quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef Keromane het volgende:
Live internet: http://www.omroep.nl/nps/(...)ournaal_intocht.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
De regie is niet optimaal, we moesten het missen toen 'ie op het paard ging net..quote:
Wakker Worden Wakker Worduhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:32 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
volgend jaar Jochem Meyer als wegwijs
dat is wel bruut, zou wel kunnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:32 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
volgend jaar Jochem Meyer als wegwijs
dat overleven de kinderen NOOOOIT!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wakker Worden Wakker Worduhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
dezelfdequote:Op zaterdag 12 november 2005 12:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat overleven de kinderen NOOOOIT!
Al bekend wie volgend jaar de Sint speelt? Of goeie kandidaten? Ik zou het niet weten eigenlijk.
Heb ik iets gemist ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Al bekend wie volgend jaar de Sint speelt? Of goeie kandidaten? Ik zou het niet weten eigenlijk.
Genezen volgens mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Bram was toch ziek? Of is hij inmiddels genezen?
Stond meen ik in de Metro, dat Bram ermee kapt, net als de wegwijs: Wegwijspiet stopt ermeequote:
Kids kijken steeds meer tv lijkt me, daar moet rekening mee gehouden worden ..quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Sinterklaas.
Weinig BN'ers als Pieten, of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |