toen ik nog lenig was viel het erg mee.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef Noname het volgende:
Als ik het zou kunnen dan zou ik mezelf zeker pijpen, als mijn meisie het doet vind ik het echt geweldig.
Jammer genoeg is de houding zelfs als je het kunt niet erg prettig lijkt me
quote:Op maandag 14 november 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toen ik nog lenig was viel het erg mee.
ik had een eigen gedeelte in ons huis.quote:Op maandag 14 november 2005 00:23 schreef Beach het volgende:
[..]
hoe beviel dat nou?
niet bang op vreemde reacties als er iemand binnen kwam?
wel voedzaamquote:Op maandag 14 november 2005 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had een eigen gedeelte in ons huis.
quote:
dan denk ik dat je niet echt lenig bent of een dopje van maximaal een centimeter of 14 hebt....quote:Op maandag 14 november 2005 01:02 schreef Camplo het volgende:
Bullshit is fysiek onmogelijk, net als aan je elleboog likken. Nice try though.
En dát is dan ook de reden dat ik het niet wil kunnen... Stel je voor dat ik niet meer zou willen dat vrouwen slikkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Slikken vind ik zelf ook niks. Ook een voordeel, nu weet ik wat vrouwen meemaken dus zal ik ze ook nooit opdragen te slikken.![]()
Het is wel degelijk mogelijk mits een soepele rug, juiste houding en geen last hebben van korte stijve hamstrings. En misschien iets groter dan gemiddeld geschapen. het is echt mogelijk, oefening baart kunst. trainen trainen trainen. Serieus.quote:Op maandag 14 november 2005 01:02 schreef Camplo het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 01:02 schreef Camplo het volgende:
Ik kan het fysiek niet. It's all in your head, dat denk je maar, je kunt meer dan je denkt, geloof me.quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan het fysiek niet.
me niet betrapt willen worden.ook niet zo heel erg aan.
En het idee staat
En op zulke momenten zou ik ook liever
Er heeft een tijdje een MSNprofiel van een jongen uit Apeldoorn op internet gestaan die zichzelf selfsucker noemde. Daar stond dus een foto van hemzelf op terwijl ie zichzelf aan het pijpen was.quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan het fysiek niet.
En het idee staat me ook niet zo heel erg aan.
En op zulke momenten zou ik ook liever niet betrapt willen worden.
Voor mijn beroep gebruik ik alleen mijn hoofd en sporten doe ik ook niet.quote:Op zondag 13 november 2005 09:18 schreef deek het volgende:
Het heeft vooral te maken met soepele hamstrings en een juiste houding zien te vinden.
TS wat voor beroep beoefen je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |