Op de een of andere manier krijg ik op de talpasite alleen geluid en geen beeld....quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:51 schreef Aventura het volgende:
Op de Talpa-site staat ook een leuk interview al zeg ik het zelf, afgenomen vlak na Menno's exit. Zegt-ie ongeveer dezelfde dingen in
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Daar heb je ongelijk in, de website is wat dat betreft heel wat vrijer als de andere media.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:53 schreef luciano het volgende:
Ga ik niet eens naar kijken , want geloof me , de ECHT pittige uitspraken in dat interview worden toch niet in de band gemonteerd .
Je codecs zijn ws. niet up-to-date. Probeer WMP eens te upgraden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik op de talpasite alleen geluid en geen beeld....
Nee omdat Menno daar niet over begint. Dat is ook verder niet relevant. Je doet mee aan een project en je houdt je daarbij aan de voorwaarden, elke deelnemer weet dat 't zo werkt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef luciano het volgende:
Kan , maar echte onthullingen die in het nadeel van Talpa zijn , zoals opmerkingen over manipulaties / fraude waarover Menno het eerder op 25 september heeft gehad , die komen echt niet in de uitzending hoor !
Noway !
Done, en ik heb nu een heel andere mediaplayer. (d.w.z. het uiterlijk is veranderd)quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je codecs zijn ws. niet up-to-date. Probeer WMP eens te upgraden?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Tis een beetje doods hier in het topic....
Er gebeurt niet zo veel. Iedereen is rustig wakker aan het worden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Tis een beetje doods hier in het topic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |