Mij komt het wel erg goed uit. Omdat ik voor Tool en dEUS toch wel heen wil, heb ik maar even iets van Kashmir gedownload en ook dit wil ik wel graag live zien. Ik heb een paar nummers van Zitilites gedownload en dat bevalt prima.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:21 schreef XL het volgende:
Ze spelen dit jaar ook de zondag op Pinkpop, maar dat is natuurlijk veel te groots voor ze.
Hun doorbraakplaat is veel mooier, The Good Life. De laatste setlist die ik van ze zag, op www.fabchannel.com, bevatte daar weinig nummers van. Luister die plaat wel even.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mij komt het wel erg goed uit. Omdat ik voor Tool en dEUS toch wel heen wil, heb ik maar even iets van Kashmir gedownload en ook dit wil ik wel graag live zien. Ik heb een paar nummers van Zitilites gedownload en dat bevalt prima.
Zet Lampshade, Miss You, Gorgeous en Kiss me Goodbye dan nu even opquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb er nog steeds niet naar geluisterd XL. Shame on me ...![]()

Ik vrees alleen dat je er weinig van te horen krijgt, aangezien ze twee cd's verder zijn. Je weet nu waartoe ze in staat zijn! Veel plezier op Pinkpop.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Puike cd, XL. Enkele prachtige nummers, ik weet niet of het die zijn die jij noemt, want ik let steeds niet op. Nou ja, Lampshade in ieder geval wel.
Dat is inderdaad jammer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het jammer dat ze niet in de tent spelen... ik vrees dat ze zullen verzuipen op dat grote podium...
Het viel gelukkig mee. Prima optreden!quote:
Hmmm. En wellicht ook voor een prikkie te koop. Als ze hem ergens hebben in ieder geval.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:19 schreef XL het volgende:
The Good Life is uiteraard met voorsprong de mooiste plaat!
Die Rene Blom is een slecht recensent, dat moge duidelijk zijn...Kritisch zijn is prima, maar een afbrandmodus aanhebben, omdat je een band niet leuk vindt, is maar weinig objectief en getuigd van weinig journalistieke klasse.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:00 schreef XL het volgende:
Die duffe 3voor12-journalist had zijn recensie al van tevoren geschreven. Ik wist wel dat het gewoon goed zou zijn.
Ja, als ze de zaal even 200 kilometer deze kant op verplaatsen wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:37 schreef XL het volgende:
17 november is Kashmir in NL voor een optreden in The Mezz, Breda
Prachtige zaal voor Kashmir.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |