Dat dat stuk niet live was was idd vrij duidelijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:31 schreef LedZep het volgende:
Die achtervolging van Rik en Wegwijs en Hoofd is eerder opgenomen. Die steegjes waar ze doorheen lopen zijn helemaal aan de andere kant van 't centrum (ik woon in Sneek). Ze konden nooit zo snel lopen. Trouwens, onze burgemeester is homo, maar misschien zagen jullie dat al
. En het beeld was zwaar vertekend. Dat water bij de waterpoort is lang zo groot niet als het eruit ziet (net als de brug, die stelt ook niets voor
. Toch weer leuk, vooral om je eigen stad te zien (ik heb maar gewoon tv gekeken, want in die mensenmassa zie je toch niks).
En Sorrypiet is er dit jaar gewoon weer bijquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:04 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hij was er inderdaad vorig jaar bij, heersend!
1964 is ook wel grappig, ouderwetse zwart-wit beelden van Hoornquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:24 schreef StephanL het volgende:
De uitzending 1986 is wel leuk om te zien op http://www.omroep.nl/nps/(...)ournaal_intocht.html Met Aart Staartjes
Het was volgens mij ook maar 1 steegje (bij het Normandiaplein), maar zo opgenomen dat het leek alsof het meerdere waren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:31 schreef LedZep het volgende:
Die steegjes waar ze doorheen lopen zijn helemaal aan de andere kant van 't centrum (ik woon in Sneek).
Wie is Foppe?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:37 schreef Anitra het volgende:
Heeft niemand Foppe herkent?
Ja inderdaad, de eerste keer liepen ze richting het Normandiaplein, en de tweede keer de andere kant opquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het was volgens mij ook maar 1 steegje (bij het Normandiaplein), maar zo opgenomen dat het leek alsof het meerdere waren.
(Of ik heb een ander steegje gemist, dat kan ook)
De brug is vlakbij dat steegje ook, De beelden van hoe de pieten liepen waren inderdaad niet logisch maar dat weet je alleen als Sneker denk ikquote:Op zondag 13 november 2005 17:12 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de eerste keer liepen ze richting het Normandiaplein, en de tweede keer de andere kant op, richting het kruispunt. Die brug staat volgens mij ergens in de Noorderhoek, maar dat weet ik niet zeker.
De routes van Wegwijs zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 13 november 2005 17:29 schreef AmyLee het volgende:
[..]
De brug is vlakbij dat steegje ook, De beelden van hoe de pieten liepen waren inderdaad niet logisch maar dat weet je alleen als Sneker denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |