abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32850321
In welke aflevering kan ik die nummers is nachecken ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32850455
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef Roi het volgende:
In welke aflevering kan ik die nummers is nachecken ?
Op hun sites staan de clips.

Bridget met Jan Smit en Katja met de Jeugd van Tegenwoordig.
Back in business.
pi_32850614
Nu Katja weer in de uitzending bij Spuiten en Slikken .
sig verwijderd door FA
  dinsdag 6 december 2005 @ 09:24:21 #244
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_32855437
Bridget vanochtend bij Edwin Evers. Ging Evers meteen de playboy bellen om de deal even proberen te forceren
Nu met gitaar!
pi_32855778
Bridget bij GMNL . Ook in deze opdracht blijft Bridget veel dichter bij zichzelf .
pi_32857262
Geweldig programma. Bridget had terecht gewonnen. Ze was dan wellicht een slechtere Piet dan Katja, maar wel een betere au pair, haha!
pi_32857919
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:35 schreef Shirley het volgende:

[..]

Op hun sites staan de clips.

Bridget met Jan Smit en Katja met de Jeugd van Tegenwoordig.
bridget.bnn.nl en katja.bnn.nl kan je ze allebei apart luisteren.
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:24:37 #248
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_32859395
Katja net bij het radioprogramma van Claudia de Breij op 3FM.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32859412
zag Katja bij shownieuws, spuiten en slikken en in de Arena. dat gaat ze winnen
pi_32859564
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
zag Katja bij shownieuws, spuiten en slikken en in de Arena. dat gaat ze winnen
Bridget bij B&vD, Evers staat op, Ruuddewild.nl en met PB-nieuws in RTL-boulevard.

Zou ik dus niet zo snel zeggen .
sig verwijderd door FA
pi_32859606
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:32 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Bridget bij B&vD, Evers staat op, Ruuddewild.nl en met PB-nieuws in RTL-boulevard.

ja maar zij doet ook iets voor hondjes in roemenie ofzo daar geven mensen hopelijk minder geld aan.
pi_32860262
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja maar zij doet ook iets voor hondjes in roemenie ofzo daar geven mensen hopelijk minder geld aan.
Wat is dat nu weer voor een opmerking?
pi_32863839
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een opmerking?
mensen die dood gaan of zielige hondjes. makkelijke keuze
pi_32864363
Nee hoor, eigenlijk niet zo. Er zijn veel goede doelen en welke je steunt is hoogst persoonlijk. Ik vind het wel stoer dat Bridget een doel heeft gekozen wat dicht bij haar ligt.
pi_32869443
Net aflevering gezien, hoe voorspelbaar dat Katja de verwende doos uit ging hangen . Helemaal verdient dus voor Bridget .
pi_32869543
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ja want levende wezens hebben meer rechten dan andere levende wezens
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:02:52 #258
88233 Steve
Still the best.
pi_32870969
Net gekeken. Wat een heerlijke vrouwen zijn het ook.
Bridget terecht gewonnen uiteraard.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_32871131
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Zielige hondjes idd. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 7 december 2005 @ 17:13:18 #260
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32895701
Is er ook nog een goede stream te vinden van de nieuwe aflevering? Ik ga natuurlijk geen stream kijken van 93 kbps.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32896674
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ja want levende wezens hebben meer rechten dan andere levende wezens
ja sorry hoor. ik vind een mensenleven 10x belangrijker dan dat van een zwerfhond.
pi_32896760
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:32 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En Jensen gisteravond.
  woensdag 7 december 2005 @ 21:06:02 #263
130081 manou
me love me boyfriend
pi_32901498
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja sorry hoor. ik vind een mensenleven 10x belangrijker dan dat van een zwerfhond.
Je kan het ook zo bekijken:
Voor de mensen in Pakistan worden vele acties optouw gezet.
Voor de hondjes die dag in dag uit worden mishandeld wordt weinig gedaan, tot voor kort wisten vele mensen niet eensdat dit zo dichtbij gebeurd!!!

GO BRIDGET!
pi_32903733
Vandaag en gister beide singles bemachtigt...
Die van Katja is een dag eerder geleverd, maar die van Bridget was daarentegen weer foutief geprijst bij de Free voor 0,01 eurocent, waardoor ik m gratis mee mocht nemen...
Op die van bridget staat ook de geweldige clip.. vind t nummer walgelijk, maar de toondove zang maakt een hoop goed... Jammer dat Kat's clip ontbreekt
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32911581
quote:
Strijd populariteit steeds harder

Katja vindt Bridget goedkoop…

Katja Schuurman en Bridget Maasland nemen hun strijd over wie de populairste vrouw van Nederland wordt steeds serieuzer. „Ik wil gewoon winnen”, zegt Katja. „Dat heb ik met mens-erger-je-niet en dat heb ik ook met dit spelletje.” Ze grinnikt: „Bridget heeft een goedkope aanpak. Een kerstsingle met Jan Smit, bloot in de Playboy. Ik hou het chique.”
De dames kruisen, na vier andere tests, momenteel de degens over de vraag wie het meest heeft opgehaald voor het liefdadige doel. Bridget heeft aangekondigd dat ze naakt in de Playboy gaat als er voor 150.000 euro bij elkaar wordt ge-sms’t voor haar hondenstichting. Katja meldt trots dat zij gisteravond op een benefietgala al 150.000 euro heeft binnengehaald. „Ik heb sauna’s, een pony en vip-arrangementen in de Amsterdam ArenA geveild. En ik heb mijn kleren aangehouden.”

Intussen wordt de kans dat Bridget daadwerkelijk in de Playboy komt steeds groter. Want er wordt, zo vertelt hoofdredacteur Jan Heemskerk, als een gek ge-sms’t. „Ik begrijp het ook. Bridget stond op het verlanglijstje van veel Nederlanders. En we mogen haar volledig naakt fotograferen. Dus ook haar borsten, tepels, buik, billen, schaamhaar. Alles. Maar we zullen het wel op onze eigen chique manier doen.”
De hoofdredacteur heeft overigens alleen maar lof voor het initiatief van Bridget. „Ik vind het geweldig dat zij haar lichaam inzet voor de schurftige dalmatiërs in Oezbekistan. Want deze stoere vrouw gaat echt al het geld dat binnenkomt aan de honden schenken. Wij zijn ook niet lullig. Wij verdubbelen de opbrengst van de sms’jes. Dus slechts 75.000 mensen hoeven iets van zich te laten horen.” En als Katja zich nu ook bij hem zou melden? Hij knipoogt: „Bridget heeft een troef. We hebben Katja al twee keer naakt gehad.”

Tot nu toe moesten de BNNdames proeven afleggen op het gebied van humor, sportiviteit, kersthit en omgaan met kinderen. Die laatste proeve heeft Katja verloren: „We moesten op twaalf kinderen tegelijk letten. En we hebben vreselijk gelachen, maar die van mij kwamen allemaal net niet helemaal aangekleed, iets te laat op school. Ik ben niet geschapen voor het moederschap van een groot gezin.”
Katja heeft wel de proeven humor en sportiviteit gewonnen. De stand is 2-2.
pi_32911645
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze grinnikt: „Bridget heeft een goedkope aanpak. Een kerstsingle met Jan Smit, bloot in de Playboy. Ik hou het chique.”
En dat uit de mond van de vrouw die een gedragen slipje van Georgina Verbaan aanbood op Speurders .
I was an atheist until I realized I was God
pi_32913668
Yep...
F*ck Katja.
Love Bridget.
  vrijdag 9 december 2005 @ 02:25:38 #268
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32935836
quote:
Ik zoek met spoed mijn allergrootste fans! En dan bedoel ik die-hard fanaten die driedubbel en dwars achter mij staan. Ben jij dat? Mooi! Meld je dan met dit formulier aan voor de opname van Katja vs. Bridget op dinsdag 13 december in Amsterdam (de lokatie is nog niet bekend). Van 9.00-12.00 ga ik daar de battle met Bridget aan. Hoe sneller je reageert, hoe groter de kans dat je erbij bent: vol is namelijk echt vol!
Meld je hier aan als Katja-fan
Meld je hier aan als Bridget-fan
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32942536
quote:

Overigens steunt Fokke en SUkke (www.foksuk.nl) Bridget ook al
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:25:34 #270
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32950605
Bridget heeft in de afgelopen paar dagen de achterstand van bijna 20.000 site-bezoekers volledig weggewerkt en is nu zelfs aan het uitlopen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')