quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:05 schreef moemoe het volgende:
remlof!![]()
* moemoe knuffelt remlof terug![]()
Knuffel een aanstormende intercity, wil je?quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:06 schreef moemoe het volgende:
Ik wil ook wel knuffelen met andere Fokkers!![]()
![]()
Jawelquote:
ikwilookwatzeggenquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jullie beseffen dat met Dribbel_ als mod dit soort topics nooit gesloten worden.
The horror!![]()
Neuh doe maar niet, ik knuffel jou lieverquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Knuffel een aanstormende intercity, wil je?
Wanneer ben je er weer dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van dit is mijn laatse nacht!![]()
origineelquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Knuffel een aanstormende intercity, wil je?
* SpeedyGJ die jou een knuffel geeftquote:
Sterker nog, na een fikse regenbui en wat ongedierte zul je niets van moemoe meer terugvinden. Hier en daar een tand hooguit...quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
maar wel doeltreffend... Jouw T-shirt lost namelijk niets op. Mijn idee wel.
waar loop ik te kwijlen over 'dinnetjes danquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:11 schreef Xebrozius het volgende:
Met alle respect Remlof, maar je vindt mijn topics een aandachtschreeuwende inhoud hebben? Hoe moet ik dit topic van jou dan interpreteren? Ik kan het maar op 1 manier doen, je probeert een online community bestaand uit enkel namen te overtuigen van het feit dat je een vrouwtje leuk vind en niet latent homofiel bent.
En dan loop je ook in elk topic wel te kwijlen over je 'dinnetje' omdat je eindelijk kunt laten zien dat je enigzins sociaal capabel bent om iemand langer dan een week bij je te houden. Chapeau vrind!
Oh sorry, ik wist niet dat het een erfelijke aandoening was... Mijn excuses..quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:15 schreef remlof het volgende:
[..]
waar loop ik te kwijlen over 'dinnetjes dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |