gewoon 2 plastic / gelei achtige bolletjes gaan kopen en voor je leggen... zie je ongeveer hetzelfde..quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:21 schreef twi het volgende:
De CD hoef ik niet te hebben, maar de DVD is erg welkom. Op Mute en Repeat zetten en genieten
Haar tiet viel er een keer uit mocht iemand anders het weer dicht tapen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:25 schreef frizti het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb me rot gelachen. Heel de tijd Katja met voor en achternaam aanspreken. "Goed gedaan, Katja Schuurman"quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:03 schreef kastanova het volgende:
Gave lui ook; heerlijk droge, spontane humor.
tvpquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
Vlak voordat ze de clip uitzonden zat Katja ff te praten en hing haar tepel er gewoon uit....zijn daar geen caps van![]()
uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:36 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Shit, ik ook.
De leuke dingen mis ik altijd...![]()
Zoals Katja zelf al zei : "Ach.. iedereen heeft ze toch al gezien"quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
Vlak voordat ze de clip uitzonden zat Katja ff te praten en hing haar tepel er gewoon uit....zijn daar geen caps van![]()
Zie hier:quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:36 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Shit, ik ook.
De leuke dingen mis ik altijd...![]()
af en toe...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:02 schreef StephanL het volgende:
Ik vind die van Katja nog steeds goed, af en toe onverstanbaarmaar klinkt zeker wel goed.
Ik ga liever met Katja en/of Bridget.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
Mên, ik wil een keer gaan stappen met die lui van Watskeburt.
quote:Op zondag 4 december 2005 10:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga liever met Katja en/of Bridget.
"Wie is de grootste kindervriend"quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:59 schreef Stansfield het volgende:
Wat gaan ze maandag doen?
quote:Katja wíl winnen!
AMSTERDAM - Katja Schuurman zet alles op alles om haar strijd tegen Bridget Maasland te winnen. De twee bevechten elkaar voor BNNtv op bijna elk gebied: wie is de mooiste, wie is de sportiefste, wie is het grappigst. Het gaat er nu om wie de beste kerstsingle heeft opgenomen. Bridget zette Jan Smit in, Katja nam een stoere kerstsingle op met De Jeugd van Tegenwoordig.
Katja: „Ik kan punten verdienen als zoveel mogelijk mensen mijn clipje op mijn internetsite bekijken, katja.bnn.nl. Mijn zusje Birgit heeft mijn snoezige kerstpakje voor het filmpje ontworpen. En de single is gewoon ook heel hip. Heel anders dan dat sentimentele gedoe van mevrouw Maasland.”
Katja is nog steeds blij dat ze destijds is gestopt met zingen. „Mijn zus Birgit is daar heel goed in. Zij heeft na vier jaar keihard werken net haar album Sticky Tales uit. Maar ik ben geen zangeres. Bij mij gieren de zenuwen, als ik moet zingen, echt door mijn keel. Birgit heeft voor deze single zelfs zachtjes mijn zangpartij ingezongen. Zodat ik er bij het opnemen gewoon hard overheen kon zingen. Anders was ik vast helemaal de kluts kwijtgeraakt.”
Gaan ze dat daadwerkelijk op Sinterklaasavond doen?quote:Op zondag 4 december 2005 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Wie is de grootste kindervriend"
Bridget is al een aantal keer bij Ruuddewild.nl geweest op Radio 538.quote:Op maandag 5 december 2005 19:07 schreef MadGuy het volgende:
Katja zoekt wel meer de publiciteit op met haar goede doel zeg. Nu heeft zij ook een meer "high profile" doel gekozen, dat moet ik haar wel nageven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |