Weinig verschil wat dat betreft met Jan Smit.quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef Airelle het volgende:
Ik vind de jeugd van tegenwoordig leuk voor één keer maar dan heb je het toch wel gezien?
Ze zijn wel gruwlijk grappig die gasten.quote:Op maandag 28 november 2005 22:34 schreef Tape het volgende:
De Jeugd was weer eens meesterlijk!
"Katja, je bent klaar. Je kunt een klurplaat halen bij de bali."
![]()
Die is inderdaad al een hele tijd moeilijk te bereiken.quote:Op maandag 28 november 2005 23:04 schreef Stefkuh het volgende:
Heerlijk kerstig die van BridgetMaar volgens mij is de server een beetje overbelast.. of ligt het aan mijn pc? ( http://bridget.bnn.nl )
Shit, ik ook.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:44 schreef MoChe het volgende:
is de aflevering ook online te zien? heb em namelijk gemist
quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ondanks dat ik homo ben: iemand al caps v/d Katja vid?![]()
![]()
KIJK!!! een kas(t)anova die niet van romantische liedjes houd...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:03 schreef kastanova het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan Watskeburt, maar dit vind ik toch echt een topnummer.
Gave lui ook; heerlijk droge, spontane humor.
En die clip van Katja zag er toch ook wel een stuk strakker uit...
Bridget en Jan en die opnames in de kroeg met die chagrijnig en timide kijkende kinderen.
gewoon 2 plastic / gelei achtige bolletjes gaan kopen en voor je leggen... zie je ongeveer hetzelfde..quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:21 schreef twi het volgende:
De CD hoef ik niet te hebben, maar de DVD is erg welkom. Op Mute en Repeat zetten en genieten
Haar tiet viel er een keer uit mocht iemand anders het weer dicht tapen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:25 schreef frizti het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb me rot gelachen. Heel de tijd Katja met voor en achternaam aanspreken. "Goed gedaan, Katja Schuurman"quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:03 schreef kastanova het volgende:
Gave lui ook; heerlijk droge, spontane humor.
tvpquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
Vlak voordat ze de clip uitzonden zat Katja ff te praten en hing haar tepel er gewoon uit....zijn daar geen caps van![]()
uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:36 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Shit, ik ook.
De leuke dingen mis ik altijd...![]()
Zoals Katja zelf al zei : "Ach.. iedereen heeft ze toch al gezien"quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef Bjoro het volgende:
Vlak voordat ze de clip uitzonden zat Katja ff te praten en hing haar tepel er gewoon uit....zijn daar geen caps van![]()
Zie hier:quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:36 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Shit, ik ook.
De leuke dingen mis ik altijd...![]()
af en toe...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:02 schreef StephanL het volgende:
Ik vind die van Katja nog steeds goed, af en toe onverstanbaarmaar klinkt zeker wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |