quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik wordt dus gewoon verplicht terwijl ik niet wil.....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:37 schreef MissHobje het volgende:
Spel dan op zijn minst mijn naam goed...![]()
* geloof niet dat het zomaar kan toch ?
Wat is er Coos werken de pillen nog nietquote:
Zo word het nooit watquote:
Doe het dan ook goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo word het nooit wat
Blijft maar eisen stellen jij![]()
Ja, nog steeds een restje van jou meukquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er Coos werken de pillen nog niet
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe het dan ook goedje vergooit je kansen
![]()
Hint de letter H !!quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet goed![]()
Man man man, nou ik kijk nog 1 keer
Trustequote:Op zaterdag 12 november 2005 05:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga
Het was een dolle boel enne....Rob, Joost, Roel in de finaleen dan....Joost voor Victory
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga
Het was een dolle boel enne....Rob, Joost, Roel in de finaleen dan....Joost voor Victory
![]()
Het is nog steeds een dolle boelquote:
Dat heb ik al tijden geleden ge-edit, omdat ik inmidels al van jou eisen stellerij op de hoogte benquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups![]()
Misshobje is toch anders he![]()
staat dus nog steeds verkeerd.. maakt ook niet uit want ik speel toch niet mee hequote:Op zaterdag 12 november 2005 05:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb ik al tijden geleden ge-edit, omdat ik inmidels al van jou eisen stellerij op de hoogte ben
Dat meeeeeen je nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
staat dus nog steeds verkeerd.. maakt ook niet uit want ik speel toch niet mee he![]()
Geef me nog een kans, ikben eigenwijs en het is laat vergeef me alstjeblieft.quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja meen ik wel![]()
Verder ben je best ok hoor![]()
het staat goehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geef me nog een kans, ikben eigenwijs en het is laat vergeef me alstjeblieft.
Ik weet dat het te laat is maar ik heb mijn fout hersteld![]()
![]()
![]()
En dat zonder dat ik punten uitdeelquote:
Je kan beter nu even gaan stemmen hoor, lekker rustig, hoef je niet in de rij te staanquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
het staat goehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed![]()
mên.. tis niet te geloven bijna![]()
Mooi kan ik meteen morgen ff melden dat ik er onterecht bij sta
( ik wacht er uiteraard eventjes mee om te kijken of het potentie heeftzo ben ik dan ook wel weer, maar bij de 1e minpunten is het klaar denk ikn )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |