Echt niet, dat moet nog meer groeien, en een leuke outofbed-look ervan gellenquote:
die geschoren kop vind ik echt helemaal niets, bij hemquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Echt niet, dat moet nog meer groeien, en een leuke outofbed-look ervan gellen![]()
Idd, zo'n kale pindanoot...quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:36 schreef milagro het volgende:
[..]
die geschoren kop vind ik echt helemaal niets, bij hem
krijgt hij zo'n intens dom hoofd van
stoere smilie!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Pfff ik ben die kinderlijke overdreven stem van Naat echt zo kots beu he [afbeelding]
Want de ene keer praat ze opeens op een 'normale' manier.... en dan switcht ze weer over naar een aandachtvragend kinderstemmetje![]()
Gooi je temp.internet bestanden en cookies eens weg. Misschien dat dat helpt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef Snaptnix het volgende:
offtopic:
Kan iemand misschien helpen met het volgende probleem:
Kan sinds vanacht IE niet meer gebruiken, alle links en knoppen geven de melding "IE has encountered a problem and needs to close"
Gelukkig hebben we firefox nog, maar aangezien die op sommige pagina's ook weleens problemen geeft, zou ik graag IE ook weer normaal aan het draaien krijgen. Microshit ook altijd![]()
Kan in de instellingen niets vinden wat veranderd zou zijn. Tot vannacht was er ook geen enkel probleem mee. Ik weet het iig even niet meer.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske wordt volgens mij een onwijze moeke later.
Dat zie je nu al aan haar bovenarmen
Je zou kunnen proberen IE weer even te downloaden en installeren. Kans is dat het dan weer goed gaat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef Snaptnix het volgende:
Kan in de instellingen niets vinden wat veranderd zou zijn. Tot vannacht was er ook geen enkel probleem mee. Ik weet het iig even niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |