Inderdaad, ik vond Bridget ook beter. Ze heeft iets droogs over zichzelf wat me wel aantrekt in humor. Dat heeft ze ook bij Big Brother. Volgens mij weet ze zelf niet half hoe grappig ze is.quote:Op maandag 21 november 2005 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ze kan goed acteren.En mensen trappen daarin. Bridgit was gewoon leuk van zichzelf en mensen zien dat niet.
Volgens mij zijn ze gewoon vrienden geworden na dat programma. Jan wou volgens mij wel wat meer maar bridget niet heb ik volgens mij ergens een keer gelezen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:19 schreef BVO het volgende:
Jan Smit, daar zou Bridget toch samen met Birgit Schuurman een hete nacht mee hebben gehad in dat caravan-programma van d'r?
ben het volledig met je eens !quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:58 schreef Tape het volgende:
Katja was écht slecht.. Heb haar optreden met gekromde tenen zitten bekijken, terwijl ik om Bridget af en toe best kon lachen.
Vreemd publiek hoor..
hoorde iets bij Ruud de Wild, als je op het filmpje van Bridget dubbelklikt, zou je wat extra beeldmateriaal kunnen zien....weet niet precies wat ze bedoelde, weet ook niet of het waar is....maar goed...we lezen het hier vanzelf !quote:Op maandag 28 november 2005 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus een kerstnummer
En tot op heden heeft de site van Bridget meer hits dan de site van Katja.
Je hebt niets teveel gezegdquote:Op maandag 28 november 2005 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wacht maar tot Katja in de clip zometeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |