Ik krijg er geen dikke peen van, maar zo'n ding is toch ideaal. Voor alles waarbij ik verder dan 10 kilometer van mijn huis vandaan moet gaat dat ding mee. Ik heb namelijk het richtingsgevoel van een baksteen. Als je mij een straat verderop zet en je draait me drie keer in de rondte, dan kan ik nog niet in de richting van mijn eigen huis wijzenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:40 schreef Classics het volgende:
je bent zo klein
maar ook heel erg fijn
omdak net een vrouw ben op de weg
had ik voorheen altijd pech
nu rij ik overal zonder zonder omwegen heen
dit geeft mij een dikke vette peen
jahquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:57 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik krijg er geen dikke peen van, maar zo'n ding is toch ideaal. Voor alles waarbij ik verder dan 10 kilometer van mijn huis vandaan moet gaat dat ding mee. Ik heb namelijk het richtingsgevoel van een baksteen. Als je mij een straat verderop zet en je draait me drie keer in de rondte, dan kan ik nog niet in de richting van mijn eigen huis wijzen.
Ja, eerst raakt 'ie helemaal in paniek, maar na wat geruststellende woordjes zoekt 'ie zo een nieuwe route voor je opquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef Classics het volgende:
[..]
jahgeniale uitvinding
zeker met al die wegopbrekingen in de randstad tegenwoordig enzow
![]()
welke heb jequote:Op zaterdag 12 november 2005 15:04 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ja, eerst raakt 'ie helemaal in paniek, maar na wat geruststellende woordjes zoekt 'ie zo een nieuwe route voor je op.
die van mij heeft geen naamquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:36 schreef C2C het volgende:
die van mij heet truus
ja of "houd je bek kreng"quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:48 schreef Classics het volgende:
[..]
die van mij heeft geen naam
stomme trut soms als ik op een doodlopende weg stuit![]()
Winterpenenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:40 schreef Classics het volgende:
dit geeft mij een dikke vette peen
Doe je dan een sok om je lulquote:
ja op spitstijd midden in de stad enzow... of gewoon ergens veel te laatquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:20 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Stel je voor dat je onverwacht ergens terechtkomt waar je helemaal niet wilde zijn !
TomTom 3 op de PDA, met als stem Bram, ik ben te lam om Eva te installeren, en laten we wel wezen, wat weten vrouwen nou van kaartlezen?quote:
de mijne leest volgens mij keurig netjes voor wat ze aangereikt krijgt van de software... maar zo nu en dan een doodlopende weg tegen komen geeft idd te denkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:09 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
TomTom 3 op de PDA, met als stem Bram, ik ben te lam om Eva te installeren, en laten we wel wezen, wat weten vrouwen nou van kaartlezen?
Ben je zo bang voor nog een ban dat je dat ijsmeis stukje maar weghaalt ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:05 schreef Classics het volgende:
ga je eigen topics lekker ff afzeiken muts![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben je zo bang voor nog een ban dat je dat ijsmeis stukje maar weghaalt ?
das altyd handig tochquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef Uddel het volgende:
Midden op de snelweg: Keer om indien mogelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |