abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32277556
Wat een lang topic voor iemand die hier nog niet eens geweest is.

Gaan we dat nu bij iedere exit krijgen?
pi_32278782
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
Wat een lang topic voor iemand die hier nog niet eens geweest is.

Gaan we dat nu bij iedere exit krijgen?

Menno was speciaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 november 2005 @ 10:55:41 #128
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32280438
Joh, en waarom dan wel?
Nou doe je het weer!
pi_32280446
Het is nu allemaal pais en vree in dat huis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:45:11 #130
521 ruby
Hell yeah!
pi_32289547
Menno, ik ben niet altijd aardig over je geweest maar ik vind het knap hoe je je staande wist te houden tussen die losers daar.

Meld je gezellig aan op Fok, het is hier heel leuk namelijk.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32289623
waar blijft menno nou?
hardcoholic
pi_32305488
I K M I S M E N O O I N BB ! ! ! ! ! !
  woensdag 16 november 2005 @ 08:40:45 #133
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32305931
Kan je nagaan, de rest van de wereld mist menno, maar jij mist meno.
  woensdag 16 november 2005 @ 08:43:51 #134
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_32305959
welkom Menno
pi_32308071
Het heeft even geduurd, maar daar ben ik eindelijk. Op mijn eigen site (www.bbmenno.nl) werd ik gewaarschuwd dat ik maar snel eens moest kijken bij FOK! En zie hier....eindelijk ook BB Menno op FOK. Bedankt voor alle positieve reacties. Ik ben nog steeds erg opgelucht dat ik het huis uit ben, ondanks dat ik echt een erg leuke tijd daar heb gehad. Maar eerlijk is eerlijk gisteren had ik voor het eerst dat ik wel weer terug wilde naar mijn oude verblijfplaats in Aalsmeer. De afgelopen dagen heb ik veel tijd door gebracht met mijn familie en vrienden die ook erg opgelucht waren dat ik weer thuis was...en ook voor hen was het onverwacht dat ik er uit ging!

Ik zal proberen om zo vaak mogelijk bij FOK te komen kijken, maar als je echt op de hoogte gehouden wil worden, blijf dan kijken op www.bbmenno.nl. Komende donderdag zit ik natuurlijk ook in de studio tijdens de "live-uitzending"!

groetjes Menno
pi_32308084
Ben je dat echt!! *gilletje* Welkom welkom
pi_32308110
Menno, wat vind je er nou van hoe het met stemmen is gegaan? Dat je óveral in de bovenste regionen zat qua percentages, maar er dan toch uitvliegt (en bijna vloog Dido eruit terwijl zij overal bovenaan stond).
pi_32308121
wat is je achteraf bij eventueel terug zien van beelden en reacties je het meeste tegengevallen , wat je nog niet was opgevallen in het huis zelf.
pi_32308174
Oh, en Menno...als je wilt weten wat er allemaal is gebeurd in het huis wat niet is uitgezonden (en dat is nogal wat) dan kan je altijd de streamverslagen gaan lezen (in de index van het BB5 forum eerst even aanvinken dat je meer dan 2 maanden terug wilt lezen en dan gewoon op dag 1 beginnen). Meestal zijn de streamverslagen objectieve weergaven van wat er gebeurd is. Dit in tegenstelling tot de slowchat
pi_32308221
Nee ik wist wel hoe het ging in het huis, het meeste wist ik wel....alleen de actie zoals Nathelie wist ik natuurlijk niet....ik moet ook zeggen ik ben pas bij dag 20 bij het kijken...toen lag ik nog goed in de groep!!!
pi_32308248
Voor mijn gevoel ging het mis na het "scheerincident".
pi_32308327
Nee naar mijn mening ging het nog iets eerder mis...na de"geheime-homo-missie". Ik heb het idee dat ik daar het vertrouwen van de groep heb verloren. Ze hebben mij daarna nooit meer op mijn woord geloofd. Maar idd na het scheerincident is dat alleen maar erger geworden.
pi_32308390
nou welkom menno!!
Vind je Ingrid nog steeds leuk?
zij heeft ook echt wel heel lullig tegen je gedaan.. en zo leuk is ze toch helemaal niet? ze bijt alleen maar op haar lip..
heb je je huwelijksaanzoek al gelezen??
Babe In Totale Control of Herself
pi_32308416
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef BBMenno het volgende:
Nee naar mijn mening ging het nog iets eerder mis...na de"geheime-homo-missie". Ik heb het idee dat ik daar het vertrouwen van de groep heb verloren. Ze hebben mij daarna nooit meer op mijn woord geloofd. Maar idd na het scheerincident is dat alleen maar erger geworden.
nou alleen chantal was daarop erg pissig, en Rob ging de rest even opstoken dat er iets raars met je was..
Babe In Totale Control of Herself
  woensdag 16 november 2005 @ 10:56:12 #145
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32308448
Welkom Menno
pi_32308451
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef BBMenno het volgende:
Tsja....volgens ons had Hummie de pest aan je, maar goed.
Daarbij kan Chantal net zo hard liegen (dat bleek bij het verstoppen van Roel's geld wel) en vonden sommigen hier Chantal voor het eerst (en het laatst) echt sympathiek toen ze zo over jou in zat nadat je je geheim had verteld.
pi_32308455
HOi Menno!
Geweldig dat je hier bent!

Ik ben even benieuwd naar jouw reactie op het liegen van Chantal.
Toen vorige week dat geld van Roel zomaar verdween, toen vroegen een aantal bewoners wat er aan de hand was. Chantal loog alles bij elkaar.
En dat is juist wat ze jou zo kwalijk nam. Zij zou nooit liegen voor een geheime opdracht.

En... wie in het huist vind jij echt, los van het spelletje, de leukste persoon?
  woensdag 16 november 2005 @ 10:57:16 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32308486
ja welkom!

het blijft belachelijk hoe jij bent afgerekend op de geheime homo-missie en liegen! zie de pak-het-geld-van-roel missie. wie stond er daar met een stalen smoel te liegen??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32308578
En dan dat bonenincident waar iedereen maar over dóór bleef gaan, te belachelijk voor woorden. Het werd in het huis zelfs het bonenincident genoemd (met name door Rob steeds aangehaald). Op tv heeft Nederland goed kunnen zien dat niet jij, maar Joost hierover loog Of zal hij een moment van verstandsverbijstering hebben gehad met acuut geheugenverlies
pi_32308612
jammer dat je uit het huis bent. Maar misschien wel beter zo. Ze hadden Dido samen met Nathalie naar huis moeten sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')