Ja, hier kwam het over alsof die landingsbaan op je hoofd het grapje van Ingrid was!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan schoor Ingrid die streep over je hoofd af omdat jij dat zelf wilde? Had ik niet zo begrepen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef GI het volgende:
Dit heeft Menno wel al een keer op de streams verteld. Ik wist iig het gedoe mbt roel (kaal) al.
Was er niet zo'n feestje waar iedereen met iedereen zoende? De camera’s kunnen natuurlijk niet alles oppikken met zoveel actie.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kus van Dido??(hebben wij streamers dat gemist??)
Je had geloof ik iets gezegd over het stemmen, dat dat niet eerlijk ging...daar werd Hummie woest over.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef BBMenno het volgende:
Wat die 25 sept is weet ik ook niet. Ga het morgen vragen aan haar en dan zal ik jullie op de hoogte houden als ik het weet!!! ben zelf ook benieuwd..
Dat heb ik in ieder geval gemist ja..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef BBMenno het volgende:
En dan de kus van Dido.... ik had bekend aan haar dat ik homo was tijdens de korfbalweek. Nadat ik buiten had geoefend liep ik naar binnen toe en Dido liep richting de tuin. Toen ze voor mij stond ga ze mij een hele dikke kus op mijn mond en fluisterde mij: dat mag nu wel, je heb toch geen gevoelens erbij!
Tja jammer dat dido mij later kwalijk nam dat ik haar een kus op haar mond gaf omdat mijn vrienden dat hadden geschreven!
Nou ja zeg...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef BBMenno het volgende:
En dan de kus van Dido.... ik had bekend aan haar dat ik homo was tijdens de korfbalweek. Nadat ik buiten had geoefend liep ik naar binnen toe en Dido liep richting de tuin. Toen ze voor mij stond ga ze mij een hele dikke kus op mijn mond en fluisterde mij: dat mag nu wel, je heb toch geen gevoelens erbij!
Tja jammer dat dido mij later kwalijk nam dat ik haar een kus op haar mond gaf omdat mijn vrienden dat hadden geschreven!
De gemiddelde leeftijd op Fok ligt waarschijnlijk iets te hoog voor dat soort vragenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef BBMenno het volgende:
Hebben jullie nog meer vragen over wat jullie willen weten, zoals past alle kleding in je koffer? of hadden wij vaste plekken aan tafel? Roep maar ik ben er nog 15 min...
Die vragen boeien voor geen meter.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef BBMenno het volgende:
Hebben jullie nog meer vragen over wat jullie willen weten, zoals past alle kleding in je koffer? of hadden wij vaste plekken aan tafel? Roep maar ik ben er nog 15 min...
Menno!! Sooow koel dat je hier bentquote:Op woensdag 16 november 2005 11:48 schreef BBMenno het volgende:
Ik word op straat vaak herkent en ook in de kroegen, maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel erg leuk vind. Het zal niet lang duren... BB is een hype, dus dat waait snel over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |