dat heb ik niet gehoord, helaas tref ik altijd Joost & lollies, echt het is elke keer raakquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:32 schreef mamapan het volgende:
helemaal niet!!
Had je die naar een joint snakkende kraker gisteravond moeten horen, dat er maar een kratje bier besteld was.
Nee hoor, hij vond het prima toen Naat dat kwam vragen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:32 schreef mamapan het volgende:
[..]
helemaal niet!!
Had je die naar een joint snakkende kraker gisteravond moeten horen, dat er maar een kratje bier besteld was.
Dat was toch een naai-actie van Joost?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:32 schreef mamapan het volgende:
dat lijkt me dan wel weer kick als Joost ze gewoon aan alle kanten oren aannaait de rest van de tijd....quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was toch een naai-actie van Joost?
Lieske Chantal & Ingrid klinkt helemaal niet goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:28 schreef Day het volgende:
Ze is bezorgd dat hij alleen komt te staan. Rob trekt nu heel erg met Roel op (en krijgt Dido er vanzelf bij). Joost is natuurlijk niet echt welkom bij Roel, dus aansluiting bij die groep valt weg.
Naat zoekt meer de gezelschap van Ingrid, Chantal en Lieske op. En zo staat Joost dus 'alleen'.
En Menno vindt dit een 'mooi meisje' dat te hoog gegrepen zou zijn voor hem...quote:
En het leek me nou net leuk als Rob en Roel de volgende exits zijn en dan een Joost met alleen vrouwen overblijvendquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef Wup het volgende:
Lieske Chantal & Ingrid klinkt helemaal niet goed
Ingrid & Lieske gaan vast nog eens ruzie krijgen
Lieske probeert bij alle twee de groepen te vriend te houden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske Chantal & Ingrid klinkt helemaal niet goed
Ingrid & Lieske gaan vast nog eens ruzie krijgen
Ik vind Ingrid een erg mooie vrouw. Ze ziet er alleen wat oud uit voor haar leeftijd en ze is compleet geschift. Maar dan vind ik het nog steeds een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:43 schreef Lkw het volgende:
En Menno vindt dit een 'mooi meisje' dat te hoog gegrepen zou zijn voor hem...
Dat gaan ze niet doen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef frizti het volgende:
Ik zou het een leuke stunt vinden als BB vanavond roddelsessies laat zien ipv een film.
ze hebben alleen gezegd filmavond, niet wat voor filmsquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:42 schreef frizti het volgende:
Ik zou het een leuke stunt vinden als BB vanavond roddelsessies laat zien ipv een film.
Ik vind der ook een mooie vrouw hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid een erg mooie vrouw. Ze ziet er alleen wat oud uit voor haar leeftijd en ze is compleet geschift. Maar dan vind ik het nog steeds een mooie vrouw.
Okee. Dan verschillen wij 100% van mening over haar uiterlijk, ik vind haar zelfs nét niet foeilelijk (maar dat scheelt niet veel). Wat betreft die geschiftheid zijn we het wel eensquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid een erg mooie vrouw. Ze ziet er alleen wat oud uit voor haar leeftijd en ze is compleet geschift. Maar dan vind ik het nog steeds een mooie vrouw.
ze kan haar mond geen seconde stil houden als er geen duim inzit, ik kan er alleen met verbazing naar kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Als ze niet zo raar met haar mond aan het trekken is, zoals hier, ziet ze er gewoon goed uit vind ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
En Menno vindt dit een 'mooi meisje' dat te hoog gegrepen zou zijn voor hem...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |