In welke woonvorm zitten ze?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Een aantal familieleden kijken ook
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb Talpa nog steeds op 35 staan en zoek het alleen op als Miloenenjacht erop is.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:22 schreef Kleintje het volgende:
Af en toe laten ze er 1 vrij als die persoon het weer op een rijtje heeft....
*trots is*quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:05 schreef Jappie het volgende:
Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat 123RiK inmiddels als een van de weinige uitsluitend nog buiten het fokforum over BB5 kan communiceren![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
123RiK komt niet meer terug, wegens diverse Policy-overschrijdingen. O.a. ranzige foto's.
quote:Op zondag 13 november 2005 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren hoorde ik er wel twee mensen over praten in de trein
Man 1: "Kijk jij wel eens Big Brother?"
Man 2: "Nee"
Einde gesprek.
miljoenenjachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb Talpa nog steeds op 35 staan en zoek het alleen op als Miloenenjacht erop is.
Ik heb hetzelfde! Ik kijk ook die programma's! en eerlijk gezegd vond ik Joling en Gordon ook wel grappig. De bauers heb ik niet gezien.quote:Op maandag 14 november 2005 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk geloof ik best veel naar Talpa...
Elke dag BB, Expeditie Robinson, de NIXfactor als ik eraan denk, Gooische vrouwen is erg leuk en ik vond Slapen bij de Bauers ook superleuk haha!
Het kan mij eigenlijk meer schelen wie het niet moet winnen; Roel, Dido en Nathaliequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:16 schreef SunChaser het volgende:
Maar kan t iemand wat schelen nog wie er wint?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |