quote:
Ik ben me steeds meer dingen aan het leren. Het starten van een topic hoorde daar ook bij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:33 schreef wyccie het volgende:
Jij was snel.... ik vergeet altijd te onthouden bij welk nummer we waren en dan moet ik weer terug aar het oude topic etc.
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef pos het volgende:
David Hasselhoff/Michael Knight en kitt en een kleine meneer die ik niet ken
Nou, dat heb je dan goed gedaan!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik ben me steeds meer dingen aan het leren. Het starten van een topic hoorde daar ook bij.![]()
Die had ik in feite al een beetje klaarstaan...en we hadden het over jeugdsentiment dus.....![]()
Anyway....David Hasselhof als Michael Knight in Knightrider
Keek ik ook vroeger naar.
* gaaten zegt tot morgen
![]()
quote:
Nee helemaal vergeten.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag Andy...... ook Sinterklaas intocht aan het kijken? Ikke wel
Ach in je eentje kijken is niet zo leuk vind ik. Meestal kijk ik met mijn neefje en nichtjes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is er nog op hooor..... NL 3![]()
wij kijken ook.... het is leuk en allemaal goedgekomen toch weer..... geweldig om te zien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach in je eentje kijken is niet zo leuk vind ik. Meestal kijk ik met mijn neefje en nichtjes.
Wat vooral leuk is, is om te zien hoe de kinderen reageren.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wij kijken ook.... het is leuk en allemaal goedgekomen toch weer..... geweldig om te zien.
En het leek er toch echt even op dat Sinterklaas niet zou komen... Gelukkig was dat niet zo...quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wij kijken ook.... het is leuk en allemaal goedgekomen toch weer..... geweldig om te zien.
Weer die Wegwijspiet zeker........toch maar goed dat ´ie er mee stopt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
En het leek er toch echt even op dat Sinterklaas niet zou komen... Gelukkig was dat niet zo...
Hij heeft pepernotenalzheimer geloof ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:10 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Weer die Wegwijspiet zeker........toch maar goed dat ´ie er mee stopt.
Dat is er in elk geval eentje... Haar naam is Marion Rossquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is mevrouw Cunningham als ik het goed zie.
Neequote:Op zaterdag 12 november 2005 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Is die kale grijze Donnie Moss?
Hij lijkt er zoveel op, dat het ´m ook isquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:20 schreef pino.in.disguise het volgende:
Het lijkt wel captain Stubing van de loveboat
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:24 schreef Treinhomo het volgende:
Hij speelt die slavenhandelaar in 'Gladiator'.
En volgens 't hoesje heet-ie Oliver Reed.
Dat mannetje was de 'onzichtbare bestuurder van die kar op de momenten dat er zogenaamd niemand achter het stuur zat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef pos het volgende:
David Hasselhoff/Michael Knight en kitt en een kleine meneer die ik niet ken
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:03 schreef sooty het volgende:
[..]
Dat mannetje was de 'onzichtbare bestuurder van die kar op de momenten dat er zogenaamd niemand achter het stuur zat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |