quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:41 schreef partyyboyy het volgende:
kan iemand helpen met level 5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:49 schreef Molluck het volgende:
[..]ow ok, ja ik wist het antwoord op de vraag wel, maar ik wist niet hoe ik het in moest voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:50 schreef Doderok het volgende:
[..]Gevonden. Maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
je zoekt een ALTernative...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
je zoekt een ALTernative...Bedankt! Maar heb 'm inmiddels gespiektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog snap ik 'm niet
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
gewoon in de url zettenquote:Op zondag 13 november 2005 16:02 schreef Freeling het volgende:
hoe download je die mp3's?
Kijkeens goed naar de naam van het plaatjequote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef washandje het volgende:
Ik zit vast op lvl 11. Daar lijkt ook echt helemaal geen aanwijzing te staan, zelfs niet op het forum. Het enige wat je krijgt is twee zinnetjes (de titel vd pagina en een aanwijzing waar je het wachtwoord in moet voeren). Naja, ik kom er nog wel achter, prachtige puzzels
http://deathball.net/notpron/stuff/mus2.mp3quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Freeling het volgende:
Ik begrijp het niet... als ik '../stuff/mus2.mp3' in de adresbalk zet, dan geeft ie een bericht dat hij het niet kan vinden.
Wat moet ik precies in de adresbalk zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |