Misschien een idee om met iemand samen te werken zodat je een keer wat bij blijft lopen?quote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"vakantie"
Ik moet nog zó idioot veel doen
Ik heb 't van de week ff gecheckt: ik heb van eind januari tot eind augustus iets van 34 of 36 tentamenkansen, waarvan ik er 17 moet halen om al m'n punten binnen te halen dit jaar. Mên, hoe moet ik dat voor elkaar gaan krijgen
Groot gelijk, doe ik ook!quote:Op zondag 18 december 2005 21:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja "vakantie" dat wel. 3e week januari weer tentamens, maar de laatste week avn dit jaar neem ik toch echt vrij
Leeswerk had je dus niet mee achter hoeven lopen, dat had je zelfs met je pootje nog kunnen doenquote:Op zondag 18 december 2005 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, deze periode kon ik amper bijlopen, kon geen opdrachten maken met die gebroken poot... ga jij maar eens statistieken danMaar goed, ik moet voornamelijk veel leeswerk bijwerken...daar ga ik wel ff goed mee bezig in de kerstvakantie... en verder vestig ik mijn hoop op een berg samenvattingen
Lang leve de pijnstillers! Ik weet er alles vanquote:Bovendien is het ook zo dat ik geen enkele van m'n tentamens de afgelopen periode heb kunnen maken (behalve G&G dan), doordat ik niet kon schrijven en amper kon leren (ziekenhuisopname, gaarheid en concentratieproblemen door pijn en pijnstillers, etc). Dat moet ik dus ook nog allemaal inhalen in januari en maart, dat was niet echt de planning. Dat had al een hele hoop kunnen schelen. Maar ach, ik ga er het beste van maken. En ik ga in elk geval m'n eerstejaars vakken halen ja, allemaal in één keer als 't kan.
Idd. Alleen OM is al afgelopen (op een proeftentamen na), naar BS ga ik nooitquote:
Gaan we bij Oud&Nieuw Ovum weer onveilig maken??quote:Op zondag 18 december 2005 21:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja "vakantie" dat wel. 3e week januari weer tentamens, maar de laatste week avn dit jaar neem ik toch echt vrij
Ok, bij nader inzien: toch geen vakantie...quote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Kauki het volgende:
[..]
Groot gelijk, doe ik ook!![]()
maar ik geloof dan ook oprecht dat ik niet eens zoveel meer hoef te doen deze periode....![]()
Ik zou misschien gaan, maar mijn zusje heeft een concert waar ze moet zingen, en dat gaat toch wel voor...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef spinor het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand naar BASS! (in Doornroosje)?
'Gewoon' Vossenveld maar hoor, alleen is het voor mij op dit moment echt van 'ach, tis in ieder geval al iets...' Was het heen en weer reizen al meer dan beuquote:Op donderdag 22 december 2005 10:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk aan, doe je leuk! Waar heb je een kamer?En hoe groot en duur enzo?
Ja, het was een geslaagd feestje, maar inderdaad, een familieconcert moet natuurlijk voorgaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik zou misschien gaan, maar mijn zusje heeft een concert waar ze moet zingen, en dat gaat toch wel voor...
maar veel plezier iig, maar dat zal wel lukken lijkt me zo
Oh, cool.quote:edit: ik was even nieuwsgierig en ging op je site kijken, maar jij hebt gewoon op Break my Day in de Pul in Uden gedraaid! Daar kom ik bijna altijd, een goede vriend van me organiseert het
Ik móest naar huis komenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd... voor de mensen die normaal in 't weekend teruggaan richting ouders... gaan jullie nu ook de hele vakantie weer in 't ouderlijk huis hangen of ga je ook regelmatig op je kamer vertoeven?
Ik ben bij mijn ouders, en daar blijf ik nog wel een maandje... ik denk dat ik op mijn kamer niet zo goed kan leren, en aangezien ik de hele vakantie + de 3 weken daarna moet leren, ben ik toch in Grave...quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:11 schreef Mikkie het volgende:
Nou ben ik benieuwd... voor de mensen die normaal in 't weekend teruggaan richting ouders... gaan jullie nu ook de hele vakantie weer in 't ouderlijk huis hangen of ga je ook regelmatig op je kamer vertoeven?
Doe jij dat mutsje trouwens ook weleens af?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:59 schreef DonStefano het volgende:
Hmz, als film viel ie mij juist wel erg mee, maar had er ook helemaal niks van verwacht eigenlijk.... heb vandaag trouwens Miami Vice DVD box gekocht, kan ik met Mikkie meelullen hoe stoer Crocket&Tubbs zijn!!
ben al 'n week niet meer op de uni geweest ofzo (behalve dan even 'n tentamen...) hoe kan je me nou dan in godsnaam weer gespot hebben....?!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Doe jij dat mutsje trouwens ook weleens af?![]()
Ik had toen kerstdiner gehad en daarna ruzie gemaaktquote:Op donderdag 22 december 2005 04:37 schreef Gutnre het volgende:
Ik ben ook gaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |