]()
Overigens is as maandag voor het eerst de Mark weer open...![]()
Ja, dat vraag ik me ook regelmatig af. Hoop van die spelers komen ook regelmatig in typische studentenkroegen als DeFuik, 2xbellen en Bascafe. Misschien omdat voetballers -net zoals de meeste studenten- overdag geen zak te doen hebben, en daarom ook maar doordeweeks de kroeg induiken. En mja, op een -pak em beet- Dinsdagavond is de keuze om in Nijmegen naar een gezellige tent te gaan niet zo heel erg groot...quote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat moeten die voetballers op een studentenfeest?
Dat was daarnaquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw vriendje met jouw tieten aan het spelen was en dat je daarom niet ging?
Woei, ik ga donderdag!quote:Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef DonStefano het volgende:
Zal voor de exclusieve opening van de Mark vanavond speciaal m'n allermooiste Totti shirt aantrekken; zeker na het geniale gelijkspel tegen Lecce gisteren![]()
Maar zometeen eerst naar Harry Potter!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |