quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:05 schreef moemoe het volgende:
remlof!![]()
* moemoe knuffelt remlof terug![]()
Knuffel een aanstormende intercity, wil je?quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:06 schreef moemoe het volgende:
Ik wil ook wel knuffelen met andere Fokkers!![]()
![]()
Jawelquote:
ikwilookwatzeggenquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jullie beseffen dat met Dribbel_ als mod dit soort topics nooit gesloten worden.
The horror!![]()
Neuh doe maar niet, ik knuffel jou lieverquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Knuffel een aanstormende intercity, wil je?
Wanneer ben je er weer dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van dit is mijn laatse nacht!![]()
origineelquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Knuffel een aanstormende intercity, wil je?
* SpeedyGJ die jou een knuffel geeftquote:
Sterker nog, na een fikse regenbui en wat ongedierte zul je niets van moemoe meer terugvinden. Hier en daar een tand hooguit...quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
maar wel doeltreffend... Jouw T-shirt lost namelijk niets op. Mijn idee wel.
waar loop ik te kwijlen over 'dinnetjes danquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:11 schreef Xebrozius het volgende:
Met alle respect Remlof, maar je vindt mijn topics een aandachtschreeuwende inhoud hebben? Hoe moet ik dit topic van jou dan interpreteren? Ik kan het maar op 1 manier doen, je probeert een online community bestaand uit enkel namen te overtuigen van het feit dat je een vrouwtje leuk vind en niet latent homofiel bent.
En dan loop je ook in elk topic wel te kwijlen over je 'dinnetje' omdat je eindelijk kunt laten zien dat je enigzins sociaal capabel bent om iemand langer dan een week bij je te houden. Chapeau vrind!
Oh sorry, ik wist niet dat het een erfelijke aandoening was... Mijn excuses..quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:15 schreef remlof het volgende:
[..]
waar loop ik te kwijlen over 'dinnetjes dan
Liefffquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
* SpeedyGJ die jou een knuffel geeft![]()
Vanaf dinsdag heb ik weer college, dus ook minder nachtbagger voor mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Overdag!![]()
Over drie weken meng ik mij pas weer in de nachtbagger!![]()
Hoiquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sterker nog, na een fikse regenbui en wat ongedierte zul je niets van moemoe meer terugvinden. Hier en daar een tand hooguit...
Ah dus er komt een eind aan het nachtenlange geknuffel?quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:18 schreef moemoe het volgende:
Vanaf dinsdag heb ik weer college, dus ook minder nachtbagger voor mij![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat het een erfelijke aandoening was... Mijn excuses..
Ik zal nog wel knuffelen, maar dan eh andersquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ah dus er komt een eind aan het nachtenlange geknuffel?
Je hebt je best gedaan moemoe misschien ziet de wereld er wel een klein beetje beter uit.![]()
Maar nu is het genoeg! [afbeelding]
Hoe wil je een gesprek voeren wat in het verleden ligtquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
zullen we verder praten na je ontmaagding?
je zusje telt niet!quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hoe wil je een gesprek voeren wat in het verleden ligt.
Knuffelen en geil?quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:41 schreef Nickthedick het volgende:
Hoeveel geile trieste pubertjes heeft die moemoe eigenlijk al geindoctrineert?![]()
Dus... er zijn geen pubertjes hier die wel eens aan je tepels zouden willen trekken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Knuffelen en geil?![]()
Ik ben een koe hoor, ik heb verder geen functie![]()
Die heb ik niet, ik heb alleen uiersquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus... er zijn geen pubertjes hier die wel eens aan je tepels zouden willen trekken?
uiers zijn coolquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik heb alleen uiers![]()
Sorry... heb ik de indruk gegeven dat ik met jou wil slowchatten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik heb alleen uiers![]()
Neuh, maar geeft niet als je het wel doetquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Sorry... heb ik de indruk gegeven dat ik met jou wil slowchatten?![]()
Zal niet gauw gebeuren als je geen geile foto plaatst.quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neuh, maar geeft niet als je het wel doet![]()
ja, dat is meer zo van, kijk, ik ben ook nog wakker, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:01 schreef moemoe het volgende:
Roep dan ook niet zulke dingen op dit tijdstip![]()
Je weet toch wel hoe een koe eruit ziet?quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zal niet gauw gebeuren als je geen geile foto plaatst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |